NokiMo
Tsanov_napredinagore
Tsanov_napredinagore

patreon


Диагноза: ЛУД /цял клип/


След доста време на организация и работа клипът "Диагноза: ЛУД" е вече на ваше разположение.
Стефан дойде специално от Добрич, психоложката д-р Безинска от  Благоевград, психиатъра доц. Бостанджиев пренареди времето си с пациенти, Китаеца - с клиенти.

В описанието тук може да видите прикачени епикризите на Стефан.
В определени моменти от включването на Гарджока има проблем със звука, предполагам защото е през Вайбър. Така и не успях да го 'науча' на Скайп, направих максималното да го изчистя.

По таймкод:
00 до 06:15 - подготовка, запознавам двамата диагностицирани един с друг, въвеждам доц. Бостанджиев.
06:15 - 34та мин - Историята на Гарджока от-до.
34 - 49та мин - Разговор / спор/ между Гарджока и доц. Бостанджиев
49 - 1:26:00 - Разказът на Стефан Недев (говорещия с извънземни)
с включване и на евангелизатора Красен Петров и на доц. Бостанджиев

1:26:00 до 1:34:00 - историята на Ники Китаеца
1:34:00 до края - разкази, истории, спорове на всички участници.

Поздрави на всички.

Диагноза: ЛУД /цял клип/ Диагноза: ЛУД /цял клип/ Диагноза: ЛУД /цял клип/ Диагноза: ЛУД /цял клип/ Диагноза: ЛУД /цял клип/

Comments

Това е страшно определено момчето с дългата коса има проблем не случайно родителите му го пращат по болници.

Bozhidar Dimitrov

Този се хвали, че едно дете му е променило живота, а пуши цигарите една след друга пред него и му говори да прави физиономии на наркоман 🙋🏻

Тошко Тодоров

Също имам приятели който за два месеца си изпържи мозъка до крайност, 13-та година вече е борба за адекватно съзнание

Елена Благоева

garjoooo bahti desqtkataaaa

Georgi

Имам болен роднина и всички в семейството ми сме се отчаяли до болка и рев, но това видео ми върна загубената надежда, че може би ще спрат да вързват хора толкова често без нужда.

Александър Диков

За съжаление всичко което казва гарджока за болниците е вярно,лично в нашия град е абсолютно същото , случаите са много

hristina

Ква трева бе? Той си каза от какво точно е ПИКО + БЕЗСЪНИЕ !

Georgi Stoyanov

ааааа лекаря го нахрани

Svetoslav Terziev

Нека всички да изследват извънземното,чрез говорещия и така ще предценят,има ли го или е луд

Захари Захариев

Черепно мозъчна травма. Удря от кола на пешеходна пътека, от удара изхвърчаш и падаш на главата си. Като по чудо оцеляваш, но за нещастие си цял живот на лекарства, правиш гърчове, нямаш право да шофираш и куп съпътстващи неща.

Yoovko Miilushev

И аз това си помислих + поп и античен астролог.

Betty Apos

ако спре да мляска ,докато говори би било чудесно.

Veselina Bozhkova

момчето,което говори след гарджока въобще не ми звучи лудо

Ivana

Хората се друсат още от преди да са хора :D Това, което момчето говори за наркотична култура и всички въздишат и го прекъсват е основния проблем. Никой, никога и никъде няма да спре употребата им и само повишаване на културата ще предотврати отключване на шизофрении и всички лоши и фатални последици. Отричането на наркотиците и всички зависимости не носи резултати, а просто думи на вятъра. На мен ще ми е интересно да чуем повече от момчето, най-малкото историите му са интересни дори и да са плод на болест. У нас рядко се говори за тези хора, още по-рядко пък чуваме те да говорят.

Dope Slang

Психиатъра как им изтърпя на тия глупостите не ми е ясно. Хора болни и някакви религиозни фанатици тръгнали акъли да дават, без да са се сблъсквали с проблема никога и без да имат елементарни познания по темата...

elena test

Направи клип с доцента и Красен

Алекс Къцарков

Някой има ли контакт със Стефан Недев -говорещият с извънземни...Искам да се свържа с него...

Nayden Tasev

Да бе, те в България вярват във вуду магии, черни магии, библии (няма лошо, но тук библията е безсилна) докато науката го е открила и помага на хиляди хора, а колкото до подигравките, и думи като луд и лудница просто говорят за нивото на тези, които ги казват.

Be

Той е бил наркоман и вместо да си признае, че идва от наркотиците това, той мисли, че е дарба.

Ryan

Вижте до къде води тревата и не е само той мой приятел също стигна до там

Lyudmil Bozhkov

“Не пипай тази книга” на Ян Ван Хелзинг описва всичко това с 3то око и различните измерения.

Yovi Stanev

Не мога да разбера психолозите, защо се хабите да обяснявате на пациентите, че в предаването онези двамата са си баш пациенти, а не "медиуми", "екстрасенси" или както там ги представят. Да не говорим, че след година две, тия болести вече няма да се класифицират като болести и всеки луд ще бъде "нормален'.

Калоян Недялков

Само да вметна към религиозния мъж, че има болести и болести. И нещо което на биохимично ниво не работи, няма как бой с кръстове и молитва да оправи. Също така, понеже на няколко пъти се спомена езичеството, ние българите, както всеки един друг народ, започваме като езипници, 90 % от 'нашите' празници и традиции са езически (Коледа, Великден и т.н), а не християнски.

Mirela Boykova

съдят го защото е употребявал наркотици… то се виждаше колко пъти му го наблегнаха

Mirela Lilova

Да!

