Как да продължа?
Added 2020-12-04 16:06:51 +0000 UTCВъв връзка с последните събития около канала ми (изтритият клип, полученото 'предупреждение') имам нужда съвет.
На кръстопът съм.
Някои казват: Не спирай с темите за Ковид, твърде важни са!
Други: Спри, ще ти изтрият канала и всичко ще отиде. Безмислено е!
Чрез тази анкета Ви моля за съвет - какво да правя?
Как да продължим?
Comments
Иво Христов понякога казва интересни неща, но прекалява с реториката за сметка на чистата аргументация и това на моменти натоварва. А и егото му идва малко в повече.
2020-12-23 15:25:39 +0000 UTCАз лично смятам че проф. Иво Христов би бил страхотен събеседник за едно по-дълго интервю в студиото. Мисля че има доста теми по които имате какво да си кажете.
2020-12-19 18:07:03 +0000 UTCДобра тактика,но как нова,бтв и бнт1 ще спрат да говорят за ковид?
Тихомир Тодоров
2020-12-14 21:16:42 +0000 UTCКой пък казва, че медиите са за да се изказва мнение? Темата с Ковида трябва да бъде игнорирана да спре да се говори за това за да спрат хората да се поддават на манипулации. Всичко, което Цанов, Киро брейка, и Пасков говорят е така и е вярно, но за мен единствения начин да спре да съществува тая реалност е като спре да се говори масово за това.
Александър Генчев
2020-12-12 05:30:08 +0000 UTCАз питам друго: Какъв е смисълът на каузата за нецензурирана журналистика ако тя се цензурира? Да, не всичко е Ковид и политика, има доста теми, които имат нужда от изваждане на истински факти наяве,но какъв е смисълът ако една тема се "забрани"??? Според мен трябва да се продължава да се обръща внимание на безумията, но по заобиколен начин, без да се дава повод на системата да "трие". Това е. Аз вярвам в каузата и затова я подкрепям. Днес една тема е забранена, утре друга... и докъде стигаме?
2020-12-08 07:20:32 +0000 UTCКаза доста за короната. Тя е ясна. Има много неща неясни. Свързани с прдофилия и извращаване на гигабогатите.
2020-12-07 20:46:39 +0000 UTCКой е този западен ютубър?
2020-12-07 14:09:30 +0000 UTCАз ще ти кажа как го прави един западен ютюбър, който следя от много години - деликатните и брутално откровени неща само за патроните тук, всичко останало в ютюб.
Mario Stoyanov
2020-12-07 09:51:12 +0000 UTCВажното е да продължим в правилната посока, нека се говори кодирано, ние можем да надхитрим един глупав алгоритъм!!! Имаме цял един народ, който бива плашен и манипулиран системно от 9 месеца, да не го оставяме в забвение! Нека всички ние лъвове да предпазим нашето стадо дори от собственото му унищожение. Много време ме беше яд, че има огромен брой хора, които ходят като зомбита след новините и властите, чудех се как може, как е възможно да са толкова глупави, но след определено реших да премахна агресията в мен и помислих наистина надълбоко .. за съжаление системата е прекалено добра! Което е и логично, тя функционира в тази си форма повече от един век и този огромен брой хора просто нямат други източници на информация, затова при тях трябва повече време, повече търпение, аз съм готов да им го дам, стига да постигнем целта. Да продължим, но интелигентно, нека сме по-умни от тях!!
2020-12-07 09:03:24 +0000 UTCТи си добър в това, което правиш. Откриваш и представяш факти, достойно да удържат дори в съда! НЕ СПИРАЙ С ТЕМАТА !
Stanislav
2020-12-06 21:12:26 +0000 UTCИстината трябва да се казва! Манипулацията е жестока и не може просто така да бъде подмината и да спре да се говори за тази гнусна пропаганда!
Stanislav
2020-12-06 21:09:57 +0000 UTCЧестно казано, Стан, с клипа маската, си вкарам малко автогол. Много Усилия и творческа енергия, И защо? За да угодиш на група 'Мачовци', които смятат за голямо геройство да ходят без маски. (Не могли да дишат. Много важно. Еми турете си шнорхели:)). Ако питаш мен маската е последното нещо, което ме интересува в голямата тема covid.
2020-12-06 20:29:48 +0000 UTCНе спирай тема Ковид, защото в нея има по-важни неща от 'маската'. Например малоумието на доста други мерки: финансови компенсации - повечето прах в очите, кино се затваря, театър НЕ, защо, за да не се компенсират артистите. И т.н. куп евтини хитрувания на правителството. Как върхушката използва 'ковид' за други цели. Гласувам с най-близкия до мен отговор - третия, с уговорката, че под важни теми "covid" си остава. Темата не се изчерпва с тъпата маска!!!
