Обрат?
Added 2021-05-25 06:48:25 +0000 UTCПриятели, след клипа "Апартаментът на ужасите" се случиха няколко неща.
1 - Няколко адвоката предложиха безвъзмездната си помощ на Мая. Тя е в позиция да избира в момента, дано избере най-добрия.
2 - Общата ни помощ е около 1000лв, смятах (смятам) след 2-3 седмици да се осигурят още толкова. Изобщо по малко, на части да се помага докато намери постоянна работа.
3 - Много изразена към нея подкрепа от всякакъв вид.
4 - Клипът вече е стигнал и до министърът на МВР Бойко Рашков. И от там очаквам реакция.
5- Случи се обаче и друго. Реакция на бащата. Създава страница, пише своята версия, но и сам той пуска запис с нея, койго може да чуете тук - https://www.facebook.com/101317458830819/videos/818797318739165
Това, което чувам да излиза и от нейната уста е отвратително. То не оневинява бащата по никакъв начин, но дали добавя и нея?
Обмислям реакцията си внимателно.
Приемам съвети.
Поздрави.
Comments
Къде е клипа????
2022-12-19 20:06:06 +0000 UTCКлипът го няма
2022-11-14 18:11:36 +0000 UTCЗащо не намирам клипа?
2022-08-01 12:13:27 +0000 UTCМоже ли линк с нерадактираните видеа на двата случая?
2022-01-27 14:06:42 +0000 UTC"Обмислям реакцията си внимателно." ... е, каква ти е реакцията?
2022-01-09 23:09:04 +0000 UTCЦанов, какво се е случило след като този клип е стигнал до Бойко Рашков????
2022-01-09 23:03:06 +0000 UTCЧува се ясно как тя им крещи и ги удря, а след това децата викат... и на няколко пъти той се опитва да спре това.. според мен не е редно да се пренебрегват и такива записи, които показват майката в такава страна...
Nora Ivaylova
2021-06-09 11:16:43 +0000 UTCПарите които дари на майката от НАС! КАКВО.... оставяш ли й ги?
2021-06-04 18:57:06 +0000 UTCСтранно аз тук отворих линка не съм влизала преди това...
2021-05-31 09:29:15 +0000 UTCНай-вероятно сте била блокирана. И двете страници съществуват
2021-05-31 09:19:15 +0000 UTCПоздравления за хубавия живот! За съжаление много хора не са имали вашия късмет, ако попитате с любопитство вместо да опростявате и да се опитвате да разсъждавате на чужд гръб може и да научите нещо :) Аз съм отворена да ви разкажа защо
Калина
2021-05-31 04:35:30 +0000 UTCХахахха много холивудски филми сте гледали! Ако тяхното семейство което ги е създало- плът и кръв, не е годно да ги пази и обича, къде ще търсите друго? Кой ще си сложи двоен таралеж в гащите? Май не сте виждали травмирани деца 🤔 Мен и сестра ми никой от роднините ни не искаше да ни гледа за доста дълго време, защото дълги години се учихме да обичаме от насилник и жертва. Ходили ли сте да видите какво правят децата отнети от родителите? Защото аз съм ходила, на практика от университета и съм виждала някой неща. Искате да кажете че никой не го е еня за тея деца да им помогне докато ги пребиват у тях но някак си ще се загрижат след като ги изведат от дома им?
Калина
2021-05-31 04:29:41 +0000 UTCИ страницата е изтрита вече?!?!
2021-05-29 09:31:08 +0000 UTCНямаше начин да знаеш, но истинската подкрепа, всъщност е изцяло към децата. Родителите ще поемат отговорност рано или късно. Не платена сметка - няма!
2021-05-28 18:26:03 +0000 UTCИзгледах клипа, но чувам единствено викане по децата. Не се чува майката да ги бие, както бащата твърди! Освен това, в неговата страница МАСОВО се трият коментари и се блокират хора. Защо, ако е невинен?!?!?!?!
2021-05-28 15:27:29 +0000 UTCИма нещо много гнило в тая гадна история. Според мен е доста адекватно да вземеш интервю и от бащата!
2021-05-27 16:41:06 +0000 UTCГоспод гледа и събира. И двамата излизат със записи направени от тях самите - на кой каквото му изнася - не може да се вярва на никого от двамата. Цанов, вече направи това, което може да направи един журналист. Ако бащата иска да изложи своята версия, дай му шанс, но не се ангажирай с помощ нито към едната, нито към другата страна! Не забравяй, че повечето психопати са много чаровни и убедителни! Интересно би било интервю с двамата едновременно, иначе всеки може, да ни лъже каквото му скимне. Относно бъдещи действия от твоя страна - вече даде трибуна на случая и службите се задействаха. Остави ги да работят!
2021-05-27 16:29:30 +0000 UTCЗдравей. Как е името на книгата? Блгародаря!