Mirela Lilova

Съгласна съм с Константин, може да е чиста дарба. Също така искам да отбележа процента хора от коментарите са хора които имат интерес към тези науки обясняващи случайностите на вселената- науката се казва квантова физика и наистина може да се поразровите, да вникнете по-навътре в темата, а не да се слага етикет “луд”, ако Стефан е луд, то тогава един голям процент от младото поколение са такива. Има необясними явления, които дори вие сте свидетелствали, но не сте се замисляли над тях. Тази практика за която говори Стефан за медитацията, правилното хранене и дишане е индийска практика за която също може да почетете и да не се отнасяте с присмех докато той обяснява изживяването си. Thanks if anyone reads this <3

Mirela Lilova

На какво да отговаря...??! Човекът се нагледа на сбирщина изперкали хора :Д На тоя простак на камерата ли да отговори? То е обидно човек изобщо да води разговор с такива счупени и направили сами избора да бъдат счупени хора. Ако имате малко повече понятие от психология и биохимия няма да завъртите така въпроса.

Zz93

2 пъти ми се е случвало да съм с шизофреник по време на маниакален епизод, много е странно какво им се случва на хората. Дни по рано са си напълно нормални и изведнъж ги удря. Известно време след тези случки попаднах на един TEDx и човекът там говореше как по - рано през живота си се сблъсква със шаман, задава му няколко въпроса и намира, че в началото преди да стане шаман, всъщност проявява симтоми именно на шизофрения и психоза и след това бива обучен от вече опитен шаман как да контролира новата си "дарба". На пича където разказва му става интересно и започва да обикаля света търсейки други шамани и открива, че всъщност всички с които се е срещнал стават шамани по същия начин. Накара ме да се замисля колко всъщност не знаем за тези "болести" и болести ли са наистина. Psychosis or Spiritual Awakening: Phil Borges се казва видеото, който иска да го гледа в тубата.

Konstantin

Доцента досто умело НЕ отговори на въпросите. Това го умеят само качествени манипулатори като политици, журналисти и попове

Gabriela Ivanova

Това видео крайно много ме кара да спра да харесвам Цанов как може да се смее и коментира неща, които не разбира и да се подиграва без да е грам наясно за какво става дума. Ако мислите, че момчето е лудо , просто прочетете някоя друга книга вижте някой разкази за доказани феномени те какво казват и мислете не съдете, а мислете!

Evgeni

Момчета с белия суитчър обяснява неща, които не разбираш и затова мислиш че е напушен

Evgeni

Човека не е луд, много празни души не го разбират просто

Evgeni

добре е че правите такива клипове в българия , точно при младите ,този проблем е много често срещан,все повече хора стават в това полужение от тия лайна дето ги взимат

Dimitar Mitev

Някой случайно има ли контакт/профил на Стефан (момчето в белия суитчър)? Благодаря!

Saito

изпитвал съм го няколко пъти това нещо

Pr0DiGi0ouS

При мен също след час и нещо от клипа започна така да спира и тръгва пак през няколко секунди, изобщо не може да се следи разговора.

S&P

И като се включи накрая някой 18 годишен келеш, от ловците на педофили със "Значи, брат" и просто може да угасите камерите.

Toma Tomov

ЗАЩО КАНИТЕ НАБОЖНИ ХОРА ? Те са си отчасти за настаняване в тези заведения. Утре на някой набожник ще му проговори господ, дявола, ангел, демон, друго извънземно да заколи брат си и той ще го направи. Не са ли и те точно дефиниция на шизофрения ?

Toma Tomov

Хора, кажете ми какво да правя, клиповете ми зареждат 3 сек и спират, пак тръгва за 3 сек и спира и така всеки клип до края.... Не се издържа така. В моя телефон ли е проблема?

Велина Иванова

г-н Цанов, поздравления за това, което правите. Но моля Ви, спрете да прекъсвате мисълта на хората, когато разговаряте с тях, оставете ги да се доизкажат, елементарно е!

DV

Изобщо не ми харесват тези теми, както и за наркомани, дилъри и жени с понижена социална отговорност. Но какво да се прави? Останалата част от труда Ви,г-н Цанов, е безупречна, сърцата и винаги ме изпълва с гордост, затова че семейството Ви Ви е дало основата, приницпие итценностите на Човек!

Liza Maravilla

Братле наричаш луд наркоман човек който е по-успешен от половин България 😆

Gabriel Palev

Бонус клипа го няма за 11.02, надявам се всичко да е наред. Все пак и той е човек. Преди нямахме бонус клипове, тъй че голяма работа.

Simona Varbanova

Подигравките в монтираната версия в ютуб от страна на Цанов към момчето с гласовете в главата беше ненужна, момчето идва от Добрич и си е загубил целият ден в пътуване за да ти гостува, а ти се подигра така грозно с него. Крайно неуважително и непрофисионално като домакин....

Konstantin

Spri se malko, spri se! Pyrviq e magistyr ot Universiteta na Jivota, a tvoite misli sa si - "O Da" - Tvoi. Struvat tochno tolkova, kolkoto si vlojil v proizvodstvoto Im - Edna golqma, debela Nula! All right. Vtoriqt moi, neznam dali e napushen, ili ne e, kakvo spored Teb znachi tova opisatelno.... I kak po dqvolite momentalicheski go dismiss-vash poradi otnovo - tvoite lichni vijdaniq, koito struvat tochno tolkova kolkoto mislite Ti - ekvivalent na absolutnata Nula brat - ne se habi poradi tozi fact da probutvash s tiq tynki nameci koi kolko struva spored lochniqt Ti cenorazpis. "Docenta" professor e v ygyla, zashtoto ne e izobshto ochakval picha tova koeto dvama uj "otkachalki" mu podnesoha na "tepsiq"... Tova ne e ot oniq "grupovi terapii" koito mu nosqt golemiq Mercedes i maznata zaplata. Kogato se povdigna vyprosa, sled vsichkiq exposure na Cqlata sgovnqsana sistema - popredniq dolen bokluk na hranilka v dyrjavna Nisha si izmeni fizionomiqta I zapochna da nervnichi ... Za jalost tova ne beshe porednata platforma v koqto shte mu Minavat koronnite nomera. "Pitai Docenta kvo gi pravqt, itai Docenta kakvi koli karat, pitai Docenta... Pitai go.... - Docenta ne otgovarq tova koeto go pitat, a kakvoto si e podgotvil.

