Правилно ли постъпих скривайки самоличността на "Георги"?
Added 2021-09-18 19:02:29 +0000 UTC/Целият над 2 часа материал ще кача утре, имам още малко работа по него/
Във връзка с последния си клип Ви питам въпросът, чиито отговор не просто ще ме ми даде обратна връзка със задна дата, но и ще ме насочи как да реагирам при подобни ситуации в бъдеще.
А такива ще има. Смятам това да е едва началото на партньорството с ЛОВЦИТЕ.
Този клип нямаше да е възможен без Вас.
Едно дете да спасим от среща с такъв - имало е смисъл.
Поздрави на всички.
Comments
Ами ако посегне на това дете?
2021-10-23 20:49:48 +0000 UTCНе е едно и също. Понеже вероятната поява на дете е хипотеза, а тук знаем, че ще има. На път е.
Божидар Пачовски
2021-10-19 06:45:58 +0000 UTCАми ако нямаше дете и то се появи след година ? Не е ли едно и също...
2021-10-18 19:01:28 +0000 UTCДа
2021-10-11 19:43:52 +0000 UTCНай-вероятно 67% от Вас няма да са съгласни с мен, понеже сте избрали да се покаже лицето на педофила, но искам само да Ви питам: А някой ден, когато се роди това дете и то няма нищо общо с този болен човек, а хората го свързват с него понеже знаят и лицето му и името му? Искам да кажа, че според мен това ще навреди на детето, което ще е жалкото в тази ситуация. Ако не беше този малък факт и аз бих отговорил на този въпрос - НЕ! Това е опасен прецедент.
Божидар Пачовски
2021-10-07 11:57:22 +0000 UTCАз като майка, ако имах такъв изрод до себе си щях да го покажа сама на целия свят. Категорично НЕ, нека всички видят лицето и знаят името на гнусния педофил!
2021-09-29 16:45:13 +0000 UTCПубликувай публично, включително и в YouTube, лицето му, след като жена му роди.
ads none
2021-09-28 00:13:16 +0000 UTCИ аз съвсем случайно видях нецензурно видеото и то не къде да е, а в TikTok ...
2021-09-27 22:14:19 +0000 UTCТепърва на младата майка ѝ предстои да бъде силна. Колкото по-рано разбере, толкова по-добре ще опази детето си.
2021-09-27 17:58:29 +0000 UTCГласувах "НЕ!" обаче се оказа, че който има желание може да го намери (нецензурираното клипче) в интернет, ако се търси достатъчно, така че май е ОК че си го скрил, поне да ти е чиста съвестта ;)
2021-09-27 14:01:51 +0000 UTCНе е нормално жена,независимо дали чака дете или вече е майка да не иска лицето му да бъде показано. Нали и твоето дете ще стане на 13 един ден. Искрено съчувствам на жената ,но ако бях на нейно място лично щях да се погрижа да е най-гледаният видео материал и най-харесваният мъж във Варненския затвор . В противен случай се превръщаш в съучастник…
2021-09-26 23:27:58 +0000 UTCЗадължително го покажете след като съпругата му роди бебето!
2021-09-26 08:18:30 +0000 UTCНякъдемога ли да изгшедсм целия клип? В тази платфорна стига до 20 нин.
Mario Stoilov
2021-09-22 12:23:55 +0000 UTCСлед като роди
2021-09-22 08:17:17 +0000 UTCПрекалено много криминални филми сме гледали всички да не изключим варианта, че жена му знае за неговите игрички. Но да оставим на страна това - ако на мястото на момчетата, беше самата полиция? И те ли щяха да се чудят дали да не покажат лицето му? Или щяха да питат бременната жена?
Stefan Stanev
2021-09-21 22:58:31 +0000 UTCПокажете го , но след като момичето роди. Толкова силен стрес може да е много опасен по време на бременност.
2021-09-21 21:35:22 +0000 UTCЧовека на който беше скрито лицето е из доста групи в фейсбук как го хващат. Шернато е от TikTok профил.
Dimitar Vasilev
2021-09-21 18:39:25 +0000 UTCЗа мен позицията на някои хора е откровено ЛИЦЕМЕРНА. Предпазваме децата, като цяло… или само децата, които са потенциални жертви на педофилите?! Аз съм “ЗА” това да се накажат сексуалните хищници, но съм “ПРОТИВ” техните грешки да рефлектират на невинни хора (в случая жена и дете). Убедена съм, че тази жена е достатъчно потресена и отвратена. Потърсете друг начин за справяне. Както виждаме публичното разобличаване не е ефективно, а просто сеир. Станислав Цанов, бъдете професионалист и обмислете ситуацията критично!