Dimitar Vasilev
2021-05-27 13:20:23 +0000 UTCВ момента чета книгите на една психоложка (Алис Милер), която твърди, че всички психични отклонения, които се наблюдават във възрастните, са свързани с опреден вид грешки/насилие/манипулации, допускани от родителите при възпитанието им. Оказва се също, че 100% от най-тежките криминално проявени индивиди (серийни убийци и т.н.) са били по някакъв начин тежко малтретирани в своето детство. Тя твърди също, че моделът, заложен ни от нашите родители при нашето възпитание, може особено силно да се прояви, когато ние също имаме деца...В днешно време е изключително трудно да отглеждаш дете - отвсякъде те залива изключително противоречаща си информация. Забелязах от постовете на тези хора, че те очевидно имат големи противоречия за начина, по който да отглеждат децата си. Бащата е по-консервативен - привърженик на конвенционалната медицина, на това децата да ходят на детска градиа, а майката и бащата да работят. Майката пък поддържа дългото кърмене, не е фен на ваксините, предпочита хомеопатията и т.н....Това са големи различия, за които те явно не са намерили общ език и като цяло водят борба кой над кого ще доминира и кой ще се наложи. В нашето общество, за съжаление, неписано е прието родителите да използват боя като метод на възпитание (предполагам, че на голяма част от хората тук им се е случвало да изядат някой и друг шамар като дете, а може би и повече). Не е голяма крачката от това да удариш шамар на дете и това да се превърне в системен бой, особено ако детето проявява "характер", "инат", "лигави се"...(особено, ако и ти си бил бит като малък). Струва ми се дори, че ако "нашамариш" детето си ще се приеме в момента много по-спокойно от "хората", отколкото, ако "нашамариш" жена си. Ставала съм свидетел на това как майка удря шамар на мрънкащо дете в магазин, предполагам друга ще е реакцията, ако мъж удари жена си в магазин. Насилието над децата, според мен, във всякаква форма трябва да се премахне вече от методите на възпитание в обществото ни. Та как може едно дете да се защити от големия възрастен?? В конкретния случая мисля, че и двамата родители, въпреки всичко, обичат децата си, но просто им липсват инструментите, с които да направят успешно родителството си и децата да растат в спокойна и подкрепяща среда. Бащата е тежко малтретиран като малък - това очевидно вече се е отключило и се проявява в отношенето му и побоищата към жената и децата. И двамата имат нужда от професионална психологическа помощ, особено бащата, заради сериозните травми от миналото. Би било хубаво да се потърсят специалисти (но истински специалисти, хора със сърце и душа, а не просто службари), които да помогнат на децата и родителите и да се създаде една подкрепяща оттук нататък среда за тези деца. Извеждането им от семейството ще бъде само още една жестока травма в живота на децата. Пък и нима "държавата" може да се погрижи по-добре от семейството на тези деца? Темата е много сериозна - касае бъдещето и живота на децата, а и на още много други, които се намират в подобна ситуация. Не само от родителите, но и от всички нас зависи дали ще създадем и ще създаваме "хора" или "чудовища".
IRadeva
2021-05-27 07:36:19 +0000 UTCВ такива ситуации в друга европейска държава децата щяха да са взети, родителите или в затвор или в лъдница!
2021-05-27 07:18:11 +0000 UTCПоздравления за успеха на клипа! Много важно е обаче за всички ни да знаем и да си напомняме непрекъснато, че реалността не е само черна и бяла. И да не съдим, а да продължаваме да ровим и да търсим истината. И да мислим винаги от позицията "какво е най-добро за децата".
Miroslav
2021-05-27 06:47:52 +0000 UTCоф, ужас в какъв свят живеем.... справедливост само чрез саморазправа на място... в дивия запад сме...
Rumen Bentchev
2021-05-26 19:08:48 +0000 UTCАбсолютно съм на същото мнение.
Калоян Недялков
2021-05-26 07:52:48 +0000 UTCбащата трябва да има право на отговор с интервю при теб... определено истината е някъде по средата.... тест за лъжа може да помогне със сигурност да се изясни малко картината
Rumen Bentchev
2021-05-26 07:08:28 +0000 UTCКогато гледах първият клип като майка на две деца първата ми реакция беше веднага да повярвам на абсолютно всичко. Но докато си продължаваше видеото на няколко моменти ми се стори.. странна. Първо на въпроса тя защо нещо не прави се отговори с някакво си “Ами той ме заплаши”. Е, ма*ка му, някой ако тормози моите деца никога няма да стоя безучастна, кой родител си поставя своят живот пред този на децата? После ми направи впечатление как така и не е попаднала никога на специалист, нито лекари, нито зъболекари(дори извън социални служби и подобни), как пък всичките не стават? И не, не приемам, че тя е психически стресирана и затова стои като прани гащи и не предприема нищо, за да спре бащата. Реално доказателства няма. За изхвърлянето навън на детето ми направи впечатление, че няма грам доказателства. На клипа се чува марш(ако не се лъжа имаше “марш в спалнята ти”), което ме навежда на мисълта, че е гониш децата в другата стая, а не навън. Отделно едно дете на 3 годинки от къде ще знае какво става с боклука в камиона, та ще разказва после “щяха да нарежат едно циганче” и как изобщо прави разлика между българче и циганчв, на тази възраст децата за тях са деца. После влязох в страницата на майката, влязох в страницата на бащата и смятам, че истината е някъде там между двамата. Не ми вдъхна доверие жената, отделно този човек за да подкупи толкова институции, специалисти в толкова много общини трябяа не да е на добър пост, ами да е някакъв милионер. Майката казва, че блудството е ДОКАЗАНО без да покаже доказателства, а бащата показва експертиза, че е отречено от специалистите. Бащата беше написал, че децата нямали личен лекар, не посещавали детска заради нея, което се потвърждава от показаното от него . На единият телефонен запис в който той иска да чуе децата тя сякаш нарочно така леко вместо да успокои “пали” положението още повече. Моля, спрете да събирате пари за тази жена! За мен тази жена е един манипулатор, бащата също не е с всичкия си. Но майката, майката каква е лисица и как тъничко иска да настрои “народната любов” към себе си. И сега като полетят едни парички, охоо. А как иска да си взима висока издръжка и да си живее животеца необезпокоявана, а цената да плащат цената. Ако някой вярва безусловно на тази госпожа, значи определено има нужда да се успокои и да премисли. За мен до голяма степен е жадна за парички и съчувствие. С всичко казано не оправдавам бащата, не казвам, че е цвете или, че някои от нещата казани за него не са верни. Определено и двамата не стават и нямат капацитет за родители, дано изведат децата от това семейство.