Ivan Monev

тези микрофони са за да се говори на тях а не на половин метър от тях и говора на единя да е силен а на другия едвам да се чува

dimitur mihailov

Моите уважения, но доцентът се държа като насрал се в гащите си. Никакъв професионализъм, а лъхаше даже и на лека некомпетенция. Не ми хареса и подигравателното отношение на всички към момчето с гласовете в главата си - особено в монтираната Ютюб версия. Господинът, който стоеше зад кадър и говореше от гледна точка на вярващ, се държеше най-адекватно и съпричастно, с разбиране към всички и всичко слущващо се.

Buba

Мисля, че данните в епикризата на момчето трябва да бъдат закрити!

Каролина Петрова

Тоя не спря да мляска....

Webdesign 4world

Тази русата, е много неприятна за слушане… и много гадно прекъсва хората

Yordan Rusev

На г/д/ всеки 15 минути сайта крашва и трябва да се презареди, плеъра забравя до къде съм стигнал и трябва отначало всичко. Моля да се отстрани този проблем.

Борис Зафиров

Много ясно ,че доцента ще защитава позицията си дори да не е вярно това което казва

iordanivanov161

Относно Стефан, безспорно най-интересният събеседник от групата - според моето лично мнение, това, което му се е случило е, че е отключил дадени способности (покачил е вибрацията си) твърде бързо, без да е напълно готов за това. Оттам се е подал на мнения на неразбиращи го роднини, и е свършил в лудница на хапчета, с последващи диагнози и етикети, създадени от матрицата, с цел контрол. Бил могъл да бъде опасен за околните, сериозно? От километър му личи, че е добър човек.

Борис Борисов

Чудесен коментар! За Библията, преписвана и преправяна стотици пъти, мисля, че няма смисъл да се задълбава. (Не, че в нея не са останали отправни точки и истини за реалноста, в която живеем). Какво е проповядвало ранното християнство и Христос? Къде отидоха кармата и прераждането? Запада като пример, може и да го подминем... Инквицицията да припомним? Каква част представлява материята от цялото? Каква част виждаме чрез зрението си? Лекарствата (drugs - на правоверен език), какво са, в сравнение с официалните "наркотици" - желирани бонбонки? Всеки има своята гледна точка! Но, реалноста представлява много повече, от това, което дори може да си представим.

Борис Борисов

Не си спирай абонамента,помагаш на хора в нужда с него!

svetoslav georgiev

Този пич не е никак луд, паузитах клипа точно тама където започна да разказва как се е гледал в огледалото 30 минути. Това явление е факт има и други доказателства за това и човек може да види собствения си дух, етерното тяло. Защото очите са огледало и портал към други "неща" Замислите се дали този човек е луд. Или е на по горни нива от обикновените хора. Сега си пускам да догледам клипа. На вас ви желая слънчев и усмихнат ден.

Demir

Мислих да пиша коментар относно психиатъра,но като прочетох твоя се отказах!!! Изключително безотговорно поведение има спрямо пациентите,лично аз страдам от невротично заболяване и съм ходил при псхиатри много,той е олицетворение на това през което минах! Абсолютно всички искат да те отпратят възможно по-скоро ,да ти пробутат хапче както си му е по пътеката и да те оставят.Толкова са обсебени от идеята да усвояват пари и да крадат,че болните не ги смятат за хора,психиатрите трябва да се държат благо,учтиво и със състрадание към болните,а всъщност нищо такова няма,тъкмо обратното,почти всички до един са такива.След като болният не вижда подкрепа от лекарските лица,и усеща че близките му не го разбират,той се затваря още повече в себе си и започва да създава свои светове и теории за болестта му.Тук изцяло отговорни са държавните институции...

Rangel Eftimov

Според мен доцент Бостанджиев е правилен избор, когато търсим и научната гледна точка, която е по-далеч от прекалената емоционалност. Той отговори на всички въпроси ,които бяха повдигнати ,кратко и ясно. Просто не се впусна в излишни полемики, относно клиничната картина на психично болните, което е и ненужно за целта на видеото. Т.е. вербалната психотерапия би дала резултат само, ако болният иска да се лекува и оцена състоянието си като проблрм, но единия няма нито желание нито разполага с емоционален и интелектуален ресурс за поведенческа терапия , а другия не смята ,че има проблем изобщо. Техните клинични случаи са твърде банални ,че да го заинтересуват, ясно е защо са отключили шизофренията ,ясно е и с какво се характеризира тя ,ясно е че те не изкат да се лекуват ,за какво повече да говорим.

Delyana Gyurova

"Господин Цанов добра идея за клип... Но първият Ви гост е чист наркоман с силно увреден мозък от "химията" и абсолютно не функциониращ емоционално и социално - индивид с тежка антипатия. Вторият Ви гост, момчето с бялата блуза, е откровено напушен. За проблемите на двамата причината са наркотиците. А на професора въобще не му беше до това Трябваше да поканите хора, които работят в професионални общности и се занимават с такива проблеми.

Ivan Atanasov

КЪДЕ Е БОНУС КЛИПА ОТ ТАЗИ СЕДМИЦА, РАЗБИРАЧ?

