Каква е вероятността канала в YouTube да бъде изтрит?
Added 2021-04-16 18:36:48 +0000 UTCВъв връзка с последния ми клип в YouTube и 'събитията' (полит. коректен израз) около канала ми, както и моето никакво желание да 'омекна' и 'да бъда добро момче' ви моля за обективна оценка/съвет дали да подготвям 'изнасянето' на канала в други платформи (независимо че YouTube е очевиден монополист като аудитория).
Поздрави на всички.
Утре отговарям на ЛС.
Comments
YouTube въвежда реклама във всички канали Youtube променя условията си за използване на 1 юни. Най-важният момент: YouTube си предоставя правото да показва реклама във всички канали, а не само за видеоклипове, които се показват в рамките на партньорската програма на YouTube. „Тази монетизация може да включва показване на реклами в или около съдържанието или таксуване на достъп за потребителите“, казаха от компанията. Господин Цанов, това съобщение е днес в немската преса. Вероятно това ще катализира решението Ви за пренасочване на клиповете Ви към друг носител. YouTube променя правилата отново... С поздрав. Михайлов
Dimitar Mihaylov
2021-05-30 18:10:18 +0000 UTCЗдравейте, следя няколко канали, които в Ковид пандемията биват ограничавани, или изтривани от YouTube. В канала по долу, водещата прави анонс на новото си видео в YouTube, а самото видео е с линк на друга платформа. На тази платформа видеото е достъпно и се гледа безпроблемно. Така YouTube се явява само профил за анонсираща реклама към odysee.com https://youtu.be/1c9FwXx5PrE Поздрави за работата Ви!
Dimitar Mihaylov
2021-05-29 21:40:13 +0000 UTCЦанов, свържи се с още хора и си намери помощник. Пътя не е да сме самостоятелни. Всеки бизнес работи добре заради броя потребители! Виж и други които срещат същите проблеми https://www.youtube.com/watch?v=dQDGtEmJM0Q
2021-05-05 10:43:40 +0000 UTCНяма да е лошо да направиш един канал в TELEGRAM в случай че го изтрият и така да имаме връзка ние с теб и ти с нас
2021-04-23 14:26:15 +0000 UTCИма ли начин да те подкрепим, освен харесвания и камбанки. така че да не бъде изтрит?
2021-04-23 13:52:04 +0000 UTCНай-вероятно ще трябвада станете доста добри в това кое да на пейтриън и кое на ю-туб иначе тези от гоогл ще ви затворят канала за някакжо измислено нарушаване на общите условия за ползване, които са толкова общи, че може да е почти всичко, кооето е по люто като тема или съдържание.
2021-04-22 20:06:53 +0000 UTCКанала няма да бъде изтрит ако не се говори за ковид, за сериозните теми в обществото ни свързани с политиката и бизнеса. Канали в ютюб като този на Дейвид Айк, Press for truth (журналист от Канада) и много други биват премахвани за секунда. Както някой беше написал по горе в коментарите, youtube си е на google, те пък си партнират с големите информационни институции медии и телевизии и тн и си движат нещата около техния си план и всичко, което не съответства на техните интереси бива премахвано. Затова не ние като страна сме на 111 място по свобода на слово, света е на 111 място и отвъд. Ии така, варианти за миграция има най различни, въпроса е не дали, а кога.
appia
2021-04-22 19:51:04 +0000 UTCЗависи, ако продължаваш с провокативни видеа е неизбежно а ако спреш с истинските видеа то ще загубиш алдитория 🤷♀️
2021-04-22 19:10:09 +0000 UTCНещо много хора гледат тоя Киро, често говори и добри неща, но понякога или избързва или императивно насажда пълни глупости. Ваш избор да го гледате. Но Киро може да прави така с 1/3 клип, понеже неговите клипове може да се гледат и отзад напред, от средата назад и как ли не. Няма предварителен сценарий, няма структура, няма монтаж, няма ефекти, само си набелязва тема и говори разбъркано 2-3 неща (които могат да се кажат за 3 минути) за 30 минути, както му дойде мисълта... измежду заканите към този или онзи и измежду „Аз казах ли ви?“. Тръгнах да го следя, изгледах го малко повече и се отказах. Не е моето. Виж, Цанов е класа отвсякъде!
Borislav Yonchev
2021-04-21 23:44:49 +0000 UTCНе забравяй, че е на Google!
2021-04-20 14:22:59 +0000 UTCYotube са отвратителни ! Жив пример как се наяжда една система и започва да прави каквото си иска с потребителите си ! Същото е с Fecebook, eBay и всички оядени платформи. Няма да споменавам колко правила нарушават самите те ...
2021-04-20 09:30:32 +0000 UTCГ-н Цанов, имах пост преди няколко дни относно новите платформи за комуникация. Вие сте млади търсещи.... Вчера стигна до мен информация, че платформата frank е стартирала, възползвайте се и се присъединете. Аналогична на фейсбук, но свободна от цензура.. По бързо стана отколкото мислех. За нея чух преди 2 месеца, и ето....🙂 https://frankspeech.com/?__cf_chl_jschl_tk__=cdbe324f5f56c7396fd4622ce7955592b867a358-1618911816-0-AbpIFAv2AzB2fig2akSojSQG7RNxyEcUpPw9onk0NnYkoejrf5ZPC0qofgO7ZQfmc2sJMQ_KcHUn4b40NzjWLFBUKgz_p4jyHW5cXrG1zUq8z96R6X04IOKU-a2V4Oi4LGL6S42olKQfYdQyU4tZyvH_n0qe0xSdLv8fYM8SoBnAJaKBxhq8CyqnOqyaLNQAEak4vO6YbJvfUfbUkfM82wQALWlEH8FavIhPJJ1-7LytaiZ66XVtDJ6ACifBgM1bgd2AguhTvLhkQFWg1qI-JXw9koFBZ-mmAW-PO_HHEMpMijFf4V129uPEgJ1DDcvUoTdCZKYr1fjOtzGiYs-Y23csNvSavfnUF5x0wRnXWTPxQ1tzs7JAFpdGqigo92ZHfw
2021-04-20 06:35:36 +0000 UTCВиж канала AwakenWithJP там той им е намерил цаката...и не го трият
2021-04-19 20:36:39 +0000 UTCЕби я тая туба, защо нямаш сайт където да си стриймваш предаването? Има майл нотификации, пуш нотификаций за телефон и браузър, изобще прескачаш тубата и я оставяш да буде крайна точка за маркетинг и разпространение. Пейтрион не е достатъчно гъвкаво място и пак е посредник. Когато имаш 200хил истински събове, ама не в тубата, а на сайта си.. е тогава да те режат, комар те хапал. Не трябва тези социални тумори да са посредници и да държат всички за топките, колко такива канала ще закрият преди да се превърне тая Туба в кофа с лайна? Направи клип за това #cutTheTube #escapeIdiocracy
2021-04-19 20:02:18 +0000 UTCЗащо не се свържеш с Тубни администратори на високо ниво, немога да разбера защо ти ограничават видеата като няма нищо лошо в тях е да засяга някой интереси но това не засяга тубата и публичните правила....