2021-09-21 16:35:44 +0000 UTCВинаги можеш да разкриеш самоличността му след раждането на детето. Иначе наистина се създава прецедент. Много хора има с по-комплексен живот и по-тежки събития в него. Ама не са в интернет да търсят малолетни. А писанията по-долу че такава позиция била лицемерна....да, дилемата между това да предпазим евентуални деца на насилниците или техните жертви е съществена...но защо да е лицемерна позицията ни? Някои изхождаме от факта, че анонимността е важно оръжие за много от тези хищници. Или Вие се надявате тези момчета и момичета все да успяват - все да ги хващат такива навреме, докато им дойде момента за наказанията? Дано.
2021-09-21 16:04:51 +0000 UTCВъв времето,в което живеем много малко бременни имат лукса да изкарат една спокойна и необезпокоявана бременност,което не е достатъчен предлог за показването му,НО аз бих изходила от позицията на бременната и според мен най-достойното поведение и за нея също е да го покаже!Защо ще се залъгва,че може да има бъдеще с такъв човек?Не я ли е страх,че ще си отглежда детето именно с една от най-големите опасности,които го грози това детенце?Или може би парите му са достатъчно много,за да преглътне тя тази негова постъпка и да я приеме като "нормална"изневяра???Аз съм твърдо ПРОТИВ скриването му!!!
Vasileva
2021-09-21 14:41:02 +0000 UTCАма да попитам, Вие деца имате ли? Бременна не сте ли била? Говорите за едно неродено, невиновно за нищо дете, сякаш едва ли не е по-маловажно. Вътреутробното развитие и стреса знаете ли какво последствия може да имат? Нека се роди детето живо и здраво, пък тогава да се разпространява. Нямате ли малко жал към една наранена и бременна жена и едно малко бебе? Банда сеирджии!!!. И като се изпляска тука лицето му и вече ще спасите 1000 деца сигурно!?!? 🙄
Veselka
2021-09-21 09:18:44 +0000 UTCОтговорих с НЕ, защото за съжаление още с излизането на клипа лицето му беше показано и жена му беше намерена. Профила й във фейсбук и всякакви контакти с нея бяха разпространени в Телеграм групи.. Заканите да се свържат лично с нея бяха много, все някой го е направил.. Дано да няма тежки последици за нея и бебето. Ако видеото не беше излязло и дилемата беше актуална мотивите ми вероятно щяха да са други, но в този конкретен случай се получи "След дъжд качулка"
Мартина Иванова
2021-09-21 08:24:44 +0000 UTCСпоред мен скриването му не беше правилно. Всеки от останалите също има близки хора, които със сигурност биха се почувствали засегнати и засрамени от това публично изобличаване, хора със слаба психика, на които това би им се отразило зле. Но в крайна сметка не те са от значение в случая, а крайната цел - физиономиите на тия изроди да достигнат до възможно най-широк кръг от хора, да се предпазят други деца, нечии деца. Те по-малко важни ли са от нероденото на този същия? Жена му какво мислите ще направи, ще предотврати бъдещите педофилски прояви на своя любим ли? Друг път. Ще му вдигне едно скандалче и след това ще си зарови главата в пясъка, нали в името на детето.. А скъпият й мъж ще продължи необезпокоявано да си пише с поредното момиченце зад комфорта на скритата си физиономия.
Bella_S
2021-09-20 21:26:42 +0000 UTCАко сега не, то със сигурност в близко бъдеще и/или в подходящ момент.
Yordan Nedyalkov
2021-09-20 20:35:27 +0000 UTCПри показването на самоличността му има повече негативни страни от колкото положителни за хората около него като жена му а и един ден бъдещото му дете не си заслужава
aleksandar kamenov
2021-09-20 17:00:01 +0000 UTCНапълно подкрепям мнението Ви, той може да бъде показан и по-късно, за да се направи компромис в дадената ситуация. Но нека бъде показан!
2021-09-20 14:53:37 +0000 UTCПри положение че по законов ред ще се измъкне, мисля че не трябва компромиси. Отбелязах НЕ. Горката жена, съжалявам я, но поне знае що за човек има до себе си. Ще е урок и за 2мата. Относно Ловците. Играят опасна игра, трябва да се подхожда много внимателно. Малко ме смущава когато ги разкриват че се държат много неуважително(разбираемо) но това поведение може да предизвика агресия и не ми се мисли ако педофила има нож примерно. Бих ги посъветвал да намалят подигравателния тон, въпреки че тези болни заслужават бой и не само.....
