Sapporo is unusually hot, with summer days continuing since the end of June. Our next house will have an air conditioner. But moving will be at the end of the year. Sad ⁽ íoì⁾
札幌は珍しく6月末から夏日が続いており、暑いです。The next house will have a cooler installed. But the move will be at the end of the year. Sad ⁽ íoì⁾
Recently, my TV broke down and I had to watch the second half of the season on a small PC monitor, even though it had been a season full of good anime such as Gundam, Blade of the Demon, Heaven Daimakyo, Vinland Saga, Skips and Loafers, and so on. I am still holding off on buying a TV set, since my motorcycle inspection came in a bundle and June was a month of unexpectedly high expenses.
最近はテレビが壊れ、せっかくガンダム、鬼滅の刃、天国大魔境、ヴィンランド・サガ、スキップとローファー…といった良いアニメが目白押しだったシーズンだったのに、後半は小さなPCのモニターで見る事になりました。バイクの車検もまとめて来たて6月は思いのほか出費がかさむ月だったので、まだテレビを買わずに我慢しています。
モデルって意外と楽しいんですよ。完成度は3割くらいですが、これから作る料理をおいしそうに見せるコツは知っているので、そうやってごまかしながら公開しています。
モデリングは思いのほか愉しい。完成度は30%くらいですが、私は作りかけの料理を美味しそうに見せる方法を知っているので、そんな感じで誤魔化しながら公開してます。

ShondoBondo
2023-07-02 20:25:39 +0000 UTCSbow64
2023-07-02 15:43:02 +0000 UTC