It took a little while, but finally finished her! I had some trouble with the rendering, but I'm happy with how it turned out. After this, I will probably go back to make some watercolor pieces. 少し時間がかかったが、ようやく彼女を完成させた!レンダリングには少し苦労したけど、仕上がりには満足しているよ。 この後は、また水彩画の作品を作ることになるだろう。
NanaelJustice
2025-07-10 14:19:23 +0000 UTCLF222
2025-07-10 11:01:23 +0000 UTC