STOBAR

има ги бонус клиповете, погледни добре преди да коментираш

Rani Lidianov

За да разберете по добре историята на Стефан прочетете книгата "Холографска Вселена" Майкъл Толбот мисля, че беше писателя, там е описано какво точно представляваа нашия свят и измеренията. Затова не го смятам за луд, а просто попаднал в неправилна среда, която го изкарва луд. Също наркотиците както се опитват да ги изкарват не са причината, достатъчно е човек да изпадне в дълбока медитация за да достигне до ръба на нашето измерение и да прескача между различните измерения. Мислете за мозъка като за радио, а за измереняита като различни радиостанции, мозъка ни е настроен да предава на честотата в материалния свят, но с правилния начин на живот (без наркотици, и много други неща), можем да прескачаме между измеренията, точно както минаваме с радиото от една честота на друга.

appia

Ако беше и с.колев там щеше да е яко той е Хектор.

Ivо

ЕЙ НЕСЕРИОЗНИК!!! В ПЕЙТРИЪНА НЕ МОЖЕШ ДА ГЛЕДАШ СТАРИТЕ КЛИПОВЕ С ВАСКО ЧЕРЕПА И В ЮТУБ ЛЪЖЕШ, ЧЕ ИМА БОНУС КЛИПОВЕ- НЕ ЗАСЛУЖАВАШ 2 ЛЕВА! ВКАРАЙ ПАК НЯКОЙ УТЕПЛЯК-ВРАЧКА ДА ТИ КАЖЕ, ЧЕ СИ ИЗМАМНИК!

STOBAR

Искаме отделно видео само със Стефан, другите бяха "все тая".

Praetorian

"Светът съществува само чрез твоята представа за него" А. Шопенхауер

Georgi Georgiev

Хората се подиграват, но аз лично бих си платила да поговоря с него. Не му дадоха достатъчно шанс да говори, а май беше най - умният в студиото.

Esin Paleva

Здравейте! Позволявам си да коментирам клипа от позицията на студент 4ти курс Психология. Първо, за доцента, личеше си, че се издразни на изказванията на Гарджока и до някъде с право. Иска му се да вярва, че не навсякъде е така и че има колеги, които си вършат работата и действителността в българските психиатрични клиники не е такава. Отчитам като недостатък, че се споменават хипотетични диагнози, които сугистират доцента и той вече има някакво изградено мнение и становище. Няма как да очаквате да постави диагноза набаза разговор по вайбър или лице в лице с публика. В психиатричния кабинет нещата стоят по друг начин, има си тестове, методики, които могат да определят психиатрична диагноза или да насочат за такава. Видно е, че и двамата гости имат отклонение от нормата, но студиото не е мястото за доказването им. Второ, употребата на упойващи вещества крие риска от психични увреждания било то шизофрения, биполярно р-во, налудности и др., дори и само след 1 употреба на халюцигените, които момчето от Добрич, твърдо подкрепя. Важно е да си даваме сметка и за генетичния фактор и средата. Шизофренията е наследствена, някои хора така се раждат, други я "отключват" посредством различни фактори. Проучвания сочат, че 1% от популацията има тази диагноза. Изказванията на пастора са твърде крайни и за хората в тази сфера е ясно колко са безмислени. Господ има, помага, но самата Библия и четенето и са от полза, но те самите едва ли биха помогнали на човек с патология. Да вземем например органично р-во или психопатия, какво правим? Бием ги по главата ли? Нека има разговори със свещенници, твърдо- За, но самата мисъл, че се е вселил демон в човека е безумна и звучи като на някой от средните векове. Всеки има своето мнение и мисля, че идеята беше да се чуят, а на мен пастора ми се стори, че твърдо налага своето. Много ми хареса изказването на психоложката, че в България ходим на баячки, а не на терапевти. Има смисъл от терапията и то много и не, не е срамно и не си "луд" ако ходиш. Не на последно място, моля, нека изкореним думата "луд и лудница" от речниците си. Твърде грубо и неетично е спрямо хората страдащи от дадено р-во.

Borqna Ilieva

Вика земи си жена и да я слуша нея кво да прави 😂😂😂

Vasil Rusinov

Китаеца го разби

Vasil Rusinov

Мой приятел отключи шизофрения след много заплахи към него.

Yordan Rusev

Всичко супер! Обаче едно нещо не ми хареса. Не ми хареса твоя гост в лицето на доцент, преподавател и професионалист - Румен Бостанджиев. Явно му беше досадно, че си го поканил. Нищо съществено не каза. Наблюдавах го внимателно през целия клип и ми направи впечатление, че той не се опита да вникне в историите на тези хора, да се опита да ги насочи или най-малкото, да се опита да ги разбере. Не му беше интересно, въртеше очи наляво-надясно и приемаше тези хора като атака към системата, в която той се намира и е едно от главно-действащите лица. Не видях "искрицата" в очите му просто. Когато седна жената на неговото място, енергията на разговора стана съвсем друга, нали?! По-добре недей го кани повече тоя като "вещо лице". Само езикът на тялото му го издаде, че той не е за твоето предаване. Кани професионалисти, които първо, гледат в очите говорещия, не ги въртят наляво и надясно и да чакат предаването да приключи и най-малкото - имат "искрицата" в очите.

Atanas Gyurov

Абе търся една жаба да ми каже как да си приказвам с извънземното :D ;) ако някой я е виждал да ми пише

Huaha Muaha

Добре, че сме дълбоко езическа държава. Вижте западния християнски свят колко са добри и как ги превземат чужди цивилизации. Християнството и исляма са глобалистки религии. Българските традиции са коренни и много по истински от глобалистките.