Dimitar Naydenov
2021-09-20 14:10:23 +0000 UTCСпоред мен е грешка скриването на самоличността му. Да жена му е бременна, но това не променя факта, че той е изрод педофил.
Александър Андонов
2021-09-20 13:50:32 +0000 UTCМоже да се опре до това здравето на бременната или състоянието на незнаен брой бъдещи/потенциални жертви, които са деца и в този смисъл вторите все пак са повече. Така че жената, ако ѝ пука за здравето ѝ, както и за това на детето - да го напуска. А лицето му във всички случаи да бъде показано, иначе може и тя просто да го прикрива под такъв предлог.
Цецо
2021-09-20 13:32:02 +0000 UTCГадно е, но ще го кажа направо: Ако се скрие самоличността му се опазват жена му и детето (тоест 2 души). Но покаже ли се могат да се предотвратят актове след които при всеки акт да пострада детето и семейството му (тоест потенциално повече от 2 души)...
2021-09-20 08:57:18 +0000 UTCОтбелязах НЕ в анкетата, но като цяло прецеденти не трябва да има, бой до ламарините.
George Nicola
2021-09-20 08:30:00 +0000 UTCТез боклуци трябва да ги виждат всички
2021-09-20 08:27:07 +0000 UTCТакива емоции по време на бременност са опасни за детето и майката. Нека да бъде показан по- нататък след раждането на детето и евентуалната раздяла. Но не го оставяйте скрит!
2021-09-20 08:09:03 +0000 UTCДа е мислила като го е избирала тоя. Като роди, го включете в някоя от следващите серии вече с лице.
Vlad Nikolov
2021-09-20 07:03:42 +0000 UTCСмятам, че лицето на такъв изрод трябва да се покаже, въпреки положението на жената. Да го крием, защото какво ще кажат приятели/познати/ съседи, не е правилно. Утре може да посегне на дете от приятелския си кръг или на съседстко такова. Жената ако е разумна, ще го напусне. Такъв човек има нужда от сериозно лечение, да не говорим, че смятам това за нелечимо заболяване.
Rositca Tasheva
2021-09-20 06:53:41 +0000 UTCТой ще има дете и това дете е и ще бъде под пряка опасност с баща ,който има такива наклонности...! Просто съпругата му трябва да е наясно с какъв човек живее и "гради" семейство !
2021-09-20 05:06:30 +0000 UTCС оглед това, че жената е бременна е добре лицето на това жалко подобие на мъж да бъде скрито. Не заради него, а за самата нея. Представете си соченето с пръст как би рефлектирало върху тази жена в този крехък момент. Нека жената роди и на по-късен етап лицето на негодника може да се покаже. Това не пречи обаче да се сезира съответната прокуратура. Деянието, което е извършил се счита за престъпление спрямо нашия наказателен кодекс, а именно Чл. 155а.- прилагам го тук за по-удобно, в случая е меродавна алинея втора-1) Който чрез информационна или съобщителна технология или по друг начин предоставя или събира информация за лице, ненавършило 18-годишна възраст, за да се установи контакт с него за извършване на блудствено действие, съвкупление, полово сношение, проституция, за създаване на порнографски материал или за участие в порнографско представление, се наказва с лишаване от свобода от една до шест години и с глоба от пет хиляди до десет хиляди лева. (2) Наказанието по ал. 1 се налага и на онзи, който чрез информационна или съобщителна технология или по друг начин установи контакт с лице, ненавършило 14-годишна възраст, с цел извършване на блудствено действие, съвкупление, полово сношение, за създаване на порнографски материал или за участие в порнографско представление.
2021-09-20 03:14:57 +0000 UTCДайте на 2/3 месеца на жената да роди и му покажете физиономията
Kaloyan Katrev
2021-09-20 00:22:29 +0000 UTCСпоред мен истината е по средата. Г-н Цанов е човек, мъж и българин. Нормално е да се трогне и да защити бременна жена, дори и от деянията на съпруга й. Друг е въпросът, че този може да си остане същия. Според мен не е важно дали да се разкрие самоличността му, а кога. Нека му дадат 1 година. Приемете го като условна присъда с изпитателен срок. Ако занапред е примерен баща и съпруг, който не преследва малолетни, оставете го намира. Ако пък в идната година (или въобще) се издъни, издънете го и вие.
2021-09-19 20:47:58 +0000 UTCСпоред мен не постъпихте правилно. Разбирам гледната ви точка и тази на жена му, но тя трябва да ви е благодарна, че сте показали истинското му лице и е разбрала що за човек е бъдещият баща на детето ѝ. Такива хора не бива да бъдат съжалявани.