2020-12-06 20:14:44 +0000 UTCДоста спорно... индиректната ти дефиниция 'що е лумпен'
2020-12-06 20:02:10 +0000 UTCАдаптирай се Цанов. Има много платформи и е време да започнеш да ги използваш. Направи си бекъп акаунти и продължавай да им бъркаш по дупките. Хората, за които си важен ще те намерят из платформите. В краен случай можеш и да си вдигнеш уебсайт, там никой няма да може да ти каже нищо :)
2020-12-06 15:28:49 +0000 UTCЗдравей приятелю, според вселенския принцип на съпротивата, когато се бориш срещу нещо, го правиш по-устойчиво. Затова съветът ни е : Не се бори срещу тях! Не им давай сила. Продължавай темите за Covid тук, в patreon, а в youtube качвай всички останали. Разбира се, съобщавай на хората, които те гледат по youtube, че могат да видят "забранените видеа", като се присъединят към нас в patreon. Поздрави!
2020-12-06 13:39:42 +0000 UTCПродължавайте с темата, АКО има нещо интересно. НО бъдете по-завоалиран. ПРАВИЛНО не им позволихте да Ви превърнат в жертва. Ю Туб има нужда от нещо читаво като Вашия канал. Давайте по други теми. Например "Кракен", Армения, ставащото във Франция. И АКО има нещо интересно покрай КОВИД - леко и меко.
2020-12-06 12:59:01 +0000 UTCИма много интересни и полезни неща, за които да говориш. Скритите символи са едно от тях. Ако сме обективни, то тези символи имат индиректна връзка с ковидарството, защото схемата идва от същите източници, откъдето и скритите символи. Ако има някакви нови, важни и интересни разкрития около грипа - кажи го, но без да те спират. Завоалирано. Иначе мисля, че всичко вече е казано и всеки е видял това, което е искал, както е и избрал позицията си по темата.
Ivo Cigarov
2020-12-06 11:31:58 +0000 UTCТемата за ковид е малко изчерпана към момента. Ако изскочи нещо по-фрапиращо би могло завоалирано. Не трябва да си даваш гъза на тези мизерници, дето налагат цензура. Играй го по тънката лайстна. Няма никаква полза от това да ти затварят профила.
alva
2020-12-06 08:07:25 +0000 UTCПродължавай да правиш всичко, както досега. С кодове - чирус = вирус и т.н...
2020-12-06 07:38:14 +0000 UTCЕ днес си много активен стег. Иван или както се казваш днес значи сме те настъпали по мазола. С това нежно и деликатно отклонение на истината наистина се показа като профи. Даже може и бонус да има..... Ако успееш но се съмнявам в това скъпо ТРОЛЧЕ с най добри чувства поздрави
2020-12-06 04:52:26 +0000 UTCЩе го напиша и тук - финно и в целта. Чувството за хумор също е елегантен начин. Но за важните неща трябва да се говори.
2020-12-05 22:01:03 +0000 UTCЩе кажа едно не се променяй и бъди такъв какъвто си!
Mas7erX
2020-12-05 21:50:35 +0000 UTCНапълно съм съгласна с вас за тъмната страна на маските и за последиците от постоянната употреба . За Covid-19 много говориха и много писаха , и аз до днес се чудя всичко това случайно ли е ... Подкрепям ви каквото и да решите . Напред и Нагоре
2020-12-05 20:34:25 +0000 UTCСтига вече с тоя Ковид. От сутрин до вечер само Ковид. И едно и също се говори. Има хиляди други теми които заслужават повече внимание от тъпия Ковид. На всеки вече му е ясно, че е една голяма измама.
