Hola a todos, aquí os pongo la página ocho de Witch Memory 2 a lápiz, espero que os guste y al editor tambien :D, un abrazo a todos.
Hello everyone, here I put page eight of Witch Memory 2 in pencil, I hope you like it and the editor too: D, all the best to all.