2021-09-19 18:39:27 +0000 UTCКоя жена ще иска такъв за мъж и повече за баща, че да го прикрива? Цццц
Bobby Kundelov
2021-09-19 17:51:14 +0000 UTCможе ли линк към телеграма им
2021-09-19 17:31:45 +0000 UTCТоя жалкар последния го гледах в тяхното в telegram, заслужава да се знае кой е и какво представлява. Мрънкаше като все едно го колят и само повтаряне едно и също като папагал. Пълен боклук! Трябва да тегли!
Илиян
2021-09-19 17:23:17 +0000 UTCЦанов , имаш лично
2021-09-19 17:15:26 +0000 UTCТочно такива "бащи" изнасилват децата си, съпругата му е в силна позиция в случая. Не виждам проблем в лустрацията на изрода. А, ако съпругата му има други съображения, е друг въпрос.
2021-09-19 17:08:40 +0000 UTCтука мани прецедентите... проблема че на този изрод педофил ще му се роди дете! А жената и е грижата какво ще мисли обществото за нея? А ако налети тази гад на детето след години? Ако жена му го остави, за да не странства навън по други малолетни и да излага на риск нейната репутация??? При ситуация че видяхме дядото който хем сте го хванали, хем продължава няколко дни по-късно да ловува? Тези животни са психично болни и не могат да се спрят... За това няма друго лечение освен химическата бухалка за кастрация...
Rumen Bentchev
2021-09-19 16:58:47 +0000 UTCОчевидно органите не предприемат действия срещу такива дегенерати. Затова е тази кампания, за да се въведът законови промени, които да преследват и да признаят педерастията и педофилията като болест, която е причинена от травма или перверзия и да започнат да я лекуват. Възрастта за педофилия трябва да бъде с праг до 18. Тоест педофилите ще са хората, които правят секс с хора под 18.Ние като нация трябва да имаме самосъзнание и да се борим!
2021-09-19 16:51:10 +0000 UTCВ много редки ***** нагази, Цанов. Скоро ще ти дръпнат шалтера. Колкото до гласуването...лицето му на показ. Какво като има бременната жена? Това с какво го прави по-различен от останалите?
Pavel Savov
2021-09-19 16:49:26 +0000 UTCНа чужд гръб и 100 тояги са малко. Има си органи на които да се подават сигнали. Другото е сеир. Лично на мен ми е гнусно да ги гледам.
2021-09-19 13:00:13 +0000 UTCНе е нужно да показваш лицето на момичето, а само на мерзавеца! Бременната му приятелка е вече достатъчно наранена и стресирана и то заради неговите действия, вашите са други- и те не би следвало да не се влияят от симпатия и съчувствие. Как ще се чувствате, ако утре видите, че пак пише на момичетата, но този път не на ваше подставено лице, а на невинно момиче, което може да пострада, а вие няма да сте направили нищо, за да го предотвратите.. Тогава се губи смисъла на това, което правите!!!
2021-09-19 12:29:22 +0000 UTCЯвно има много влиятелни педофили , щом толкова ги пазят институциите. Успех на групата и на теб. Знаем, че абонаментът не е достатъчна помощ , за това ако можем да помогнем с нещо друго - насреща сме !
2021-09-19 11:44:20 +0000 UTCСпоменаха Елмаз в един клип.
2021-09-19 11:42:15 +0000 UTCНе знам кое е правилно за последния случай . И двете решения ще имат кофти последици за някой . Сам трябва да решиш кои последици биха били твоите . Аз лично бих го показал.
2021-09-19 11:39:15 +0000 UTCТоя изрод,ще посегне и на собственото си дете. Тук в Англия се среща често. Преди около 4 години в едно от радиата говореха точно по този въпрос когато се обади една жена от Шотландия и каза че трете и деца са от баща и а четвъртото е от съпруга и. Колегата пък ми разказа за един англичанин който се оженил за англичанка но жена му го хванала да масторбира върху 3 месечното им бебе. И този случай са го давали по телевизията. След което аз повърнах и се разплаках.
2021-09-19 11:14:33 +0000 UTCПроменя, защото жената е бременна а преждевременен аборд от нерви не е ок!
Lyubomir Dimitrov
2021-09-19 10:43:42 +0000 UTCВсичко трябва да бъде показвано!
2021-09-19 10:36:41 +0000 UTCПо-добре да се следва каузата, дългосрочно положителния ефект ще е доста по-добър!
2021-09-19 10:36:21 +0000 UTCДа , но това трябва да е прецедент само при доказване на бременна жена.