Veselka
2021-05-26 05:36:51 +0000 UTCСпоред мен е най-логично да поканите и бащата, за да чуем и неговата гледна точка. Колкото е виновен единия, толкова и другия, разбира се като изключим блудството, ако е истина…
2021-05-25 22:56:43 +0000 UTCМного се надявам някой да помогне на Мая, да може да си отгледа децата на спокойствие. Изгледах и записът от Сашо, в което Мая бие децата. Не я защитавам, но и тя е била в предела на силите си и в безизходица, когато се е случило. В Козлодуй никой няма да ти подаде ръка, там всеки ни чул, ни видял. А местното население може да са изпокарани, но при наличието на чужд човек, много държат помежду си. Тя е в безизходица и търси изход.
2021-05-25 22:33:07 +0000 UTCИ кой ще ги гледа тези деца? Държавата ли? Стига глупости!
GT
2021-05-25 20:55:26 +0000 UTCГосподин Цанков, много се надявам да прочетете поста ми, пиша от опит като дете на разведени родители, израстнала в Козлодуй, в момента съм на 40-се години и много години премислях и анализирах ситуацията между двамата, подобна на това семейство. И Мая и бившият и са си изкарвали нервите взаимно, дразнили са се, са се превърнали в зверове. Ситуацията и на Мая не е лесна, защото тя е в постоянен стрес, тя трябва да се отбранява. Сашо го познавам от училище и пускайки клипа не можах да го позная в какво се е превърнал. Помня го като добро момче. Козлодуй не е лесен град за живот, хората са особени, а побой над деца е доста по-често срещано, дори се смята за нормално. Хората са корави там, милост нямат. Новите хора не са много добре дошли там, за да намериш приятели трябва да се принизиш на простотията на много власи- така се нарича местното население. Според мен и двамата родители имат нужда от помощ, защото вярвам, че в душите си са добри хора, но ситуацията ги е направила в това, в което са се превърнали. Явно не са имали помощ в отглеждането на децата, майката е била пренатоварена, бащата не е помагал особено или въобще в отглеждането и ситуацията е ескалирала постоянно вкъщи. Може да им се намери медиатор, т.е. посредник между двамата, да се спрат тези съдилища,. Медиаторът да им помогне да се владеят, да не се дразнят, да се отнасят в първо време дистанцирано-делово един към друг. За Сашо според мен не е насилвал дъщерите си, не е такъв човек. Голямата дъщеря е хиперчувствителна, такива деца имат нужда от много разбиране и любов, АДХС е думата за състоянието и. Такива деца са и доста трудни за отглеждане и имат доста по-големи нужди, за това и родителите са на предела на силите си. Тези хора имат нужда от помощ, за да могат да се вразумят и да са добри родители за децата си.
2021-05-25 20:52:01 +0000 UTCДа се отнемат родителските права и на двамата и повече да не тормозят децата!
2021-05-25 19:19:24 +0000 UTCМоето мнение е че и двамата са грешни пред децата си, кой повече или по-малко, няма значение. Недопустимо държание на "родители". Дано се успее да се поработи с малките на психическа основа, за да не последват примера... Относно майката, стори ми се доста хладнокръвна по време на клипа, особено разказвайки определени случки, което поражда известни съмнения.
Борис Борисов
2021-05-25 18:58:14 +0000 UTCВэеми интервю и от бащата. Мен ми е интересно как той се включва във въэпитанието на теэи деца не може само да нареждат и да ги бият. Това е някакъв ужъс эа милите деца.
2021-05-25 17:10:45 +0000 UTCИ двете страни са за сствор. Бащата за всичко, което е вършил, а майката, че не е направила нищо по въпроса. Не разбирам как един родител би оставил някой да малтретира децата му безучастно. Както казвам на моите чернокожи приятели тук в Щатите, когато стане дума за робство- Дори и Робите са имали избор. Да живеят в окови или да се борят за свободата си. В цялата гнусотия децата страдат най-много.
