Sigo poniendo en primicia aquí el WIP del segundo album de Witch Memory, Aquí os dejo las tintas y los lápices, que me consta que a muchos os gusta verlos. Espero que os gusten,un saludo a todos!
I keep putting the WIP of the second album of Witch Memory here, here I leave the inks and pencils, which I know that many like to see them. I hope you like them, greetings to all!
Pedro Perez
2019-12-05 09:04:10 +0000 UTC