Hola a todos, cad vez tardo mas tiempo en repartir vuestras láminas coleccionables y eso es bueno porque es señal que somos más lo cual me motiva mas a hacerlo cada mes mejor para vosotros. Como cada final de mes, no puede ser de otra manera os he enviado vuestras "dibujitas" para que las disfrutéis como mas os guste. Os digo lo de siempre, por favor si me he pasado alguien o a alguien no le ha llegado escribidme un mensaje y os la enviare sin problema :) Muchas gracias y feliz sábado.
Hello everyone, every time it takes me more time to distribute your collectible prints and that is good because it is a sign that we are more, which motivates me more to do better each month for you. Like every end of the month, it cannot be otherwise. I have sent you your drawings so that you can enjoy them as you like best. I tell you the usual, please if I have passed someone or someone has not arrived write me a message and I will send it without problem :) Thank you very much and happy Saturday.
Pedro Perez
2021-02-27 21:13:45 +0000 UTCPedro Perez
2021-02-27 21:13:31 +0000 UTCErnesto Makimura
2021-02-27 14:28:05 +0000 UTCGuillermo Vallejo
2021-02-27 13:30:09 +0000 UTCEmiliano
2021-02-27 12:57:19 +0000 UTCPedro Perez
2021-02-27 11:53:43 +0000 UTCPierfranco Saleri
2021-02-27 11:04:01 +0000 UTC