2021-04-19 18:46:02 +0000 UTCи аз съм на тва мнение
2021-04-19 18:12:04 +0000 UTCНаистина зависи какви клипчета ще пускаш. Но ако продължаваш така, ще изтрият канала по-вероятно. Единият вариант е както споменаха, да качваш някои неща в youtube за популярност, а пълните клипове на други места с линк към тях. Успех!
2021-04-19 10:54:48 +0000 UTCЦанов, адаш( "на чист български"), ако монетизацията в тубата ти е нужна само за наема , зарезвай го тоя мол. Съвсем сериозно, ако имаш нужда от помещение пиши ми като за тебе имам. Без наем, споко, хахахах!
2021-04-19 08:20:33 +0000 UTCВъпреки, че гласувах за "лимитиран, но не изтрит", не съм сигурен какво би могло да стане. Много е вероятно и да го изтрият.
2021-04-19 08:02:09 +0000 UTCАми зависи колко скандали клипчета ще пускаш за напред там. Аз те съветвам това е най-доброто което можеш да направиш на 100% съм сигурен. Хубаво е да ползваш YouTube за да придобиваш популярност затова пускай клипчета в които говориш за важни неща като можеш да урязваш нещата които са скандални за YouTube и да казваш че останалата част може да я видят еди къде си. По този начин ще придобиваш популярност и повече хора ще гледат клипчетата ти и ще бъдеш полезен на повече хора. Ако продължаваш да пускаш скандални клипчета и такива за които знаеш че YouTube имат против е неизбежно след време да ти изтрият канала там. Това не значи да станеш мек там но остър до колкото ти позволяват, общо взето трябва да знаеш как да ходиш по ръба и да не паднеш (smiley).
2021-04-18 21:28:49 +0000 UTCХм..
2021-04-18 20:02:45 +0000 UTCЮтуб и Фейсбук са замиращи платформи за нас - тези, които търсим и се интересуваме от свободната медия. Моля те направи си канали в bitchute.com или в rumble.com, осведоми или си сложи в началото на клиповете съобщение, че канала ти може да бъде изтрит и да те последваме в тези платформи, както правят много от ютубърите, които също биват цензурирани и изтрити и ако трябва да публикуваш нещо, което е анти ютуб просто публикуваш клипче с което казваш на хората да си отворят биттуба или ръмбъла и да го гледат - Това е !
ЕА
2021-04-18 19:14:09 +0000 UTCТук съм съгласна
Juliana Tsvetanova
2021-04-18 16:43:07 +0000 UTCАнархистите да го премахват завинаги...
Цветан Бачийски
2021-04-18 14:18:38 +0000 UTCАз отдавна направих своята, отвратих се от ФБ и всички останали, you tube е не по малка курумпирана кампания, която работи именно за изкривяването на нормалното и за промотирането на не нормалното да се приема вече, като нормално. Това е Геноцид и то Световен. Забележете всички видео музикални клипове, всичко е разврат, демонизиране и какво ли още не. От както излязох от Матрицата се чувствам, като преродена, съзнанието ми се изчисти, не съм толкова нервна и напрегната, както преди. Аз избирам какво ще гледам и слушам. Ще разберем в близко Бъдеще, че всичко това, което се случва в момента в Интернет пространствата е нашата Гибел. Аз смятам, че цялата тази информация, която поемаме няма да ни помогне истински при положение, че само я знаем, но не действаме. Без Действия, няма да има никога, никакъв съществен резултат.
2021-04-18 12:42:13 +0000 UTCНяма такова нещо, Цензурата и Репресиите са Световен проблем в момента.
2021-04-18 12:29:21 +0000 UTCМахай се по-добре от you tube, от сега нататък ще става все по зле, няма свобода на словото, както и в ФБ. Аз отдавна нямам фб и никакви други профили, будните хора намират винаги правилните източници за информация. Този you tube допуска какви ли неизвращения, а не допуска видео материали, които вразумяват и учат, които показват истината. Трябва да се опълчим всички срещу това Зло.
2021-04-18 12:25:32 +0000 UTCТихомир Тодоров
2021-04-18 12:06:26 +0000 UTCНе съм запознат как стоят нещата в ютюб,но мисля,че във всяка държава има нещо като клонове.И си има отдели от българи,или ако не са българи са нещо като посланици тук(нещо като посолствата).Мисълта ми е ,че тези "посланици " могат да бъдат повлияни (подкупени).Защото си спомням преди време на едни рап изпълнители така им бяха изтрили клипа на песента в ютюб. И те после разказаха каква е схемата.Една въпросна дама продуцент ,която сте я виждали в Xfactor (предполагам се досетихте коя е).Та тая дама им е предложила те да бъдат в нейния лейбъл,но те са отказали и съответно е последвало изтриването на песента им в ютюб ,която набираше популярност. И в музикалната сфера има монопол и щом могат да се свалят клипове благодарение на някои хора, значи и зад свалянето на клиповете на Цанов стои някой ,или някои.Най- вероятно не отркивам топлата вода, но мисля, че може да се направи някакво разследване.Пък и Цанов направи в клипа с Божков ,това помогна за развитието на неговата политическа компания, един вид му е длъжник,може да удари едно рамо хаххах
Тихомир Тодоров
2021-04-18 12:02:49 +0000 UTCТрябва да се надхитри системата тогава може да разцъфне да хваща ме яд от видяното днес в YouTube да ти лимитират клиповете и да ги трият за това съм част от Patreon и съм доволен набираш скорост по малко от година 200к абонати надявам се поне от половинатаабонати в Youtube да са тук и да те подкрепят! Каналат дори да е изтрит в YouTube ние сме тук!
2021-04-18 11:08:03 +0000 UTCПрави като Киро. Качвай 1/3 от видеото в YouTube и спри коментарите а цялото видео тук. Кофти но защо да ти отива труда на вятъра. Знам че за да има реклами във видеото защото трябва да е над 10 минути.. Ти си изобретателен, ще измислиш нещо... Между другото - какво стана с видеото с Иво Христов?