2021-09-19 10:21:24 +0000 UTCТрябва да бъде показано и да се знае кой е.След време може да посегне и на собственото си дете.
Марио Марков
2021-09-19 09:46:29 +0000 UTCМомичето да е живо и да роди детето без проблеми. Неговото лице, трябва да бъде на показ, защото утре ще мине с номера, че има дете на годинка и пак ще продължи с гнусните си номера.
2021-09-19 08:13:36 +0000 UTCЗдравейте на всички! Според мен не трябва да се крие лицето на педофила. Хубаво е колкото може повече хора да знаят неговата самоличност, да стане медиина ''звезда''. Компромисно решение би било, да се изчака бременната му съпруга да роди и след това да се покаже "скрития" педофил. Също така смятам, че може да се събира информация за педофилите, районът в който живеят и да се поставят флаери с информация за техните престъпления, както и евентуални линкове към уличаващите ги материали. Така ще е по-сигурно, че техните близки, познати и комшии ще достигнат до информацията и ще разберат с какви хора комуникират и живеят.
2021-09-19 08:11:51 +0000 UTCИ аз съм на мнение че не трябва да криеш лицето му , да разбирам за бременната но нека това да им е урок и за двамата
2021-09-19 07:36:53 +0000 UTCНе трябва да криеш лицето на въпросния педофил. Уважение за съпругата му, но трябва да премине през този катарзис
2021-09-19 07:22:30 +0000 UTCЗдравето на децата взема прецедент всеки път. Тук дори няма избор. За да се предпазят децата имената на педофилите трябва да бъдат публично удостояние. Така е в САЩ. Там има мрежа, в която имената на всички осъдени педофили. Тези записи тук обаче са заключителни. Тази мрежа може да бъде проверена от всеки американски гражданин. Чета, че някой хора се тревожат за бременността на тази жена. Тази жена ще има възможност да се отдели от съпруга си, защото е вероятно той да малтретира детето. Да ви напомня ли че има случаи, в които педофили правят разни работи с бебета. Често майките не допускат че такива неща са се случили с децата им. Сега Тази жена ще бъде принудена да се сблъска с този факт за своя съпруг. Тя ще има възможността да го напусне и предпази бебето.
Hristo
2021-09-19 07:13:48 +0000 UTCИ Да и Не. Тя така или иначе вече знае.
2021-09-19 07:10:41 +0000 UTCОт сърце й пожелавам да успее да се “събере”, защото неминуемо в момента е разбита на парчета. Силно се надявам, след като роди, да има силата и търпението, за да успее да си гледа детенцето максимално спокойна и уравновесена, доколкото е възможно.
Victoria Mladenova
2021-09-19 07:00:53 +0000 UTCТова, че жената е бременна нищо не променя. След като роди, няма да й е по-лесно в никакъв случай. Нямаше и да й е по-лесно, дори ако имаха дете на няколко години. Травмата за нея е и ще бъде жестока. За съжаление е обвързала живота си с изрод, който заслужава безкомпромисно наказание и показност!
Victoria Mladenova
2021-09-19 06:58:31 +0000 UTCНямам смелост да гласувам с Не, но и не подкрепям позицията Да. Нека споменем Джулиан Асандж, който пусна документите, с които разполагале 1:1 без значение на вредите, които това действие ще причини.
2021-09-19 06:41:18 +0000 UTCАко държавата не наложи изисквания към сайтовете за запознанства за верификация на възрастта , “ловците” ще си ги хващат в крачка и никой реално няма да знае дали същите (изроди) няма да се пробват пак и пак . Трябва според мен да се натиснат собствениците на тези сайтове за запознанства по някакъв начин , да си сменят платформата и да невлизащ само с един e-mail или чрез FB или google, за да намалим достъпа от едните до другите(възможни жертви). Давам пример : ако са хванати от гепи ме (сещате се предполагам) , собственика на фирмата Уисдам ЕООД се казва Сребрин Ватралов .
2021-09-19 05:52:43 +0000 UTCЗащо не дадете едно инфо от кои сайтове ги хващат тези извратеняци ?
2021-09-19 05:12:40 +0000 UTCПравилно е, че си го скрил, правилно е дори да не кажеш на жената, поне докато роди, за да не се тормози психически и да не навреди на плода. След като роди жената, е правилно да й кажеш, както е правилно и да покажеш в клип лицето на "любящия" й съпруг.
Мартин Маринов
2021-09-19 05:09:25 +0000 UTCТук не говорим за някоя малка глупост, човек. Това не е " пушух трева като малък". Тук говорим за хора, които по смисъла на закона са престъпници!