Nikolay Nikolov

Цанов ще се побъркам с твоите гости :D

Krasimir Prodanov

Еее... човек абонирах се защото ми беше интересен пича с извънземното, а пък ти не го остави да се изкаже... дай поне негови контакти за да се свържа с него :D

DIDEISHAN CORPORATION

Искам и аз определяйки себе си като вярващ православен човек, да заема позиция по въпроса - екзорсизмът е католическа измислица, изкривена псевдохристиянска представа за "гонене на демони", не бива да се причислява към автентичното учение на Христа - Православието - много незапознати с темата ще се заблудят, че тази дейност видиш ли е била традиционно прилагана и част от вярата - АМИ НЕ! Забележката ми е към теб, Цанов - не слагай екзорсизма като типична свещеническа практика в християнството - неволно заблуждаваш публиката си :) . В православието има седем тайнства: Кръщение, Миропомазание, Причащение, Покаяние (Изповед), Свещенство, Брак и Елеосвещение (Маслосвет). Повече тайства няма. Какъв екзорсизъм, какви 5 лв.? От гледна точка на вярата за подобни случаи на първо място помага молитвата, истинското покаяние, изповедта и най-вече приемане на светите христови тайни (кръвта и тялото на Христос) - тайнството, наречено Причастие. Приемането на наркотици насърчава бесовските сили, в основата е егото на човека, стремежът му да получи щастие по бързата процедура, защото се чувства специален или иначе казано изкушен от лукавия. Обръщането към професионалисти (лекари) ни най-малко е отречено от Бог и от църквата, дори напротив - безпределна е Божията благодат и може да се прояви чрез попадането на точния специалист, но първо трябва да се пробва с молитва и обръщане към Началника по гореупоменатите начини. Поздрави, благодаря за съдържанието, чакам с нетърпение клипа за Новия Световен ред. Успех и с нами БОГ!

Stanislav Asenov

През 10 секунди ефекти и лигавщини.Какво сте решил да правите г-н Цанов?Сериозна и независима журналистика или цирк?

Pavel Iliev

Не си прави кумир с наркотиците, не ги оставяйте като обект на изследване и вариант, който придобива човешки облик. Те са инструмент (на Лукавия), с който той би те наместил да се оставиш по течението, по неговата воля! Крайно неприемливо е да се оправдават действия свързани с опиати, именно те причиняват апатия и се стремят ти сам да ги заобичаш, и да се благотворят. Стойте далеч от наркотичните вещества!

Dimitar Atanasov

Цанов седиш и се смеш като някой люлински апаш на 40г с акъл на 19г у граничен комуняга. Ако вземеш гъби лсд или дмт за първи път гарантирам ти че ще изпиташ такива чуства и емоци каквито например едно бебе или дете опитва сладолед за първи път или отива на пясъчника пред блока и си играе с играчките на другите деца.Емоци и възприятия,вибрация който не могат да се обеснят с милион думи …. Празник на душата брат, буквално се свързваш с природа вселена как искаш го наричай

Stefan Marinov

Всичко в което повярваш става твоята реалност. Такава беше идеята на филмът матрицата. Това се е случило с това момче.

Petya Ilcheva

Много често в пейтриън клиповете ми забиват през 5 секунди,адски дразнещо е. Може би трябва доста силен нет. Направо си изключвам абонамента. Няма смисъл хах Ще си гледам в ютуба каквото има.

Plamen Dankov

Някой наистина да каже как да намалим качеството много лагва

Muradali Haka

Звука е много зле :(

B P

Да намаля качеството по някакъв начин мога ли .....

Bobi Turboto

На глупавия човек, всичко му се струва лудост.

Praetorian

Мисля,че не само ти и аз сме на това мнение.

Yanko Yankov

Здравейте, Г-н Цанов! Интересен епизод който остави доста смесени чувства в мен. Мога да опиша със доста красиви “Г-Н Доцента” -(преподавател) но нека бъдем учтиви и запазим добрият език. Според мен г-н Петров,беше джентълменът със черното сако зад камера (поправете ме ако греша) каза най-умното нещо,а тоест: “Четете и бъдете просветлени” Благодаря за хубавият епизод.

Yanko Yankov

Този доцент е пълен зеленчук и без медикаменти.

Praetorian

Проблема според мен е т това че те са отключили някакво заболяване но с тези депресанти и начини на лекуване се влошават повече

Nevzat

След като излгедам клипа отивам пред огледалото да спирам времето 😂😂

станислав пламенов

Поканете CHOKO и дискутирайте тази тема !

Stefan Marinov

Само мога да кажа ЦРУ gateway 1983г. Можеше да изгледате пред последните 2 клипа от канала на Choko в ютуб и да погледнете през доста по различена призма на това което казва Стефан. Не искам да рекламирам канала на Чоко но найстина обяснението което е направил с по прости думи обяснява доста неща който казва Момчето с ‘’шизофренията’’. А колкото до халициогените наркотици те са Шорт кът до достигане на источника

Stefan Marinov

Хора да приемем някак си че това е истина какво правим . Знаете че ако е истина вече Америка и всички тея сили са ги открили защо още спим

Шанко

Уникално видео! Аз съм на мнение , че всички тези хора от детството се е зародил този проблем. Аз също съм минала по този път без официални данни. Слушах през пубертета но стоп гаржока и намирах себе си в него. На мен са ми казвали че имам биполярно психично разстройство (сменям си рязко настроенията) ,НО слава богу никой не ме е пращал в клиника , а през всичките ми 26 години само 2 пъти съм посещавала психолог. Гаржока е прав че ако не си луд- в клиниката те правят луд. България като цял умишлено си измъчва населението. Въпреки диагнозата, аз не вярвам че той има заболяване! Вярвам само че е истински, показва себе си и не му пука от закони (което от свободна гледна точка на нас човеците не трябва да ни се поставят закони, норми и правила измислени от "политиците", на висшите хора, такива като горжо не са им удобни!) Населението трябва да бъде тъпкано, мачкано, манипулирано, глупаво с затворена уста. А не като гаржо да си казва истината! Респект към видеото и най вече към гаржока!

Wioleta Shterewa

Прочетете за Сънна парализа

Yordan Rusev

Станиславe мога да ти дам много голям анализ на това видео но няма смисъл, с две думи синтезирано момчето с гласа и вярващия бяха двамата най-важни в това видео! За което ти им даде най-малко време? Да не говорим за малоумния доцент и грозната руса!!! развалиха абсолютно цялото видео, горе-долу всички са в матрицата с изключение на двамата дето посочих! и ни убеждават колко матрицата е хубава! а като гледам и ти май май си в нея!!!