Bobby Kundelov
2021-04-18 11:01:01 +0000 UTCНали уж сме на 111 място по свобода на словото
2021-04-18 07:42:19 +0000 UTCАко стигнеш до евреи в онази педофилска организация, която разследваш, сигурно ще ти го изтрият. Само "антисемитски" видеа трият, за другото не ги е грижа.
2021-04-17 22:00:50 +0000 UTCОт you tube ако продължават така, ще се закопаят накрая сами. Много се говори за тази платформа, и ако наистина е това което казват, много от потребителите на различни социални мрежи ще отидат тук https://frankspeech.com/ на 19.04 предстои да разберем какво ще представлява.
2021-04-17 21:25:46 +0000 UTCЦанов каквото и да става с каналът в тубата ние сме с теб. Скоро Тръмп, републиканците и ние ще напуснем всички платформи като фейсбук и ютуб и туитър в най-скоро време. Революцията предстои
Deyan Cholakov
2021-04-17 20:46:56 +0000 UTCЕвала за смелостта. Дай боже повече такива българи. Има още много какво да се каже... колко много позабравени герои имаме. Вече си направил име и имаш последователи, докато си такъв какъвто хората те харесват, т.е себе си ще имаш успех. Пример 7/8 тв. Ако се наакаш обаче ще бъдеш плют и забравен набързо. Аз лично ще гледам, която и да е платформата. С реклами или без все ще гледам. Бъди по модерно копие на себе си, ако това е начина да те има. Такива като теб са нужни на България.
2021-04-17 20:39:50 +0000 UTCЕто заместника на YouTube: https://brandnewtube.com/
2021-04-17 18:46:25 +0000 UTCПаралелното качване на видеата освен в youtube и в други платформи ще отнеме повече време, но е добра идея. https://www.bitchute.com и https://odysee.com са добри варианти например. Мисля, че това, което правиш е толкова специално, че ще се оцени и популяризира сред хората, където и да е качено.
2021-04-17 18:11:12 +0000 UTCЗдравей и от мен! Колебая се между едно и две, но ще отбележа втория вариант! Умен си, за това аз ще ти кажа само да си имаш архив с труда ти каквото и да се случи. Не можем да предвиждаме, но можем да се предпазим. Ще се появят нови платформи дори и на Блокчейн, така че продължавай така както е до сега и имай архив! Хората които те следват сега, ще те следват където и да си! Бъди здрав и се пази! Успех и ние сме с теб...
Aglena Petrova Petrova
2021-04-17 17:50:01 +0000 UTCНа Киро Брейка схемата е добра! Аз се замислям да си платя и неговият пейтриан...макар и да си говори неговите неща и че видеата му не са кой знае колко професионално направени... Така, че и неговият вариант на представяне на видеата е вариант...
2021-04-17 17:13:35 +0000 UTCНаправи си сайт и хостинг извън България, монетизирай го с реклами, за да имаш приходи от него и качвай без да ти пука от разни дебили и монополни платформи . Пускай линкове от време на време в ютуб за да пренасочваш трафика от хора към твоя сайт и си готов. Сложи си и donate button (вярвам, че при теб ще има доста добър ефект) .
2021-04-17 17:09:06 +0000 UTCРаздели канала на два отделни канала. Така поне единия ще остане ,като образователен, а за другия не знам други платформи
2021-04-17 14:56:41 +0000 UTCСпоред мен, всички като вас говорещи истинни неща трябва да намерите друго място да пребивавате без да бъдете цензурирани. Ако в момента такова място не е достъпно или го няма това не означава, че няма да се появи. Подучувам отук оттам, че се готвят такива платформи да излязат на пазара. Казват, че няма да има никаква цензура....да видим.... Ще гонят до дупка свободолюбивите хора и тези, които разпръскват знание и осветляват истината. Това обаче е присъщо само на младите хора. Продължавай и не се отказвай....хората ще те последват! Хубаво би било, но малко вероятно е всички да напуснат тези платформи и никой да не остане там...да видим какво ще правят..., но както написах е малко вероятно такова обединение и е невъзможно. Има много осъзнати хора, които ще търсят място където да общуват без да бъдат цензурирани...и от друга страна има хора с бизнес нюх, които ще го предоставят...има ли търсене...ще има и предлагане! Успех момче от скоро те открих и ще те последвам.
2021-04-17 14:53:18 +0000 UTCТука е доста по-трудно да го мръднат тъй като платформата е основана на $$$ и ако се стигне до конфликт, на YouTube може да им смачкат фасона в съда ... Нали правителството яде % от парите които влизат и излизат от тук ...
2021-04-17 14:37:38 +0000 UTCСамо така. Противоположното е робска психика ...
2021-04-17 14:35:29 +0000 UTCИздигаш се в йерархията на съпротивата срещу тиранията ... Дерзай :-)
2021-04-17 14:34:11 +0000 UTCЗвучи ми като робска психика това ...
2021-04-17 14:33:02 +0000 UTCВ никакъв случай не бягай без да са те изгонили. Те имат нужда от популярни като теб потребители и им е много терсене когато се наложи да изгонят някого. От друга страна ние сме сила и тенденцията е YouTube подобните на него да омекват все повече и повече, тъй като и в САЩ им се пече яйце на гъза на фашистите, както и в България. Колкото и тъпи и проклети да изглеждат, и на тях им е останало малко акъл (за сърце не мога да твърдя), та са си подготвили малко от малко конфортно пенсиониране вместо затвор и конфискация на всичко ... Благодаря младеж, за тва което правиш и не спирай. Подкрепян си от Висшите Сили !!! Амин!
2021-04-17 14:31:35 +0000 UTCТака е, а и не е нито сложно, нито скъпо да се направи една помощтна страничка. "Те" и тях ги контролират, но нарушават закони по тоя начин, а това не е без последствия на дълъг период от време.
2021-04-17 14:30:01 +0000 UTCС теб сме, Цанов! Продължавай да показваш истината, колкото и болезнена и извратена да е тя!
2021-04-17 14:01:43 +0000 UTCИзнеси съдържанието си в свой собствен сайт, така е най-сигурно и няма да развиваш чуждите платформи - Ютуб. Като човек, които се занимава с онлайн бизнес и инициативи смятам, че разчитайки много на facebook, isntagram, youtube за представяне на съдържание е неблагодарно занимание, тъй като във всеки един момент труда ти може да бъде контролиран, изтрит и т.н.. Чуждите платформи трябва да се използват само за помощни колелета. СЪЗДАЙ НЕЩО НАПЪЛНО ТВОЕ (освен Patreon), СИГУРЕН СЪМ ЧЕ МНОГО ХОРА ЩЕ ТЕ ПОДКРЕПЯТ!