2021-05-25 14:58:47 +0000 UTCНапълно съчуствам на дечицата, защото от цялата тази работа те са единствените потърпевши, а родителите си играят една отвратителна игра която мисля, че ще остави белег който няма да бъде излекуван. Надявам се че ако истината излезне на яве, точно ти ще си човекът да я покаже и с каквото можем ние да помогнем, би било удоволствие!
2021-05-25 14:42:22 +0000 UTCСталина на них нет! Друго не мога да кажа!
2021-05-25 13:23:39 +0000 UTCСтаниславе, не съм ти писал до сега. Но първо, браво!!! За труда ти ,разбира се! Аз самият имам син, никога не съм го удрял! И като слушах клипа, ответен отговор на бащата, си мисля , че тази жена мн изкривява реалността през нейната призма. Най много ми е жал за децата, че нямат никакъв късмет, за да се родят при таиива родители!!! Но след клипчето с нейното поведение към тях, мисля че и тя не заслужава помощ. Убеден съм , че има защо да я е сполетяла тази съдба! Поздрави. Скандално откровен си, но повече ти отиват клипчета разследвания и изобличаване на политечаската сган. Приятен ден и се надявам скоро отново да започнеш да работиш по старите теми!!!!
2021-05-25 12:51:38 +0000 UTCНе твърдя нищо, но трябва да се тества записа на бащата дали е реален.
2021-05-25 11:59:47 +0000 UTCЛошото е, че като ги вземат от институциите, не се знае дали ще се влоши или подобри положението
2021-05-25 11:58:40 +0000 UTCОт друга страна, г-н Цанов, трябва да прецените, дали е необходимо да хабите енергията си в нескончаеми съдебни спорове, които могат да се тъчат с години? Има ли полза за канала Ви? Какво искате да постигнете? Такива истории са всъщност, много неблагоприятни за Вашият формат. Дали не ви използват? - много пъти си задавах този въпрос, но, дори и така да е, всъщност тази жена “крещи” за помощ. Просто се старайте да запазите дистанцията.
VonOz
2021-05-25 11:57:11 +0000 UTCСпоред мен важно е помощта да бъде насочена в посока: 1) установяване режим на свиждане с децата. Бащата лош/добър е баща! 2) Съдебно решение/експертиза 3) Психологически консултации От отровните отношения в това т.н. семейство, ще останат две осакатени деца, които ще пренесат “заразата” и в своите семейства. Това трябва да се пресече! На всяка цена!
VonOz
2021-05-25 11:49:45 +0000 UTCСпоред мен най потърпевши от всичко са децата! Никаква финансова подкрепа или какватои да е! Само и единствено трябва институциите да се намесат и да им вземат децата! Това е отвратително отношение от страна на майката със сигурност и бащата има такова отношение. Жалка работа БОГ ДА ПАЗИ И ЗАКРИЛЯ ТЕЗИ НЕВИНИ ДЕЧИЦА
Emiliyan Yordanov
2021-05-25 11:42:09 +0000 UTCКакъв соц режим те е подгонил пък теб? Точно текущия режим има основна вина за състоянието както на семействата така и на образователната система, от което най много страдат децата и техните възпитание и култура.
Blossom et Bubbles
2021-05-25 11:05:43 +0000 UTCТепърва ще излизат още гадости от това (семейство).Горко на децата ....
2021-05-25 10:57:43 +0000 UTCЛично моето мнение никаква подкрепа за нито един от двамата родители, каквато и да е тя финансова или морална. За мен най редно е да се свържеш с дадените институции и да им се отнемат и на двамата родители правата! Силно се надявам за тези дечица да се намери едно по-добро място където да израстват нормално и пълноценно а не малтретирани по този начин.. Надявам се че ще направиш всичко по силите си и ще вземеш правилното решение, с нетърпение очаквам развръзка в добра насока за милите дечица!
Nikolay P.
2021-05-25 10:46:11 +0000 UTCИма нови видеа: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=102168925412339&id=101317458830819
2021-05-25 10:23:21 +0000 UTCСпоред мен и двамата трябва да минат през полиграф. Още на клипа се замислих, че в погледа ѝ има нещо неприятно.
2021-05-25 10:22:13 +0000 UTCМоето мнение, г-н Цанов, е, че това е класически "гаслайтинг", в който се опитват да Ви нахакат. Тоест, има истина и от двете страни/ баща и майка/, но е омърсена с достатъчна доза безпардонна лъжа, така че човек да бъде тласкан или в едната, или в другата посока, за да заеме позиция. Ако правите заключение, то няма да е на базата на цялата истина, а на частична, която е достатъчно омърсена, за да се заблуди човек. Едно вмятане. Записъст на бащата трябва да е правен до момента, в който тя все още е живяла с него, защото по думите ѝ в интевюто с Вас казва, че е напуснала с една торба дрехи. И няма притенции да го съди за материални неща. Съветът на криминални психолог е много добър да се започне с детектор, но първо с него. Мисля, че ще се стигне до пълната истина и ще трябва да поемат отговорност за последствията си и двамата, което никак няма да им хареса, защото има много гнилост и в нея, и в него.