Bee Kay

Защо вече няма play speed бутон ?

Luchezar

Здравейте! Моята история е сходна, с тази на вашите гости. „Изгуби си ума и намери себе си!“ Фриц Перлс Имам поставена диагноза „параноидна шизофрения“. Лежал съм два пъти психодиспансер. Това, че там могат да ти объркат съзнанието с медикаменти и неправилното им прилагане, е безспорен факт. Аз до някъде съм си обяснил някои от нещата, които съм преживял, други не. За някои просто нямам спомен. Какво точно се случи при първото ми посещение не помня. Останали са бегли спомени, това е било преди повече от 10 години. Какви хапчета и инжекции прилагаха върху мен не зная, но наистина те превръщат в зомби, не можеш да се сетиш дори името си. Употребявал съм предимно марихуана, но от няколко години не пуша. Първия път, когато влезнах в „играта“ се напуших в колата и както си стояхме, усетих много необяснимо чувство, усещане все едно няма нещо непосилно, което мога да направя, все едно някакъв вид енергия се влива в теб. Тогава бях някакъв псевдо вярващ, ако мога така да се изразя. Библията не я бях чел, смятах я за свята книга, но не се бях доближавал до нея, в представата ми беше, като че все още е написана на иврит или там някакъв непонятен език. Но сега, когато съм малко по-запознат мисля, че това може би е именно Светия дух ,за който се говори там. Много от нещата, които съм преживял няма как да ги сметна за случайност или измислица на съзнанието ми. Общувал съм и с други хора, които са били в подобни ситуации, историите са сходни. Дори сега като си спомня за втория път, когато ме вкараха, вътре един беше нарисувал всевиждащото око върху една от стените, когато човек започне да задълбава стига отново до там, че има нещо по-велико от нас. В масонството например трябва да вярваш във върховно божество, всички вероизповедания се толерират. Аз съм избрал Християнството (не съм най-праведния) и двата пъти, когато преживях това, именно започнах да слушам, този който ме ръководеше. Мислех, че умея да разпознавам силите, които ръководят всички, дали са добри или лоши, но не трябва да съдиш самият човек, не трябва да гледаш на лице „играта“ беше по друга…случваха се понякога и необясними неща. За безсънието, преди да вляза и двата пъти не бях спал повече от по седмица, за това сега когато усетя, че започвам да будувам пия диазепам или може ланзапин , тъй като не приемам медикаменти и той ме приспива бързо. За „Руския експеримент със съня“ мисля, че не е необходимо да пиша. При мен, както вярвам и при други, които са преживяли подобен тип преживявания, дори много да си изморен и да ти се спи, сънят го няма, лежиш със затворени очи за малко и пак тръгваш на някъде. Темата е наистина обширна и спирам до тук. Парче по парче картината ще се нареди. Поздрави за това, което правиш! Само напред и нагоре!

T.L.

Аудиото на това видео е ужасно...Трябва нещо да се направи ама като се снима с тоя изперкалия знам, ще е трудно :) Той зъби няма от толкова наркотици...Загуба на време се отделя толкова много с тоя пропадналия наркоман!

Anton Georgiev

Абсолютно съм съгласен с Вас, Госпожице Пенева, през цялото време си мислех същото за "Доцента", жалко че Цанов тоя път не намери точния човек, както по принцип прави...

Stan Ivanov

Абсолютно същото си помислих и аз за "Доцента", типичното богаташче, мислейки се за голямата работа и големия професионалист, а се видя че и човек не е станало от него :D

Stan Ivanov

Еми... Явно така са хората със силна психика :D

Stan Ivanov

Надявам се недостатъчно, за да забрави как се пише думата "Наистина" :D

Stan Ivanov

А на тебе толкова ти е силна психиката, че се дразниш от нечии тикове :D

Stan Ivanov

Аз като човек, завършил психология съм малко отвратена от наглостта и надменното държание на доцента… Много отвратителна енергия има този човек, да е жив и здрав, ама как можа да го изцепи това за психопатията .. Завършила съм психология в Лондон, и там едно от основните неща, които ни учат, са поведенческите прояви и емоционални особености при определен вид психично разстройство - при психопатията например, човек е абсолютно НЕспособен да изпитва чувства като любов, емпатия или привързаност към друго човешко същество. На Гарджока може да му има всичко друго, но не и психопатия… Така , че тоя доцент с тази си надменност и некомпетентност не ме убеди по никакъв начин в правотата на думите си. Другото момче показва недвусмислени признаци на шизофрения, контактувала съм с хора в подобно състояние, той просто не разграничава реалността от въображението.

Silviya Peneva

Правилно.Жалкото е че няма какво да се промени, както и с всичко случващо се в нашата пропаднала държава.

Lyubomir Mihaylov

Интересни 2 часа.Много мога да говоря.Наркотиците употребявяни от хората плюс слаба психика и в дългосрочен план става бум.Имам подобен случай преди години с един близък приятел.Трева амфетамини и психо атаки от лоша компания с която дружеше доведе до почти същите симптоми като на момчето с нло-то.Един ден на реване отишъл да ме търси в нас гласовете му говорили че дядо ми умрял целия град го знаел аз не а такова нещо нямаше.Изключваше хладилника защото така трябвало.Та мисълта ми е наркотиците не прощават!!! Моят приятел се оправи чист е,смяна на средата,говорене и работа Слава на Господ

Lyubomir Mihaylov

Направете клип за ДМТ-то което спомена момчето, в българия дори не са чували за това а темата е доста интересна и дълга с доста точки за формиране на дебати и спорове

Татко Барба

Мислиш ли че е от тревата бе пич ;)

Lyubomir Mihaylov

Велик клип :) Иска ми се, да видя клип където събираш психолог, психиатър, шизофреник(момчето при теб), религиозен човек и фармацефт (ако искаш и менталис) :D . Тогава ще видиш разговор който няма край, но най интересен във това видео беше доцента... миличкия много добре знае каква е ситуацията която описа Гарджока и доцента така заби че неможа да измисли повече от две изречения които да каже и да се опита да обърне ножа към така наречените шизофреници :D :D :D по мазно излизане от такъв разговор рядко се вижда заради уж титлата която носи. :D :D :D Това видео е просто за овековечаване!!!!

georgi djanov

Много ми е интересно как от целия разговор най-отличаващо за теб беше мляскането .

