"Vanilla" wins the poll and will be the theme of the upcoming animation! As always, it will feature bonus angles for supporters.
Please look forward to it and have a great day!
--
「バニラ」が投票で勝利し、次回のアニメーションのテーマに決定しました!今回も、支援者向けのボーナスシーンが収録されます。
ご期待ください!良い一日をお過ごしください!
shadow
2025-06-24 17:38:07 +0000 UTC