2021-05-25 10:20:35 +0000 UTCПроблема е във фейсбук линка и интеграцията, фейсбук дори вече го прави много трудно да разпространяваш чрез линк, защото се опитват да затворят еко системата и всеки да ползва и споделя само в приложенията. Ако влезете в страницата му ‘Истината за нашите деца’, ще може да видите клипа.
2021-05-25 10:17:01 +0000 UTCСпоред мен ,не правете това което иска той ! Именно това след всичко да прехвърли вината върху нея и да я унижи публично ! Призовавам хората които са се сблъсквали с садист ,като него да изкажат мнение ! Само тези хора могат да потвърдят реакцията му ! А към него казвам това ,което и написах на самият него : Падате си извратеняк? Психологическият профил на такъв го изпълвате по всички параграфи . А какво правим с хората свидетели?! А какво правим с хората които вече са се сблъсквали с садист като Вас и знаят как ще реагира един такъв ,когато се почуства заплашен ! Хм интересно нали ! Никой от хората които ви познава не си и представя какво се случва в подсъзнанието ви ! Но има и хора които знаят ! Знаят и какво ще се опитате да използвате за да се защитите ! Когато сте в нетрезво състояние страхът ви харесва, възбужда ви ! Така е знаете го ! Наранявате нея, а после това което най-много ще я заболи ,да посегнете на децата,да ги травмирате за цял живот! САМО че има още неща които карат хората да стават изроди ,хм и за тях знаете кои са ! Страхът които си насял е до време! Твоята история ще се потрети но ще е върху теб този път ! На садист ну му отива да се прави на света вода не напита! Изкара се и жертва ! До къде си стигнал и на къде отиваш,какво е ролята ти в живота ,какво хубаво направи за последно ! Смачкватето на психиката и порното са ти промили мозъка , до такава степен ,че няма обрат !
2021-05-25 09:53:31 +0000 UTCЧесто срещан случай в България - баща насилник и майка жертва. И моето семейство беше така и сама поех инициативата да изтрия всички родови модели и да се превъзпитам наново. Тоя соц режим, дето всички възрастни милеете за него, ви е промил мозъците! Докога този театър ще е нормалното ежедневие на много българи? Кога ще пораснем и ще спрем да влизаме в роля на жертва и насилник? Тази жена с това мислене с всеки мъж ще е жертва и винаги ще я бият. И обратното. Нека се даде гласност на този случай и да се видят всички, които го изживяват това отстрани, и да се прекрати този гнусен модел на поведение, който се носи от поколение на поколение
Matilda
2021-05-25 09:21:01 +0000 UTCАми този запис показва нещо изключително плашещо, а именно - И мамчето и татенцето са абсолютни ненормалници. За мен от тук нататък трябва да се работи в посока отнемане на децата и от двамата и сериозна работа с психолог за тях(децата). Когато гледах клипа в ютуб онзи ден ми се свиваше сърцето при всеки детски писък, но гледайки изражението на майката а и познавайки доста такива случаи бях убеден че и тя самата не е цвете за мирисане, но да си призная не очаквах това което чух преди малко. Още веднъж ще повторя това което съм написал в коментара си под клипа в ют - Трябва да се въведе разрешително за създаване на деца, което да се дава само след съдебна и психическа експертиза, защото идея си нямате още колко деца страдат от такива психично болни родители, благодарение на което те самите стават същите а после тормозят своите деца и това продължава така с поколения...
Blossom et Bubbles
2021-05-25 09:10:43 +0000 UTCНе знам до к'ви министри е стигнал клипа ама това е по стряскащо и от подслушването на телефоните на депотати. Дано се захванат свесни хора и да разнищят тази корупцинна ,шуро бажанашка злоупотреба с власт и влияние малоумна съдебна и полицейска безнакаьаност. Кой крив ,кой прав психолозите да кажат в тази семейна драма , ама да се нищи и бездействието на системата. Уволнения и пред съда за бездействието на власт имащите. Аман . Егати простотията.
2021-05-25 08:44:42 +0000 UTCThe link you followed may be broken, or the page may have been removed. Това пише когато цъкна да го отворя и има палче вдигнато нагоре с лепенка на пръста това става когато е блокиран или е изтрит може ли Станислав да провери. Благодаря
Vasil
2021-05-25 08:38:22 +0000 UTCНа мен не ми го отваря веднага на остро спокойно просто казвам
Vasil
2021-05-25 08:35:22 +0000 UTCHe e вярно
Ivo Ivanov
2021-05-25 08:34:01 +0000 UTCЛинкът е блокиран.
Vasil
2021-05-25 08:32:58 +0000 UTCКато баща на две деца мога да кажа, че на всеки може да се случи да повиши глас. Не казвам, че е правилно, но се случва. Жесток бой обаче е друга работа според мен. Така или иначе ако Цанов аз вярвам, че ти си професионалист и като такъв е редно да дадеш думата и на другата страна или поне да предложиш на бащата възможност да каже неговата версия. Ако откаже тази възможност и полиграфа поне за мен ще е ясно, че е виновен. Невинните нямат притеснения да говорят.