2021-04-17 12:32:38 +0000 UTCКаквото и да става, не спирай с делата си. Средства ще имаш осигурени, както от тук, така и от други места. Чисто технологично, Блокчейн технологията ще реши доста от тези проблеми по-скоро от колкото си мислим. Идват НЕзависими платформи. Тогава няма да има #КОЙ да лимитира филм за Дан Колов и да толерира, suggest-ва BDSM в метрото.
2021-04-17 12:23:44 +0000 UTCКачвай редактирани версии в тубата а пълните нередактирани Тук както прави Брейка
2021-04-17 11:37:30 +0000 UTCКачи всичките клипове и тук, че ако изтрият канала, поне да можем да си ги гледаме, за тези които си плащат. Поздрави и адмирации за работата г-н Цанов.
2021-04-17 09:50:49 +0000 UTCИ аз съм на мнение, да си избереш алтернативна платформа, и ако не е особено трудно да ги подържаш паралелно, докато не решат да те блокират....а най-добрия вариант е собствен сайт и видеата да са на твоя машина, както беше предложил някой по-горе. Иначе продължавай в същия дух, гледам не малко сме зад теб!
Julian Dimitrov
2021-04-17 09:27:43 +0000 UTCЦанов, не се давай на тия мекотели! Подгрей аудиторията с препратки на клипове към други платформи, който не налагат абсурдни цензури. На трети клип всичките абонати ще сме в тези платформи :)
Ognyan Krastev
2021-04-17 09:19:15 +0000 UTCЗдравей Станислав! Искам да те окуража да не спираш да правиш разследвания и да продължаваш да показваш на нас истината за света, в който живеем. Ако трябва го премести в друга платформа, освен качванията тук и информирай за това. Подкрепям те с две ръце. Надявам се тук да не могат да ти направят нищо гадовете. И аз съм твърдо ЗА да НЕ ставаш ПОСЛУШКО! БЛАГОДАРЯ ТИ и смело напред и нагоре
rhozom
2021-04-17 09:08:52 +0000 UTCПич я не им бутай аванта на тия нещастници. Ние пак ще сме тук с теб каквото и да решиш, но сам не се отказвай от YouTube. Ако ще го трият или блокират нека да дойде от тях. Иначе ако сам го спреш цял живот ще се питаш, дали те щяха да го спрат. Така поне ще знаеш със сигурност. Иначе качвай където свариш. По-голяма аудитория винаги е добре дошла. То и без това такива птици като теб вече не останаха много. То и затова сме тук, за да те подкрепим , кой с каквото може. Напред и нагоре , нали ;-)
2021-04-17 07:59:05 +0000 UTCЦанов,на един човек когато му отрежат ръцете и краката той става просто съществуващ...при журналистиката е същото само че с езика!Не си удобен когато нещата се казват директно,право и в очите...но това че си камък в нечий обувки означва че си на прав път!Каквато и алтернатива да избереш голям брой % хора от тук ще те подкрепят и там!
2021-04-17 07:13:00 +0000 UTCЧест и почитание! Добре е да качиш видеата и на 1 или 2 алтернативи , youtube и fb са монопол , както е в държавата... печелят от теб , взимат от теб и накрая пак те мачкат... Ние сме тук и ще продължаваме да те подкрепяме! Поздрави.
2021-04-17 06:26:05 +0000 UTCПриятелю,за пореден показваш среден пръст на системата,за което се гордея с теб.според мен е добре да потърсиш някаква алтернативна платформа както направиха доста твои колеги.успех ,напред и нагоре
2021-04-17 06:20:29 +0000 UTCВ тубата всички сме гости. ТЕ определят правилата. Една идея: Когато щатския журналист на свободна практика Greg Hunter тубата го заплаши от блокиране завинаги, той спря са ги дразни и започна да използва канала си само за да насочва трафик към сайта си: https://usawatchdog.com/ където е по-трудно да го цензурират, защото сайта си е негова собственост. Още по-добро решение е съдържанието ти да е на твой собствен сървър.
2021-04-17 06:19:06 +0000 UTCЗдравей, Цанов! Адмирации за усилията, които полагаш, въпреки затрудненията. Мислил ли си да изместиш по-пикантното съдържание във видео платформи без цензура като например BitChute? Така и в Youtube ще продължиш да си правиш клипове, но тези, които Youtube смята за “вредни” ще бъдат качени там където няма цензура.
2021-04-17 06:01:13 +0000 UTCПонеже не си първият пострадал от цензурата на тубата, хората направиха тази платформа https://lbry.com/ Моят съвет е още сега да качиш всички видеа и там, за да си готов за момента в който ще ти изтрият канала
2021-04-17 05:47:57 +0000 UTCНе в сигурно дали ще изтрият канала, но със сигурност ставаме свидетели на най-открито налганата цензура в историята на дигиталните платформи. Може да помислите да стартирате аналогичен канал в друга платформа, но моя съвет е да започнете сега, за да можете да популяризирате през вече развития ви канал в Ютуб. Така каквото и да се случи, хората ще се преориентират за една вечер и няма да усетите негативните последици от това да Ви “запушат” устата макар и дигитално.
2021-04-17 05:34:37 +0000 UTCAз не разбрах от кое те е заболяло повече, че канала ти е лимитиран и не получаваш пари от него защото някой е решил да се заяжда с теб или от това, че си заплашен да бъдеш изтрит. Ако се чувстваш като човек, който има потребност да популяризира дейността си на независим журналист не парите ще ти бъдат мотивацията а информацията, която искаш да достигне до хората. Естествено, че си човек и имаш нужда от средства но ако наистина много държиш на аудиотирята си и искаш публично да кажеш нещо без цензура ще намериш друг път. Дори и да смениш платформата, който има нужда да те следи и да те гледа той ще го направи. Очевидно е че за някой си неудобен с това което правиш. Това означава ли ,че трябва да ти запушат устата ? Според мен не ! Ти си един от малкото журналисти говорещи за неудобните истини. Не се спирай пред нищо. Продължавай да си неудобен ако ще и платформата да смениш но не и да цензурираш себе си. Не и да бъдеш под контрол на някой друг за който си неудобен. Не знам за средствата ти колко държиш на тях но да знаеш, че не малко хора държат на теб. Ако ще една фейсбук страница си отвори и там споделяй безплатно различен вид съдържание от това което ти искаш. Ако това ти е призванието наистина няма да мислиш толкова много за печалбата на пари а за това, че си смел и говориш истините на хората. Отваряш им очите там където са им затворени. Недей да бъдеш послушен и да омекваш пред който и да е каквото ще да става. Така мисля аз поне.