Ivan Savov
2021-09-19 04:56:32 +0000 UTCОтговорът е в средата. ДА, опасно е за плода/детето и жената може да направи спонтанен аборт. НО, той трябва да бъде показан. За това според мен може да изчакаш 2 месеца да роди и тогава да го покажеш. Интернет помни ;)
Ivan Savov
2021-09-19 04:53:23 +0000 UTCЛично аз гласувах да му се покаже лицето.НО! Не е ли основния смисъл на всичко това което правят да ги хванат,да се покаят,извинят и ПОПРАВЯТ.Човека може да е осъзнал грешката си и да промени коренно живота си.Както неговия, така и на неговото семейство.Не познавам човек който да не е правил някоя глупост през живота си.Мисля че,това е по-доброто решение което си взел.
Ivan Ivanov
2021-09-19 04:18:58 +0000 UTCг-н Цанов взимам да долавям атмосферата на произведението “Фермата на животните” доно повечето да са го чели ,а ако трябва да се уточня (всички животни са равни но прасетата са по-равни)
Shenol
2021-09-19 04:16:25 +0000 UTCНо докато са вързани някой да ги обработва по начина по който те самите са писали в чата.
2021-09-19 01:00:14 +0000 UTCЗа да се застъпи за него аз мисля че тя знае какъв е той! Никаква милост!
2021-09-19 00:56:04 +0000 UTCТочно!
Petya Petrova
2021-09-18 23:29:32 +0000 UTCПусни му лицето/името след като роди жена му
Georgi Tsenov
2021-09-18 22:59:05 +0000 UTCДонякъде е правилен подход, донякъде не е. Надявам се в личен план човека да е разбрал грешката си и да се е поправил, и да оцени анонимността му.... Обаче се съмнявам, това е болест която може да бъде подтисната, но не излекувана.
2021-09-18 22:58:07 +0000 UTCАаа не Цанов показвй го...такива твари си носят отговорност.Аз нося отговорност Ти носиш отговорност.Мисълта ми е ако тоя го видя с дъщеря ми и не го знам. Ами неговото дете как ще е въспитано ами ако то продължава бащината традиция?ти също си отговорен АЗ съм отговорен така знаеш стоят нещата в правилните книги и съзнание направи го!!!
Georgi Vragov
2021-09-18 21:57:55 +0000 UTCИмам въпрос. Защо не ги изхващаме тези педофили и не ги закараме някъде в гората да ги завържем чисто голи за някое дърво за няколко дена? После ги пускаме да си ходят и да видим дали пак ще ходят по стрещи.
Kaloyan Katrev
2021-09-18 21:53:20 +0000 UTCРазбирам моралната дилема и че най-вероятно съпругата му не иска той да стане "известен" по този начин, но в крайна сметка целта е да предпазим колкото се може повече деца от педофилията.
2021-09-18 21:50:03 +0000 UTCТи от кой мислиш се гледа детето?
Georgi Vragov
2021-09-18 21:37:06 +0000 UTCМного не съжалявам но отговор за бременна та не е реално.ХОРА МИСЛЕТЕ!!!!!!
Georgi Vragov
2021-09-18 21:36:02 +0000 UTCНяма значение дали е прецедент. Жена му я е страх да се изправи пред последствията от избора който е направила и като крие ситуацията, рискува да превърне детето в плячка. Най-добре е наистина тя да реши, но да е на ясно с новия риск който поема, ако скрие ситуацията.
chetiri nadeset
2021-09-18 21:34:04 +0000 UTCПомислете за детето то не е виновно и не е нужно да се развали психиката на детето с течение на годините.
2021-09-18 21:30:36 +0000 UTCТрябва да се изобличават. Не да се крият. Двуногата маймуна да е мислила.
2021-09-18 21:28:43 +0000 UTCЧестно казано не знам какво я задържа при този педофил. Гласувам с да само защото се тревожа за бебето. Всичко това ме ужасява и отвращава...
Ива
2021-09-18 21:14:04 +0000 UTCА какво ще се случи със собственото му дете когато се роди ? Няма ли то да е поредната му жертва ? По добре го покажи. Ти и при двата случайя ще си виновен но така поне има шанс за по добър и скорошен край на тази история за бебето.
2021-09-18 21:02:29 +0000 UTCКаква жена какви пет лева , тоя търси деца!!! Жена му щяла да се разправя с него, това ми звучи като на Иванчо майка му ще му се кара
2021-09-18 20:58:33 +0000 UTCНапред и нагоре!
2021-09-18 20:53:19 +0000 UTCТемида е сляпа!