Шанко

Хубаво видео , браво на Гарджока ,че е създал семейство и влезнал в правилния път.

Stanislav Stoimenov

А колко найстина наркотици е приел?

Sylvia Zagorova

Ilko

Цанов, Когиталност и ivomir. При желание и интерес от твоя страна, да задълбаеш в темата за мисловността. Разбирам момчето, вярвам му, харесвам го.

Nikola Dimitrov

Въпреки, техническите проблеми в началото от вайбър, добро беше,

Aleksandar Angelov

Цанов, викни 1 геймър-маняк IT от Кюстендил, гонили го глигани в гората и извънземните са го спасили.

AlexanderR

Щом е бил под влиянието на наркотици, когато е заплашил някой с мачете, значи се праща на място където им помагат да спрат наркотиците, а не на място където е за луди, защото момчето не е луд, а даже е много по-умен, дори и от много известни хора, вменяем е и всичко го е правил поради влиянието на наркотичните вещества, а наркотиците, идват от липсата на говорене с хора които те разбират, с човек, с който може да сподели и просто ще му разбере болката в живота и най-вече липса на внимание. Той просто е правил каквото си иска за да подтиска това за което го е боляло, едно от нещата може би е било това че си е нямал никой и колкото повече е взимал наркотици, той е усещал, как толкова повече и по-бързо са се отказвали от него, но не е спрял да приема тези наркотици, защото е нямало защо, за кой и за какво, просто е нямало смисъл в живота, но след това слава Богу, Бог му е дал този смисъл. Гарджока не е нито психично, нито душевно болен, имал е голяма нужда от щастие и си я е набавял от наркотиците, сега има нещо което му дава истинско щастие, което е детето му и по-скоро бих казал че психично болно е другото момче, с диадемата на главата, което всъщност беше много приятно момче и не изглеждаше даже че въобще му има нещо. За това момче бих казал че е възможно наистина да се с свързал с извънземно, но гледам с полизрение над това, защото е твърде типично за вид шизофрения, която също идва от липсата на това, да си има някой до себе си, или/и травми които е имал, от дете, оттам мозъка се опитва да намери решение и го намира дълбоко в съзнанието му и така един вид намира приятел вътре в себе си и му казва нещата, които биха го направили щастлив и биха му направили живота по-интересен, най-вече с чувството на това, че той не е сам, а именно така работи мозъка, отключва защитни механизми, заради минали травми, травми които има хора които даже не са склонни да си признаят че им се е случвало, защото мозъка им или го е изтрил, или просто не ги пуска там, за да не страдат отново. За доцента трябва да кажа, че именно той се държа нагло, като вместо да каже нещо погледнато от професионален аспект, (защото в края на краищата затова беше извикан там), той вместо това, се дразнеше с Гарджока и се опитваше един вид да защити, вече долните, нагли, алчни и непукистически негови колеги, а той самия е такъв като тях и именно това доказа, защото се видя че не му пука за състоянието на хората и за това той да им помогне, или поне да се опита по човешки начин да го разбере, а започна с това, че той бил нагъл и не знам си какво още... А просто трябваше да каже това което аз казах, а аз не съм никакъв лекар или доцент, аз просто гледах над нещата човешки, може би защото нямам пукнат грош и нямам пари които да ме развалят, но както "Доцентът" каза, винаги имаме избор и не мисля че дори и с пари бих се развалил, но нали трябва да дам някакъв пример... :) Та... просто човека реши да тръгне срещу него заради самото му его и накрая като видя че има дете и разбра че той е спрял с тия неща, вече не знаеше какво да каже. Ето заради това винаги преди да бъдем съдисти, егоисти и да мерим на лице, толкова лицемерно и подло, преди всичко, трябва да сме човеци, да сме хора и да поглеждаме над нещата винаги първо човешки, със сърце, с любов и добри намерения. Та от цялата работа, излиза че лудите всъщност са тези, които не си вършат работата и не мислят от сърце и с любов, със загриженост поне, поне заради съдбата на даден човек, когато им е пациент и не си правят труда поне да разберат един човек дали наистина е луд, или има просто някакво психично временно разстройство, което може просто да се оправи с говорене, с даже някой професионалист, било то психолог, или вярващ. За жалост, особено в България, това няма как да се случи, а най-лошото което може да ти се случи в България, както вече разбрахме, е именно да попаднеш в лудница, а и още по-лошо пък от това е, да си в лудница, а да не си луд. Да си луд, значи да си трезвен и да правиш неща несъзнателно, значи нещо му има на мозъка ти, ето нещо като това например, да вкараш някой който не е луд, в лудницата и да му даваш лекарства, които един вид го откачат, ето това даже е престъпление и ненапразно Гарджока мрази колегите на доцента, така че няма от какво да се обижда, щом истината не обижда, а показва истинските им лица. Иначе луди или не, Бог може да се справи с каквото и да е, въпросът е само да го потърсиш, но добре че при всички случаи, само Бог не го е оставил Гарджока, дори и той да не го осъзнава. И той и хората като него, дори и да не го осъзнават, Бог ги обича безкрайно и безгранично много и не забравяйте че лудите също са тия които пишат "Амин" във Фейсбук коментари, такива които търсят Бог във Фейсбук, а ги мислим просто за глупави, а именно те са душевно болни, те са такива които не мислят със сърцето си, а с очите и душите си заради интересите си, ето такива хора даже с говорене не можеш да им помогнеш, защото те си знаят тяхното, защото следват сляпата им душа, вместо да следват святята Божия мъдрост и така им е най-лесно. А особено в България няма как да стане, на хората да им пука за другия и то истински, даже не това да им са задълженията на работното място, а ние сме тръгнали да говорим за професионализъм и за това защо и как някакви хора не си вършат работата, а приемат хора които не са луди, като просто материал за лудницата... :)