2021-05-25 08:19:47 +0000 UTCАко за момент повярваме на майката и имиджа който създава за бащата то тогава такъв запис е абсолютно нормално да се появи. Записал го е за да има с какво да отвърне на удара. В самия запис обаче аз лично не чух да се бият шамари или да се бъркат в дупки или да има някакво насилие. Преди да скачате помислете логично защо този човек е напаравил записа в който майката се кара на детето и то плаче? Коя майка не се е карала в един или друг момент за нещо? Друго е да му забърше 10 шамара за 5 секунди. Видеото на Цанов не е само и единствено за този случай. Със сигурност има много други такива които нямат смелоста или силата да потърсят помощ и такъв тип видео би помогнало и на тях.
Martin
2021-05-25 08:08:56 +0000 UTCЗдравейте г-н Цанов, Ще дам своето неискано мнение по темата. Според мен е необходимо да дадете и на бащата поле за изява, като се постараете да не бъдете субективен от историята на майката. По НИКАКЪВ начин, не оправдавам или защитавам която и да е било от страните. Единствените жертви са децата. Като журналист е редно да изложите и двете истини, тъй като дадохте медийна изява на майката. Всеки е склонен да бъде емпатичен, особенно при наличието на такива обвинения. Разгледах цялата страница на бащата и не желая да спекулирам, факт е, че техните взаимоотношения са в крах и двамата си размятат кирливите ризи. Лично писах към страницата, като помолих да качи експертизите и всичко което му е юридически позволено, тъй като все пак това е настоящо дело. Към момента имам само “seen” в отговор. Ако случайно решите да проведете разговор с него, моля да го накарате да се подготви и за всяко обвинение да има доказателство и аргумент, тъй като не видях това при майката и е изключително странно нейното твърдение за ‘блудството’, което не можело да бъде част от делото за родителски права. Това е НЕистина.
2021-05-25 07:59:17 +0000 UTCщом са толкова сигурни в праведността на думите си, най-логичното и рационално решение е да минат през полиграф и двамата
2021-05-25 07:53:37 +0000 UTCНикакъв обрат не е. Просто и двамата са виновни. Това трудно се приема. За мен човекът, който е най-отговорен е бащата. Като не можеш да контролираш жена си, преди да роди, не знам защо си мислиш, че ще можеш след това. Като се държиш като идиот, крещиш и трошиш из къщи, много ясно, че и жена ти ще ти отвърне със същото. Съчувствие към майката имам нулево. Разбира се, че не е редно да те бие мъжа ти. Нека си го кажем, обаче. Не е редно и да разчиташ, че като родиш, ще си решиш проблемите във връзката. А това си го мисли всяка жена. "Ама той в началото беше много мил, после какво му стана" са врели некипели. Най-много ме дразнят, обаче институциите. Как само администрират процеса, без да му влияят. Това е проблемът в момента. За мен решението е децата при майката и строг контрол от институциите. Завинаги. И двамата са с пълна липса на родителски капацитет. Така, че 100% вярно решение няма.
2021-05-25 07:53:16 +0000 UTCАз имам само един въпрос. Как някой ще посяга на детето ти в случая мъжа и ти ще говориш с равен глас без никакъв адреналин визирам записите на майката и как ще стойш отстрани без никаква реакция?.Нямам деца но в ситуация която съм под стрес да ви кажа не реагирам със спокойствие.. Направо крещя гласа ми е променен дори аз не мога да се позная..
2021-05-25 07:53:07 +0000 UTCАз имам точният професионалист за целта: Психолог, който е работил за Анимус преди години и се е сблъсквал точно с такива случаи.
VonOz
2021-05-25 07:48:07 +0000 UTCЗдравейте, моето предложение е да не й се дават пари, докато не се разбере цялата истина ..
2021-05-25 07:47:56 +0000 UTCМое лично мнение, че беше тотално грешно такова нещо да се разисква от ютюб канал. Беше тръгнал към политиката и рязък завой. Нека първо оправим държавата ( избори идват ) , после ще има адекватни действия от полиция и от отговорните органи. Подкрепям труда ти но за мен фокуса трябва да е друг. Много жалко за децата - трябва социалните да се намесят, ние не сме хората
2021-05-25 07:45:26 +0000 UTCНека да размишляваме. Нищо фрапантно няма в този запис, всеки е бил ЗАПЛАШВАН от родител че ще бъде ощамарен. Възможно от безисходица жената да изпуска нерви и тя и да рефлектира към децата. До колкото помня детенцето се оплакваше за зъбче на едно от видята след побой, така че сами си правете сметка кой е по-крив кой по-прав.
2021-05-25 07:43:14 +0000 UTCжената сама каза че не търси лев
2021-05-25 07:39:50 +0000 UTCИ аз не съм съгласен да се помага финансово на тази “майка”, особено преди да се разплете казусът. Не искам да взимам страна, но нейната версия е доста пробита, а тази на “бащата” ми звучи доста по- адекватна. Има много други хора, които се нуждаят и заслужават повече подобна финансова помощ!