2021-04-17 02:36:33 +0000 UTCodysee предлагат прехвърляне на youtube акаунт към тях и в един момент ако не успеят да свалят odysee както се опитват в момента многоо хора вече се прехвърлят и това ги съсипва бавно но сигурно :)
2021-04-17 02:16:32 +0000 UTCМини на алтернативни платформи като Odysee Brand new tube bitchute GAP и други и ги рекламирай с кратки видеа в youtube! Направи си своя страница където да можеш да си качваш всичко и настоявай всеки да те последва Там ! пример - www.hugotalks.com или дори www.ukcolumn.org Aнглийските бродкастъри които следя изживяват същите ситуации и си правят backup channels след като им блокират основния канал и продължават насочват всички за директен subscribed на самостоятелната страница. Без тубата към момента е невъзможно и просто трябва да я заобикаляме...
2021-04-17 01:56:31 +0000 UTCАко момчетата от Анархистите помагат, както казват, нека да съдействат за малкото останала свободна журналистика в България. Как? Правят ти защитен собствен сайт, в който качваш видеата. Така или иначе You Tube са ти спряли монетизацията за всеки клип, тази платформа ще ти трябва докато не те изтрият за популяризация на твоята работа и реклама на новия ти сайт. Тубата вече не ти трябва в по-далечно бъдеще. Обявяваш първите месеци за безплатни, след което правиш платена регистрация на символична цена, по-ниска от Пейтриън. Забавно е, че българите не обичат да плащат, но съдейки по 78ТВ на Слави Трифонов - символичната цена вдига мащабите на абониране и общият приход става повече. Работя във Виваком и повярвай, на всеки като му кажа 78 стотинки, дори не прави на въпрос това, когато си пуска нова телввизия. Така че, никой не очаква да работи някой безплатно, пари си трябват. Смятам, че ако стартираш с 3 лева месечна такса (по-малко от 2 билета за транспорт) при 200000 абоната в тубата, поне 20000 ще ги платят, без да се замислят от самото начало, а после цифрата ще се вдигне много повече, ако държиш това високо ниво. Мисля, че вече стана доста популярен, така че това е посока, която можеш да обмислиш. Успех и здраве ти желая. :-)
Borislav Yonchev
2021-04-16 23:36:48 +0000 UTCАко мога да помогна с нещо пиши. Ще се радвам да помогна на човек като мен който обича да казва истината
Stefan
2021-04-16 22:57:15 +0000 UTCРезервен канал, и то веднага, за да публикуваш вече със следващото видео линк, за да се абонират. Гледам, че руските блогъри в Сащ, така процедират, но пък на един и трите му канала изтриха, защото показаваше и говореше за фалшивите избори в Сащ и Коронавируса. Сега пак има, но не може да събере абонатите, които имаше. Пак показват, но не видеа от темите, а само картинки. Другият пък върви, показва панорамата, но съвсем за друго говори, но твоите са и с монтаж, не е подходящо Сайт вероятно, но резервния канал на първо време може би. Наистина въпрос на време, като гледам за колко малко им изтриха техните. И в Русия има един Шегалов, той пък се казваше Кодът Давинчи, разкрива им всичката номерология на глобалистите, много е добър, но два пъти му трият канали с по 350 хил. Ужас. Сега е "В Контакте", в WeMe и Телегем. В Италия пък на един финансист в пенсия, който разказва всичко за борсите и банките, също му махнаха магнетизацията... А на доктори няма да ти казвам... Цензурата е на 99,9%, но при такъв вече голям канал като твоят, става 100%,защото тези теми са на 100% вече. Може нещо да се прокрадне с 3-4000 последователи, там да.. Но и там говорят вече кодово.. Опитай с резервен и призовавай всеки път да се абонират, защото започнат ли със страйковете-лошо Дори стигнаха да премахват камбаната, периодично човек трябва да си проверява дали стои.
2021-04-16 22:17:27 +0000 UTCИ да го изтрият вече познавате точните хора! 👍НЕ СМЯТАМ ЧЕ ЩЕ ГО ИЗТРИЯТ, НО ВСЕ ПАК ГАРАНЦИИ НЯМАМЕ!!!
2021-04-16 22:11:26 +0000 UTCХората ви познават. Направете си собствен сайт и се ОБЕДИНЕТЕ! Направете го на раздели и не спирайте да правите това, което правите!
2021-04-16 21:52:38 +0000 UTCПродължавай с тегавите теми и гледай да си независим от платформата! Аман от цензурата на USA... Станали сме твърде зависими от американски сайтове/приложения - замислете се - google (search, maps, youtube, mail), повечето browsers, twitter, facebook, instagram и т.н. и т.н. (даже и Patreon). За някои няма и читави алтернативи.
Sava
2021-04-16 21:43:39 +0000 UTCНикой не знае дали ще го изтрият. Всяка платвофма - включително Patreon може да изтрие свой клиент. Най-добре е да се вземат нещата в свои ръце и да се създаде сайт. Може и Telegram канал. Отначало можеш там просто да публикуваш видеота и малко по малко да го развиваш и популяризираш. Ако утре те изтрият от Youtube много хора ще знаят къде да те търсят. По-късно можеш и там да направиш възможност за спонсориране - като застраховка ако нещо стане с Patreon. Собствен сайт дава много възможности.
Явор
2021-04-16 21:39:35 +0000 UTCИзтрий го ти. Недей да ги чакаш!
