NokiMo
nazenani3634
nazenani3634

fanbox


20210916

Twitterで投稿したSachiちゃんのフルサイズ版です。 そして9月のサンキューカード配信が始まりました! 毎度毎度遅れてしまいすみません… そういえばコロナワクチン1回目の摂取が終わりました。 早速風邪っぽい倦怠感が…2回目どうなっちゃうんだろう… Here's the full-size version of Sachi's post on Twitter. And Thank you cards for September are now being distributed! Sorry for the delay every time... By the way, I finished the first dose of the COVID-19 vaccine. I'm worried about the second dose...

20210916 20210916 20210916

Comments

今月もありがとうございます∩(・ω・)∩ 尊みの強いサンキューカードでした!

ガラティ


Related Creators