風邪、やっぱり治ってないかもしれないです 労いのお言葉とても励みになります。ありがとうございます! 最近、Twitterに載せる絵はアニメ塗りのほうがいい気がしてます。 比較的手間がかからず、なんというかSNS映えする気がします。 The cold is still not cured. Everyone ’s words are my encouragement. Thank you! Recently, I feel that the pictures on Twitter are better in anime style. I feel that it is relatively easy and looks great on the SNS timeline.
NAZE
2019-11-23 15:46:06 +0000 UTCガラティ
2019-11-22 20:18:11 +0000 UTC