2021-04-16 21:37:39 +0000 UTCАко продължиш в ютюб ще ти унищожат канала. Ясно е. В последните 5 месеца изтритите канали са стряскащо число. Някои от тях на много години с много последователи. Теб малко ли те предупреждаваха. Рано или късно ще се принудиш или да туриш кепенците (недей, всички ще загубим така) или да се преместиш. По-добре рано отколкото късно. Със сигурност започни да развиваш паралелен канал. А ютюб е монополист само, защото всички сте там и отказвате да се преместите. Лично аз, ако имам избор ще престана да влизам в тая противна платформа. Моля те, дай ми избор, ако започнете да развивате канали на паралелни платформи и се преместите с Киро и Пламен, аз ще престана да гледам ютюб. И без това съм го забранил на сина ми, а пък аз го гледам, какъв пример му давам? А влизам там само , защото сте там. Доста трудоемко е да развиваш канал, особено на място, където аудиторията е доста по-малко и при положение, че главния канал също трябва да се развива, но ако не го направиш просто няма да спиш спокойно, както сам го каза в клипа и ще трепериш, че всеки един момент може да ти унищожат канала и целия ти труд. Все пак в алтернативните платформи аудиторията е малка засега, но тя постепенно ще се увеличава. С всеки един изтрит канал или с всяко ограничение на ютюб. Само трябва да уцелиш най-бързо развиващата се платформа и си готов :)) Шегата на страна, няма какво да му мислиш, според мен. Започвай да развиваш, че тоя процес е бавен. Аз ще те последвам и ще те рекламирам, колкото мога
2021-04-16 21:30:29 +0000 UTCЛошо Седларов, лошо! Ако продължаваш с такива клипове за истинската истина, е въорос на време да го изтрият! Дано се разминеш само с лимитиране. Но тези реакции на видеата ти означават само едно! Правиш това което трябва ... едно нещо колкото повече го бъркаш, толкова повече мирише! А ти сипваш сол в раната и разбъркваш с клечка 😁 ако ти се счупи клечкта или ти свърши солта , споко! Ние за това сме тук! И с клечка можем да услужим и със сол 😉
2021-04-16 21:16:27 +0000 UTCАнархистите да "помогнат"! Каквото и да решиш, с теб съм!
2021-04-16 21:15:16 +0000 UTCВижте сарказма и пародията чрез които говори JP Sears (awakenwithJP). Него взеха да го мачкат по същия начин
2021-04-16 21:05:57 +0000 UTCНе се отказвайте да правите това, което правите. Работата ви е отлична и много хора я ценят. Гледах последното видео и се регистрирах в Пейтриън. Сигурна съм, че не съм единствена. Успех!
Silvi Silvi
2021-04-16 20:46:20 +0000 UTCСпоред мен с подобно съдържание, без цензура, войната срещу YouTube е загубена. При наличието на толкова много абонати и тук в Patreon и в YouTube мисля, че е време за създаване на нова платформа където да се изнесе това съдържание. Примерен вариант, наема се OVH сървър в САЩ, към него се връзва персонален домейн и се инсталира един Wordpress. Изнася се съдържанието там, клиповете могат да бъдат разграничавани като свободни и платени, интегрира се платформата с payment processor за абонаментите и се слага край на цензурата и заплахата от изтриване. ЕС не може да изисква от САЩ да свалят сайт или да дадът достъп до него само на основание цензура. Ако блокират достъпа от България до домейна, лесно може да се заобиколи с VPN и алтерантивни домейни.
2021-04-16 20:42:09 +0000 UTCВсичко е възможно
Калоян Конов
2021-04-16 20:40:48 +0000 UTCАко бях на твое място и имам връзка с Анархистите бих ги помолил да им сриват системно платформата на Youtube (ако разбира се могат да го направят), а за видеата пускай в YouTube рекламни клипове и търси друга платформа където да се качват за онлайн гледане или да си ги сваляме и гледаме от облак. Важното е само да не се отказваш, защото явно си мъж с много големи топки, щом се осмеляваш да правиш всички тези клипове. Респект.
Dobrin Stefanov
2021-04-16 20:33:03 +0000 UTCНяма да гласувам, защото нямам думи... Но едно знам със сигурност - НИЧИЯ ВЛАСТ НЕ Е ВЕЧНА!!!
Milen Asenov
2021-04-16 20:28:47 +0000 UTCНяма да участвам в това допитване, защото отказвам да се съобразявам с утайката на това общество, която се представлява от администраторите на този сайт - ютюб!
2021-04-16 20:28:39 +0000 UTCВ Телеграм няма такава цензура. Хубаво е да се качват и там клиповете за в случай че Ютуб спре канала.
Stefan Vasilev
2021-04-16 20:24:01 +0000 UTCПисах ви на лично съобщение в patreon предрожение какво може да направите, което евентуално са помогне
2021-04-16 20:22:46 +0000 UTCИзвинявай, че дописвам, но наистина разбирам положението, в което те поставят. Може да ти прозвучи смешно, наивно, дори глупаво, но един сигурен вариант за противопоставяне е да се обявиш за джендър, който защитава правата на "угнетените", а реакцията на ЮТуб срещу теб и твоите абонати е чиста проба дискриминация. Както се казва "с техните камъни...BlackLivesMatter" ;)
2021-04-16 20:22:08 +0000 UTCБате, имаш достатъчно материал и си интелигентно момче- осъди ги боклу... съдилища бол И бой през колената
2021-04-16 20:22:00 +0000 UTCЕдно е сигурно, трябва да направите всичко за да си запазите канала в Ютюб. Лоши или добри, те дават огромната сцена и работата ви стига до хората. Няма смисъл да пилеете време и усилия да се биете с тях. Според мен, трябва да намерите тънката жичка. От една страна да си правите видеата, но по такъв начин, че да не дразни звяра. Достатъчно сме интелигентни, ще разберем всичко.
2021-04-16 20:02:56 +0000 UTCХаресвам работата Ви и Вас г-н Цанов! Продължавайте Напред и Нагоре! Не им се оставяйте и вашият труд, толкова лесно! Поздрави
2021-04-16 20:01:54 +0000 UTCВеднъж нарочени, всичко се следи и след време следва блокиране/изтриване. Стъпка по стъпка, за да бъде обезкуражен и сам да се откаже, ако не-изтрива се. Това е моето мнение. Качвайте видеата паралелно и в други платформи. Или другият вариант, YouTube видеа, като тези за българският календар, Дан Колов, а тук / алтернативна платформа останалите клипове. Първото Ваше видео, което видях, беше за българският календар. Бях заинтригувана, абонирах се за канала и в последствие и тук. С леки загадки, хората от YouTube, биха се присъединили и тук, за другите видеа.
2021-04-16 20:00:08 +0000 UTCЦанов, има не малко патреони. Наеми хора които да ти помагат. Ако работиш сам, преценката ти е по-замъглена и наистина рано или късно ще го затворят.
2021-04-16 19:58:46 +0000 UTCМоето мнение е, че ако продължавате да излъчвате клипове, показващи истината за общозначими неща (ковид, педофилия, т.н.) ще Ви изтрият канала. Дали по сигнал от някое "българско" НПО, дали от алгоритъм, дали по някоя друга причина. Алфабет (майчината компания на Гугъл и съответно на Ютуб) налага реална, световна цензура и монопол във всички подвластни и медии и средства. Те явно са част от определен план, наречен "нов световен ред", който няма да дискутирам сега, защото не е по темата. Важното е, че Ютуб като послушен инструмент на глобалистите (хората зад ковид) е склонен да трие всичко, което противоречи на тяхната агенда и което съответно защитава традиционния морал, здравият разум и свободата на избор. Ако запазите съдържанието в канала толкова откровено и почтено, има реална опасност да го изтрият. Ако пък го промените (в което не вярвам), това няма да е във Ваш стил. По-скоро потърсете алтернативна безплатна платформа, в която да качвате пълни, нецензурирани версии на "опасните" материали. Продължавайте да качвате клиповете в Ютуб, ако се налага с леки корекции, като за най-достъпно място. Със съответните препратки към външната платформа за онези, които искат да видят всичко, което не може да се покаже в Ютуб. Колкото повече хора има като Вас, г-н Цанов, толкова по-трудно ще им е на "онези". Напред и Нагоре!