Stan Ivanov

Тествайте Стефан както тествахте ясновидецът

Ралица

Привет, г- н Цанов , момчето , което е диагностицирано с шизофрения и вижда и чува извънземно е с болна душа, заради неговото лекомислие и грешни избори . Безспорно ! Всеки наркоман и алколик доброволно се предава на тяхното влияние !!! Очудваме ме факта , че сте православен християнин и се съмнявате в неговите истории и видения ! Неговото състояние се нарича самопрелъстявсне и бесовска прелест ! Поради самомнение( една от разновидностите на завишената гордост) , мечтателността, впечатлявмостта , лекомислието, егоизъм това , което момче вижда и чува е демон ! Вашият гост, евангелисткият пастор, Ви го намекна, но уви скептични ми се струвате. Не сте чели Светото писание и святите отци. Тази прелест( духовна заблуда ) и това как човек да разпознава светлите сили от тъмните е описано в Евангелието : И не е за чудете, защото сам сатаната се преобразява в ангел на светлината (2 Послание до Коринтяни 11 глава 16 стих), а светците от тяхната опитност и битки със саатаната и неговите демони казват, че те могат да приемат всякаква форма ( извънземни, ад и рай, животни ,светци, светини и т. н. ) дори се преобразяват в Христос , и всичко това е по Божие допущение ! Казано е: горделивците виждат бесове . А при други , които имат вяра, но са неопитни в духовната борба, или са твърде раними, и/или отричат Бог им се преобразяват в това що са склонни да повярват . Демоните са много опитни и знаят как да прелъстяват и погубват човешките души . Доброжелателно препоръчвам на Вас и вашите гости да прочетете поне книгата : Нервност и неврози от гледна точка на православната психология и психиатрия, с автори Димитрий Авдеев и Владимир Невярович . Светците и духовно опитните също са се сблъсквали с видения от подобен тип, за да бъдат изпитани и обучени, така че повярвайте не бъдете скептик !!! Анализирайки видеото отчитам, че освен евангелистът другите сте в пълно неведение за нещата . Той можеше да бъде по- активен, но май Ви изтичаше времето и искахте да приключвате със записа . Дано да е казал правилните неща на момчето по правилния начин . Момчето няма , страх Божий , от тук също му идват проблемите !!!

Ivan

Примера, който Стефчо даде за приятеля си, че дори и да били демони защо да не работи за тях тъй като те щели да го насочват и можел да им се довери, но в посока на злото (да продава наркотици). Това е проблема на Стефчо, че очевидно не живее с моралността и разумието тоест с Бог, защото дори каза, че е готов да се самоубие, ако това извеънземно му го каже. А всички знаем, че това е много тежък грях и душата ще плаща за това тежко. Наркотиците са в противоположност на трезвеността и правят човека слаб психически и духом, и така злите сили влизат в него и го контролират. Трезвеният човек е силен и разумно мислещ и при него злите сили нямат такова силно въздействие и контрол. Ето го Стефчо, който краде от магазин вино, защото този глас му казал. В Америка има убийци взимащи наркотици, в последствие чуващи гласове, участващи в секти, гласовете се усилват и тия убиват семейството си заради тях. И Гарджо заплашва с нож и краде такси, и после, когато е трезвен. казва не бях прав тоест не бях себе си. Виждате, че зли сили ги водят под въздействието на наркотици и не са себе си и в разума си. От друга страна, за подобна работа с извънземни се говори много из интернет, примерно, лидери на велики сили в света си разменяли "услуги" като човеци в замяна на технологии или си "помагат" по-същия начин, както Стефчо казва.

Georgi Yordanov

Na Doktora mu Stana Losho ot Kolegite si

Ivelina Aleksieva

На мен също.

Моника Симеонова

Само на мен ли ми забива ужасно?

Kristin Dimova

Имам познат ,който отключи шизофриния. Разправяше ми как дявола му казвал да прави разни неща. Примерно да се съблича гол зимата,да хваща влакове , да хвърля , да чупи и така нататък. Склонен съм да вярвам в теорията за душевно болен и ,че ако човек повярва в бог може и да се излекува.

Mario Stoilov

Благодарим за видеото!

Dilyana Golemanova

Звука е ужасен, преди беше по добре

Aleksandar Angelov

A za tova docentche shte se vuzdurja ot komentar prolicha si che go zabolq ot istinata i ti predlagam da napravish razsledvane za ludnicite i tehnite upraviteli. kak stoqt neshtata vutre v tqh (usloviq i nachin na lechenie) i kak jiveqt tehnite upraviteli🙂

Васил Василев

Istoriite na gardjo sa istina i mnenieto mu sprqmo “ludnicite” e opravdano naistina ako chovek e lud i e opasen za okolnite trqbva da se vzemat nqkvi merki no chovek koito e imal slabi nervi i e bil pod vliqnieto na narkotici zaslujava li naistina da poludee sprqmo tehnite nechoveshki metodi za lechenie?

Васил Василев

Нямам търпение да се прибера и да гледам. Заради Гарджо съм си днес по-рано в нас 😁💪🏽

Branko Nikolov

А дали ЧМТ-то на момчето не е причината за всичко това. Аз след ЧМТ съм с диагноза.... доживот....а именно Епилепсия.

Yoovko Miilushev


Related Creators