2021-05-25 07:38:48 +0000 UTCДай ги и двамата на Тодоров… той ще ги “обработи” и тогава ще се знае кой крив, кой прав.. наистина е важно да се реши конфликта, защото накрая най-потърпевши ще са децата, което много жалко и неправилно.
2021-05-25 07:36:27 +0000 UTCНе можах да видя целия клип с майката понеже не мисля, че ще ми понесат записите на дечицата. Имам едно прекрасно детенце и всяко такова нещо силно ми влияе. Снощи обаче се замислих, че всъщност монетата винаги има две страни и господин Цанов, редно е да има интервю и с бащата. След бърз прочит на страницата на бащата съвсем стигам до извода, че нито от едната страна е чиста работата нито от другата. Да речем, че дамата е била тормлзена и поради тази причина е правила записи, а бащата? Седиш и гледаш как някой тормози детето ти, а ти правиш запис? Никога не би ми хрумнало и дано не се налага, но не си представям съпруга ми да крещи примерно на дъщеричката ни, а аз да седя и да си записвам, камо ли да я удари или изхвърли и пак да седя.... Бих искала още майки да изкажат своето мнение, защото съм сигурна, че нито една майка не би седяла докато някой тормози детето ѝ! Нито една! Всяка майка получава неподозирани сили от адреналина при възможна опасност за детето ѝ. Господин Цанов, когато правихте клипове за скритата истина да речем за банкнотите, сетете се каква сентенция имаше в началото на клипове те Ви 😉😉😉
2021-05-25 07:36:09 +0000 UTCДа!
Stanislav Tsanov
2021-05-25 07:34:17 +0000 UTCСпоред мен е доста възможно, всичко това да е добре планиран фарс между майката и бащата,като се използва и детето с цел финансово облагодетелстване . Разбира се , това е възможно най-лошия сценарии, но го има като вариант. Може да сме свидетели на една добре планирана схема.
2021-05-25 07:30:29 +0000 UTCЕ това е най точния коментар.. А и в този запис се чува само кал майката се кара на детето щото буди другото .. Верно че вика много и детето се е залисало да реве.. 99% от децата имат такива моменти с когото и родител да е .. Но малко ще кажат че са им бъркали по дупките .. По бързата процедура и затвор, а тва че е от системата ..автоматично бих му дал още 5 годинки отгоре
Симеон Гущеров
2021-05-25 07:29:28 +0000 UTCМожем да развиваме безброй хипотези. Първо въпросният запис на бащата идентифициран ли е като действителен, както са били идентифицирани направените от майката? Докато и двамата не минат на полиграф и не се задействат съответните институции, за да преминат всички инстанции, можем само да гадаем.
Martin Ruzhinov
2021-05-25 07:26:03 +0000 UTCСега като прочетох коментара си отново, се замислих - не е ли по-дългосрочно да направиш репортаж на тема: какво би трябвало да се случи в ситуацията на битов конфликт? Кои са институциите, с какво могат да помогнат? Може ли трета страна да помогне? Интервю с психолог, интервю с адвокат - някой от адвокатите, които са си предложили услугите си, интервю със социален работник на тема - възможностите, които хората имат в тези ситуации. Много теми може да се развият, от които много хора могат да научат нещо, а не кой родител с какво обидил другия.
2021-05-25 07:23:32 +0000 UTCДеца изнервени, родители изнервени. Според мен и двата не са в час. Бащата има правото да се защити. Също ми е интересно как пък така всеки записва на случаен принцип разговори... Ако питаш мен..никакви пари на никой. Детето при социален работник и тия мърши да се оправят
2021-05-25 07:19:10 +0000 UTCВсеки от тях се преструва докато прави запис на другият. И очевидно се опитва да се покаже защитник на децата и “добрият”. Още в нейните записи , които изслушах внимателно, имах някакво усещане, че тя не е съвсем “ангел”. Личното ми мнение е, че с цялото семейство трябва да работят професионални психолози. Бащата , действително би могъл да бъде по-опасен. От друга страна, когато аз се развеждах, бившата ми жена ме беше изкарала алкохолик и това клеймо ме преследваше навсякъде по институции, въпреки, че аз не пиех повече от 20-30мл алкохол и то само в компания, след което заспивах. А не пия, тъй като имам жестоки главоболия дори след глъдка концентрат. След медицинско изследване, в моят случай, се оказа, че нямам ензимът алкохолдехидрогеназа, разграждащ алкохола в кръвта. Разказвам тази си история за да се разбере, че в подобни отношения, средствата, за постигане на поставената цел са изпълнени с неморални и неприемливи действия. Но ТЕ ОПРЕДЕЛЕНО ИМАТ НУЖДА ОТ ПОМОЩ! ВСИЧКИ!
VonOz
2021-05-25 07:14:25 +0000 UTCДецата трябва да отидат при социални работници, където да работи психолог с тях. Понеже са малки, ще проговорят бързо. Там е ключът!
