今月もたくさんの素敵なリクエスト有難うございました! まだ描けていないリクエストにつきましては年明けから再び描いていきますので、おまたせしてしまい申し訳ございませんがもう暫しお待ちいただけたら幸いです!🙏 みなさま良いお年を!!! Thank you for all the wonderful requests this month! I will start drawing the requests that I haven't finished yet from the beginning of the new year. I hope you all have a happy new year!❤❤❤
Stee
2022-12-31 16:54:50 +0000 UTCガラティ
2022-12-31 11:40:23 +0000 UTC