NokiMo
nazenani3634
nazenani3634

fanbox


It may not be cured

風邪、やっぱり治ってないかもしれないです 労いのお言葉とても励みになります。ありがとうございます! 最近、Twitterに載せる絵はアニメ塗りのほうがいい気がしてます。 比較的手間がかからず、なんというかSNS映えする気がします。 The cold is still not cured. Everyone ’s words are my encouragement. Thank you! Recently, I feel that the pictures on Twitter are better in anime style. I feel that it is relatively easy and looks great on the SNS timeline.

It may not be cured

Comments

嬉しい!どちらの塗り方も好きなのでもっと描きたい

NAZE

ご無理はなさらず… いつもの塗り方もアニメ塗りも好きです!

ガラティ


Related Creators