2021-09-18 20:50:54 +0000 UTCГ-н Цанов нека се подаде по някакви канали това към президента, не медийни, в крайна сметка той е управляващ в момента предстоят и избори може малко да се понатиснат службите да си влязат в действие, за какво плащаме данъци, сега е момента .
2021-09-18 20:50:30 +0000 UTC1. Постъпката ти да не го покажеш , поставя ли го при различни условия спрямо останалите заловени педофили ? 2 . Има ли вероятност някой/и от останалите да имат болен роднина , на който видеото би повлияло по негативен начин ?
2021-09-18 20:49:09 +0000 UTCНе! Такива изроди трябва да биват изобличени без значение от други обстоятелства.
Vladimir Michev
2021-09-18 20:48:18 +0000 UTCАз гласувах с Да, само и единствено, защото в живота нещата не винаги са черни и бели. Но съм твърдо за целия материал, инициативата на тези младежи и съм готов да помагам с каквото се налага. Борбата е наша и е за бъдещето на нашите деца и България! Напред и нагоре!
2021-09-18 20:39:51 +0000 UTCАми ако съпругата участва? 😉
2021-09-18 20:39:51 +0000 UTCСпоред мен двоен стандарт тук не трябва да има. Какво означава да поеме отговорност след като се роди детето му?! А до тогава му се дава зелена светлина да действа ли? В този ред на мисли, ако утре се възползва и нарани някой няма да го съдим докато не се роди детето му. После не се чудете, защо държавата ни е такава.
2021-09-18 20:37:10 +0000 UTCВ никакъв случай не трябва да се допуска мерене с двоен аршин. Самият факт че приятелката му застава на негова страна е вече брутално. Та тази жена дори не си дава сметка, че след 10 години нейното собствено дете може да е жертва на този боклук. Ужасена съм и много ядосана. Това ми прилича на случаите на домашно насилие, където жертвата защитава насилника. Никога не допускайте пристрастие.
2021-09-18 20:27:25 +0000 UTCсъгласен см.... но защо той не си го е това помисли преди. въпросни "георги" имам предвид да си е помислил. а тч защо още е със него ако така прави?
2021-09-18 20:20:01 +0000 UTCне скриваи лицата. покажи го за да се знае. ако се оправдава със жена му... да си го е това пом,ислил порано. Every action has a reaction.
2021-09-18 20:16:31 +0000 UTCНе бива да го криете. Не само заради създаването на прецедент. Този педофил, утре ще посегне и на детето си.
Zlatina Karadzhova
2021-09-18 20:13:45 +0000 UTCБорба има и между гласувалите в анкетата явно, моят отговор е Не! не скривай лицата на педофилите,както на никои други престъпници не бива.Недай Боже да се покажат някакви 'важни' мъже, и тях ли да жалим?Понеже всеки има семейство - срам пред майка, пред децата или от шефа? Ама се запалих и аз 😅 Браво, господин Цанов, браво на Ловците!
2021-09-18 20:12:23 +0000 UTCЦанов дано да има файда от тия неща , че тия педофили вършеят из цяла България. Много ме съмнява че държавата ще се самосезира. Много. Всички искаме възмездие, как ще стане не ми е ясно, но ще е хубаво да има. Аз те подкрепям изцяло. Само напред и нагоре, вярвам в теб.
Aleksandar Antimov
2021-09-18 20:05:07 +0000 UTCДобре де, поставете му ултиматум... да се предаде на полицията, да си признае и да си понесе последствията. Ако го е грижа за жена му наистина ще го направи. Той е в шах в момента... не трябва да им се дава милост! Най-малко ще се опита пак и може да пострада дете!
2021-09-18 19:59:33 +0000 UTCРешението към този момент е ПРАВИЛНО, но само ЗАСЕГА! Шокът за майката е достатъчно голям след случилото се и в името на нероденото дете е правилно. Решението да ѝ се помогне при нужда- също, но само АКО не застане зад мъжлето си. Според мен трябва да ни се припомни за този индивид и да се разкрие самоличността му няколко месеца след като мъничето е вече на поне два-три месеца. На никого не е простена педофилията! Ако се прояви отново - Директно разобличаване !
2021-09-18 19:54:07 +0000 UTCАз малко не разбирам, как точно ще й спестите стреса на тая жена като не покажете благоверния й след като тя вече знае какъв хубостник е?
Blossom et Bubbles
2021-09-18 19:53:59 +0000 UTCПрестъплението си е престъпление. Тотем за неприкосновеност в живота не трябва да има. Той сам отговаря за нероденото си дете. Кой отговаря за следващата му жертва?