2021-04-16 19:48:48 +0000 UTCНе мисля, че можеш да противодействаш на ЮТуб. Доколкото знам, в Русия имат официално представителство и местните влогъри сериозно противостоят на цензурата. За България какво е положението, не знам. Може би ако делнеш част от клиповете и си дадеш пауза от месец, два ще те "забравят" ;) П.С. Преди имаше опция в тубата да маркираш видеоклипа "само за теб". Ако има все още такава възможност, не ги трий, а просто ги скрий за сега. За съжаление всеки може да те докладва, че "го/я угнетяваш...нараняваш чувствата му/и...не уважаваш джендъра му/и, не си бодипозитив(тоест не се прехласваш по сланините му/и),цвета на кожата му/и, прическата или лака му/и за нокти...". Това е достатъчно, за да ти създадат проблеми и дори няма да ти кажат какво точно си нарушил. Не се ядосвай обаче - нещата ще стават все по-зле. Само изчакай нашите тиквеници да приемат истанбулската простотия и тогава ще видиш истински цирк, пардон - цензура :))))
2021-04-16 19:41:10 +0000 UTCВсеки които си пазволява да има странично виждане за нещата , извън стандарта , го чака това . Репресия , ограничение и подигравка . Надявам се 2 милиона да направиш , ама надали . Ето ви пример за модерната "демокрация" . Подиграват се с труда ти , и избора на доста Българи . Ако каналът бъде изтрит , бих правил всеки ден по 2 нови , и да качвам по едно видео ... ей така за настроение . Респект !!!
2021-04-16 19:38:43 +0000 UTCСпоред мен трябва да продължиш да правиш клиповете такива каквито са, но ги качвай паралелно и на други платформи, в случай на премахване на канал от една платформа да може аудиторията да се мести. Това ще е битка на повече фронтове. Идеята ми е да направиш, така че да можеш да преместиш всички ни в случай на отстраняване на канал.(всички абонати от Ютюб по възможност да се абонират и на другите платформи, за да не изгубиш по-голямата част от аудиторията). Докато това стане може би ще е добре да бъдеш по внимателен. Надявам се да съм помогнал и тази моя идея да ти помогне да развиеш още по-добър план. Качвай всички клипове досега на колкото се може повече платформи. (Разделяй и владей). Ние сме с теб.
Alex.Mihaela444
2021-04-16 19:35:12 +0000 UTCизтрий всички демонитизирани клипове, които преди са били монитизирани, отовори нов канал и ги качи отново :) Ще те подкрепим и в другия канал :)
Dennis Nikolov
2021-04-16 19:34:35 +0000 UTCДори да направи нов канал и възстанови потребителите, няма гаранция че няма да изтрият и втория канал или да спрат монетизацията. Качването на видеата много пъти от други потребители също има куп недостатъци. Клиповете трябва да са качени на поне още 2 платформи според мен. Добре ще бъде г-н Цанов да направи собствен интернет сайт, така че дори да му изтрият канала да бъде лесно откриваем на сайта си.
2021-04-16 19:33:39 +0000 UTCТова е много добра идея.
Dennis Nikolov
2021-04-16 19:33:28 +0000 UTCToва би ограничило страшно много клиповете, които ще могат реално да се гледат в канала в Youtube. Очевидно е, че платформата е сметнала по свое усмотрение, че каквото и да качи Цанов - то ще е "лошо" или "неприлично". Ако качва само клиповете, които "стават за туба", най-вероятно няма да може да качва въобще.
Борис Зафиров
2021-04-16 19:28:47 +0000 UTCЗдравейте! Алтернативана канала трябва да има обезателно. В YouTube, докато може...
2021-04-16 19:27:13 +0000 UTCПросто бъди внимателен при изготвянето на всяко видео и такива чувствителни думи или имена само за тук. А между другото няма да е лошо да създадеш паралелно и друг канал в друга платформа и да качиш всичко досега както и да запознаеш хората за нея. Така ще имаш план Б ако евентуално нещо се случи. :)
Petya Petrova
2021-04-16 19:25:34 +0000 UTCКолко пъти youtube показа, че няма никакви проблеми, без предупреждения, без страйкове, от рас просто да изтрят канали с 100к+ развита аудитория. Ама грам не ги е**. Цанов с нищо не е по-различен, даже напротив, не говори на английски и аудиторията му е забутана в няква държава, за която никой не му пука. Мислите ли, че ще има някакав backlash срещу youtube, ако свалят точно неговия канал? Ще го заровят без аутопсия. За това аз честно не знам кой е правилния ход...
Димитър Димитров
2021-04-16 19:22:17 +0000 UTCСпоред мен това си е гавра с труда ви г-н Цанов! Не знам.. Аз ще си остана ваш почитен фен със или без ютюб.. Видях, че имате доказано, че не е автоматизирана после била автоматизирана..?..?.? Това са американците!!! За мен лично те са виновни за много от нещата в България!! Поздрави и само напред и нагоре!
2021-04-16 19:18:57 +0000 UTCМисля, че няма опасност. До момента съдържанието би трябвало да не е достатъчно проблематично
2021-04-16 19:15:45 +0000 UTCСпоред мен трябва да се организираме в отговор срещу Youtube. Да започнем с масови репорти на такива непристойни клиповете. Да коментираме и да предизвикаме вълна от недоволство. Отделно да може и да пишем пряко на Youtube, че ограничават свободата на словото.
2021-04-16 19:15:02 +0000 UTCАз пък не мога да разбера определението "скандални" за клиповете на Цанов. Скандални са откъсите от видеа на други хора, които създават съдържание и са го качили. И че индиректно ги посочва като лош или добър пример, всеки си го тълкува, както избере. На въпроса, монетизацията я спират, за да сплашват...
