Hello. This is Ebato.
Japan has been hit by intense heat in July, but I have managed to make progress on my production. I wish the sun would learn to take it easy on us.
Please keep your expectations high as you look at the sample images, and I should be able to deliver the finished product on the 19th.
---------------------------------------------------------------------------------------------
こんにちは、えばとです。
日本は7月に入って強烈な暑さに襲われていますが、
なんとか制作は進んでいます。
太陽は手加減を覚えてほしいものですよ。
そんな中ではありますが19日に完成品をお届けする予定ですので
サンプル画像を見ながら期待感を高めてお待ちください!