2021-09-18 19:52:40 +0000 UTCСега или след известно време трябва да бъде разобличен. Иначе проекта прави крачка назад.
Атанас Вачев
2021-09-18 19:49:33 +0000 UTCСъгласен съм, че стреса на жената сега е достатъчен и не бива да се вреди повече В МОМЕНТА. Този човек ТРЯБВА да поеме отговорност с лицето си СЛЕД РАЖДАНЕТО. Цанов, браво за подкрепата и браво на момчетата и момичетата! П.П. В Русия не са толкова толерантни...
2021-09-18 19:44:15 +0000 UTC99% от коментиралите са мъже и са ЗА показване на лицето му. Как пък грам не се замислихте какъв допълнителен стрес ще се окаже върху бременната жена от околните и че има опасност от усложнения при нея? Опасност да стане нещо с бебето и с нейното здраве (и живот) като цяло. Аз съм съгласна с първоначалното мнение на Victoria Т- нека роди и после задължително този да се изобличи! Такива боклуци не трябва да остават скрити!!
2021-09-18 19:42:22 +0000 UTCСтаниславе в много трудна ситуация сте изпаднали с Ловците. Правилно си направил. Тя ще се оправи с въпросния Педофил. Стреса от цялата тази работа може да убие нея и детото и
2021-09-18 19:37:42 +0000 UTCВече е късно и не е показан, но след 2-3 месеца трябва да бъде разобличен!
Никола Петров
2021-09-18 19:34:17 +0000 UTCКак тя ще се разправя със съпруга си? Като продължи да седи вкъщи и да му прощава, че изневерява и то с малолетни? Тя има нужда от помощ, но не да го крие, защото тогава се превръща в съучастник....или се лъжа? Ако той утре всъщност спи с малолетна (което не е невъзможно) и жена му разбере, но пак го скрие... Какво е тя? Да не говорим, че има случаи в които, всъщност и съпруга и съпругата са педофили и играят игрите си заедно. От къде да не сме сигурни, че пък случая не е точно такъв... (Надявам се не е)
2021-09-18 19:32:35 +0000 UTCПритеснението което може да получи жена му може да рефлектира върху бебето.Децата са най-важното нещо на този свят!
Metodi
2021-09-18 19:24:53 +0000 UTCЖена му е искала да не му се показва лицето а тя да се разправяла с него! 😂😂😂
Dimitar Vasilev
2021-09-18 19:24:21 +0000 UTCТоя е педофил и ще става баща ?!?!? Смисъл трябва да се знае
Mario Mihaylov
2021-09-18 19:22:10 +0000 UTCНали Чичо незнам си кой беше там дето е хванат май беше номер 4 от 6. Какво става след няколко дни? Хванат и пак на лов без да му мигне окото. С извинение ама си скрил един педофил а разобличава 5 от 6 защо? Не разбирам логиката? Бременната жена не е извинение да минеш между капките. И на другият ден да си по-внимателен и да удариш.. Не си прав да криеш педофили при положение че никой не ги закача ама абсолютно никой! Покажи му лицето на изрода. Жена му трябва да знае също!
Dimitar Vasilev
2021-09-18 19:21:45 +0000 UTCНе не си прав трябва наказание и то сериозно иначе какво пак ще продължи
2021-09-18 19:21:30 +0000 UTCКакво значи в името на бременната? Дори самото твърдение е манупулативно и спекулативно :( Чест ли ѝ отдаваме? Дете ли ще пометне? Трябва зловещо изобличаване и публично унижение и мачкане. Те нямат милост, а ние да имаме? Всичко си има цена и трябва да си я платят
alva
2021-09-18 19:21:22 +0000 UTCНикаква анонимност! И без това държавата няма да го накаже! Поне вие го разобличете.
Tihomir Atanasov
2021-09-18 19:19:04 +0000 UTCЩом жена му знае мисля че е ОК в крайна сметка идеята на това е на 1 во място да ги покажеш на близките им за да може да се замислят…
Dennis Nikolov
2021-09-18 19:15:43 +0000 UTCПоследствията трябва да се понесат до край ! За това не трябва да има анонимност !
Tishow Petroff
2021-09-18 19:08:00 +0000 UTCУтре може да е и неговото дете. И аз мисля, че самоличността му не трябва да се скрива.
Maznyo
2021-09-18 19:07:46 +0000 UTCНе, не си постъпил правилно! Съпругата му знае. Всички трябва да знаят. Утре ще е при друго дете и??? Смисъл въпросът е риторичен в този случай!
Dimitar Vasilev
2021-09-18 19:04:47 +0000 UTC