Елена Иванова
2021-04-16 19:14:45 +0000 UTCДобре де аз да питам, ако го изтрият след това не може ли нов канал, абонатите ще се завърнат леко леко, но по-бързо от колкото в началото? Друга форма на протест е да качваме едно и също видео, но много хора примерно, един вид да клонираме канала, естествено с ваше съгласие.
Александър Генчев
2021-04-16 19:13:55 +0000 UTCНаправи бак ъп канал с заключени клипове и като изтрият този просто пусни онзи 😄
2021-04-16 19:08:22 +0000 UTCТова беше за назидание на всички. Вярвам че Цанов е видял това преди време и с оглед на случващото се ... Той ни пита просто какво мислим иначе той вече си знае че е загубил и няма надежда. Алтернатива или офицялен сайт на предаването и целият контент вътре а само част от епизодите да се качва в Youtube с линк в описанието към пълните видеа.
Dimitar Vasilev
2021-04-16 19:07:15 +0000 UTCКураж Станислав!!! С теб сме! Ще им приложим теста:"Познай жива ли е мръвката?", но в нашия случай няма отговор "Б"!!!
2021-04-16 19:06:41 +0000 UTCС теб сме навсякъде
2021-04-16 19:05:46 +0000 UTCТърси алтернативи, хората те познават вече и достатъчно хора през ФБ за да се разпространи новото място .. просто готова алтернатива докато ютуб набият Х-а.
2021-04-16 19:02:56 +0000 UTCА някаква подкрепа от Слави или Божков?Пожелавам ти един ден да имаш собствена медия!
2021-04-16 19:02:04 +0000 UTCЦанов, аз съм с теб. Моята идея е да правиш като Киро Брейка, те твоите клипове са винаги скандални , за това правиш едно безобидно промо за мършите Ютуб, под мърши имам в предвид платформата а не абонатите. Ще си правиш реклама на пейтриън канала , лошото е е не всички имат 10 лева да ти плащат на месец. Аз съм с теб.
Aleksandar Antimov
2021-04-16 18:58:58 +0000 UTCВсе ми е едно ,къде ще те гледам ,важно е да те гледам.
Yordan Mihaylov
2021-04-16 18:57:49 +0000 UTCОт известно време Youtube имат опция за платен membership. Пуснаха го очевидно с цел хората да си монетизират клиповете в youtube директно без да използват платформи като Patreon. Наясно ли си как стоят нещата там? Пак ли цензурират и правят мизерии ? Защото според мен ще ти правят проблеми и ще се стигне в някакъв момент евентуално до сваляне на канала. Ако алгоритмите им 'пропускат' платените канали, това е опцията - безобидните клипове си ги качваш за всички, а останалите - само трейлърчета за широката публика, пък който иска - плаща. Прав си че youtube са монопол - никой няма да те гледа във vbox да речем. От тук друга приемлива платформа е единствено да си направиш своя телевизия :D
2021-04-16 18:56:50 +0000 UTCне мога да го преценя, но ако ме питаш, давай с рогата. имаш хора зад теб, няма значение къде ще си.
2021-04-16 18:55:41 +0000 UTCТо на "бивш" действащ президент му изтриха акаунтите на всякъде... факт!!!
2021-04-16 18:54:26 +0000 UTCЦАНОВ ЕТО ПРОБВАЙ ТЕЯ САЙТОВЕ НЯКОЙ ДАВАТ КРИПТО НА CONTENT CREATOR ите. Там няма цензура https://blockonomi.com/youtube-alternative/
2021-04-16 18:50:56 +0000 UTCСпоред мен трябва да си навсякъде и с по-орязани клипове в ю-туб. Предлагам и на всички да докладват клипове с насилие, бдсм и разни, които нямат ограничения за лица под 18 години.
2021-04-16 18:50:28 +0000 UTCДруги канали,Качват анонс и пускат видя в алтернативни.
Georgi Vragov
2021-04-16 18:49:55 +0000 UTCХората вече те познават, Цанов. Дори да те изтрият от ютуб, аудиторията ще те последва и на други платформи.
Мирослав Бъчев
2021-04-16 18:47:44 +0000 UTCНе е решение. Вие 7/8 тв гледате ли? Аз също не. Канала има нужда да се намира на мястото с най-голяма аудитория иначе няма смисъл в усилията, ако ще го гледаме 100, 200 патрона. Мирише ми на масово тролско репортване. Пожелавам на Станислав кураж и здрави нерви. Успех с теб сме!
2021-04-16 18:46:59 +0000 UTCне питай твоята аудиотория, която не разбира в детайли политиките на youtube дали ще бъде махнат или не. Аудиторията не може обективно да ти даде отговор, ще получиш субективен резултат. Ако спазваш правилата на youtube, профилът ти няма как да бъде изтрит, независимо че съдържанието ти не е угодно за някой.
2021-04-16 18:45:55 +0000 UTCСпоред мен по-вероятно е да бъде лимитиран. Тъй като следя много американски ютюбъри с контент подобен на твоя, наблюдавам как малко по малко каналите им са лимитирани от страна на гледания, абонати, и това дали се показват при търсене. Нашата страна е малка и не вярвам да има чак такова влияние, че да бъде изтрит. (лично мнение) Но може и да греша, затова те съветвам да обмислиш други варианти за всеки случай.
2021-04-16 18:45:44 +0000 UTCЩе си направиш нов профил,и ние пак ще те последваме,тъй че нема яд
2021-04-16 18:44:57 +0000 UTCИ аз така мисля...сайта е добър вариант! И ще е хубаво да го промотирате през ютуб, докато все още можете...
2021-04-16 18:44:05 +0000 UTCИ ще качвате тук видиета които не са за туба
2021-04-16 18:42:45 +0000 UTCИли просто като Киро Брейка ще използвате туба за да рекламирате пейтриан.
2021-04-16 18:42:12 +0000 UTCДавай напред , който и да ти е душманин скоро ще го кротната , времената са динамични , и определено не си на губещата страна :)
Vladimir Donchev
2021-04-16 18:42:11 +0000 UTCА това което съм виждал други канали да правят е да качват демота, трейлъри в youtube, а самите видеа на тяхна платформа (сайт).
appia
2021-04-16 18:42:02 +0000 UTCИма и други видео платформи, лошото е само, че няма да се получава финансиране от броя изгледани клипове. Така че си е сериозно положението :(
Plamen Dimitrov
2021-04-16 18:41:54 +0000 UTCКачвайте ги в Brighteon/Bitchute/Rumble. Не са толкова известни, но поне ще достигат до хората. Същото стана с "От извора", но човека си има и сайт освен канала. В Ютуб качва само известие за нов клип.
avt3hn4a7hp
2021-04-16 18:41:31 +0000 UTC