2021-05-25 07:14:11 +0000 UTCНека сега да не нападаме и осъждаме майката преждевременно. Когато един баща се държи като изрод с жената до себе си , тя също превърта , защото и тя не е от желязо, а нейната агресия обикновено рефлектира директно към децата защото няма смелост към бащата. Вероятно е когато са били години заедно да е имало такива случаи и бащата много добре да знае как да провокира такова поведение у майката за да може да я запише , за неговата си защитна теза. ТОВА НЕ ГО ОНЕВИНЯВА ПО НИКАКЪВ НАЧИН И ТОЙ ТРЯБВА ДА ЛЕЖИ В ЗАТВОРА !!! Службите да си свършат работата. Майката да си носи нейната отговорност и трябва да бъде под наблюдение, но вероятно ако започне да живее нормален живот е да се държи като нормална майка. Всеки попаднал в ненормална ситуация може да реагира неадекватно.
2021-05-25 07:13:05 +0000 UTCНай-добре е децата да се дадат на приемно семейство до изясняване на случая!
2021-05-25 07:11:03 +0000 UTCНапълно подкрепям. Цанов, добър човек си, но от толкова добронамереност ето в какъв тегав казус се вкарваш. Нека помощта ти е насочена към публичност по случая за доброто на децата, но е глупаво да заемаш страна, когато и двамата са виновни, само защото майката разказва историята. Поздрави!
2021-05-25 07:08:10 +0000 UTCЖелателно е да се внимава при определяне на отговорност, поради следната вселенска закономерност: причина > следствие; жертвата е отговорна 50% за това, което й се случва. Няма такъв филм: аз, горкия/горката, тъй като каквото се случва "на" някого, то е част от неговата/нейната реалност, т.е. субектът е причината или част от решението.
2021-05-25 07:05:23 +0000 UTCВъпросът е защо бащата е записал скандала,дали не е с умисъл случайно ....(шахматна схема,мисли един ход напред) Двама “зрели” хора,се държат като деца.Репортват се взаймно жалко само и единствено за децата ......... Щом детектора не може да бъде излъган/манипулиран, нека ги поставят и двамата и да видим какъв ще е резултата!
2021-05-25 07:04:30 +0000 UTCИ двамата на детектор на лъжата и да се види кой крив и кой прав!
2021-05-25 07:03:00 +0000 UTCНевалиден линк
2021-05-25 07:02:49 +0000 UTCИ аз мисля, че се е случило точно това. Няма как да реши иначе да я записва, ако не е с точно определена цел. Възможно е разбира се и двамата да не са добре с главата и да тормозят децата, защото това на клипа е отвратително, но и онова, което и той е правил към децата и нея също. За да се разбере истината каква е ще е малко трудно, но не и невъзможно. Надявам се да се случи най-доброто за децата, защото те са най-невинни и не заслужават онова, което са преживели.
2021-05-25 07:01:40 +0000 UTCМда и на мен не ми го отваря,може би е изтрит... Някой да преразкаже с две думи,аз бих му дал право на отговор...
2021-05-25 07:01:35 +0000 UTCЛинкът работи отлично при мен. Цанов, адмирации към желанието и възможността ти да правиш такива видеа, да постигаш такива резултати! Покани бащата на детектор при г-н Тодоров, защото надявам се там няма вариант за корупционни схеми, подправяне на резултати и ползване на разните му там връзки, които уж имал, ако ги има наистина. Като цяло много тегав казус, дано получиш нужната подкрепа от високите етажи.
2021-05-25 07:00:47 +0000 UTCМисля че трябва да се работи повече с родителите , от колкото с децата ! И двамата се държат неадекватно към тях , това е ужасно за бъдещото им развитие! Сигурна съм че има институции които работят и с родители. По отделно или заедно те трябва да са полезни за децата си - не обратното.
2021-05-25 06:57:01 +0000 UTCСлед видеото с майката ми стана ясно, че има нещо доста гнило в историята й. Ако слушате внимателно, доста неща не се връзват. В нейната страница, разказът й също е странен. Отношението и на двамата "родители" е потресаващо! И г-н Цанов, смятам че е редно, ако искате да помагате на някой финансово, да посочите друг начин, а не да използвате парите от абонамента тук. Аз не съм съгласна и не искам да помагам на тази жена, защото не й вярвам. Абонамент съм направила заради Вас и Вашата работа, не съм съгласна и не искам да помагам на тази жена! Поздрави!
2021-05-25 06:56:48 +0000 UTCЖалко за децата.. май и двамата са изроди.. Трябва да се разследва до край този случай.
2021-05-25 06:56:46 +0000 UTCСтраницата на бащата се казва " Истината за нашите децата "
2021-05-25 06:56:25 +0000 UTCСпоред мене го е играл “доброто” ченге след като я е изкарал извън нерви :)
Dennis Nikolov
2021-05-25 06:55:55 +0000 UTCПри мен се отваря. Определено доста интересен и засукан казус. Някой с доста опит (като Профайларът от клипа) трябва да се заеме.
Simeon
2021-05-25 06:54:44 +0000 UTCИ двамата са изроди, най добре се свържете със социалните и намерете нормално семейство за децата?
2021-05-25 06:53:03 +0000 UTCИстината е някъде там :)
Viktor Zahov
2021-05-25 06:51:35 +0000 UTC