琉具
fanbox
リクエスト3〜5
Added 2025-05-18 11:30:41 +0000 UTC
あと半分ね(´ω`)
Comments
わかりました、ありがとうございます。作品自体には何の問題もありませんし、リクエストに応えていただき感謝しています。ただ、ゴシック系のアクセサリーはあまり好きではないんです
kendnehhsn
2025-05-19 10:38:27 +0000 UTC
多分次は8月ごろだと思いますಠ_ಠ
琉具
2025-05-19 09:50:22 +0000 UTC
Awesome! Thank you for drawing my request! I appreciate it!
1coltsguy
2025-05-18 19:54:47 +0000 UTC
Do you know when will you open Skeb requests again? I wish I was more specific with my Fubuki request so I want another chance
kendnehhsn
2025-05-18 13:14:46 +0000 UTC
セーラームーンとは珍しい
Stk21
2025-05-18 12:10:43 +0000 UTC