2020-12-05 20:18:28 +0000 UTCСпирай с тази тема, не от страх , а защото има и много други важни теми , по които искаме да те чуем. :)
2020-12-05 19:52:21 +0000 UTCЗдравей Цанов, Ако говориш по темата, го прави завоалирано. Въпреки че отдавна съм стигнал до извода че масата (мнозинството) народ е просто едно заспало общество от потребители, с деградирала ценностна система.. Дай им да гледат прост сеир, и това им стига - нуждите им са задоволени. Но все пак ги разбирам и тях - не всеки има избор в каква среда да израсне и от кого/какво да бъде възпитан.. Мисля че най-големият проблем на 21-ви век е overload-a от информация. Затова бих пуснал молбичка, да направиш епизод за дезинформацията, пропагандата и като цяло медийното облъчване (което започва кажи-речи с появата на самите медии). Затова как масово медиите са навързани и управлявани от общ източник - източник, при който морала е на заден план. Също може би би било добре да направиш епизод за замърсяването, към което всеки от нас допринася малко или много. Всеки епизод, който би подобрил ценностната система на зрителя, би бил положителен - поне в моите очи. Ти например си спортист - направи епизод за здравословното хранене и като цяло здравословния начин на живот.. В момента караме по Американски стандарт - хората ги мързи, занемаряват телата си, тъпчат се с боклуци и после някой друг им е виновен .. Ама нали - то вече е модерно да си 300-килограмов хипопотам(не говоря за Ronnie Coleman ;d) и да се гордееш с това .. Идеи много - важна е целта , да има поне един положителен източник на информация, който не е спонсориран от фармацевтични, кредитни и какви ли не още джендърски компании. Успех брат :) Накара ме да си менкам шибания нетфликс , заради пейтриън съпорта (благодаря ти за което) ;]
2020-12-05 18:51:24 +0000 UTCМоже би е добър ход "крачка встрани" . Вече сте казал доста. Засега. Успех! Наскоро имаше Ваша Анкета за личности, очакваме Вашият "прочит".
2020-12-05 17:05:34 +0000 UTCПривет! Ако клипа е бил изцяло на тема ковид19, мисля, че е нормално клипа да е бил изтрит от ютуб. Ако не се лъжа още от самото начало на случващото се масово content creators, които следвам и предимно чужденци (свързани с фотография) избягваха директно да говорят относно ковид в детайли във видеата си, може би само споменавахе неща от сорта - "Не мога да изляза да снимам заради ковид пандемяита". Ето и защо според мен се случи това в ютуб - монетата има две страни. 1. Има вече достатъчно материал по интернет, мисля, че всеки трябва сам да се поразрови и да си направи изводите далите вируса е истински или не. Дали нещата, които са случват са умишлени. 2. Много хора в днешно време са като овце - сляпо гледат и следват така наречените инфлуенсъри по социалните мрежи и мисля, че не е тайна за никой, че ако някой с много последователи каже на феновете си да идат да скачат моста е силно възможно даден процент от въпросните последователи да го направят. 3. Можеше да се случи и същото с ковид, различните хора имат различни виждания, като някои от тях са крайни. Каквото и да си говорим, всичко което се случва е един вид прецедент и трябва да се подходи малко или много деликатно. 4. Ако ютуб не беше ограничил пропагандирането на различни мнения относно ковид нещата можеха да станат много зле, тъй като както казах много от последовалите по социалните мрежи са изключително лесно манипулируеми. Не се сърдете на ютуб, че умишлено ограничват клиповете, които съдържат дискусии пряко свързани с ковид и нещата около ковид. Почти съм сигурен, че щеше да има повече вреда от колкото полезност ако не бяха дейставали по този начин. Жалко е само като си го помисля, но в началото на пандемията и карантината, прекарвах доста повече време по социалните мрежи и придобивах наблюдения към никак малко на брой хора, които да са готови да повярват на всичко, което е написано в интернет, защото... ами защото е в интернет - кажи ги неща като ваксини, чипове, 5г-та, намаляване на популация и т.н. - Няма да изказвам моята позиция по тези неща, проблема е че хората, както казах многократно са изключителни податливи на манипулация и не могат сами да си напънат мозъците, за да стигнат до някаква истина - и този факт е страшен. Това означава, че интелектуалното ниво е значително се занижава с времето, а нивото на простотия нараства експоненциално. Г-н Цанов, ковид19 е малко или много минала тема, тема на която всеки е с малко или много различно мнение, и тема на която мисля, че всеки сам трябва да направи изводите сам за себе си, а не някой, 3ти човек да казва на хората какво да мислят по тази тема. Моето лично мнение, че един видео материал като този за Тодор Живков, като този относно изборите в САЩ, един разговор с личност като Валентин Вацев са в пъти по ползвотворни за гледащите. Такива видео материали ни обоготавят по история и политология, като това са среди, в които вие Г-н Цанов също сте обоготен и много по-спокойно и подкрепено с факти може да създадете видео материал. Човек обогатявайки се на подобни теми става по-малко овца и повече трезвомислеща личност. А сега директно на въпроса... оставете я тази тема с ковид - вече е достатъчно издъвкана и честно казано, мисля че края й се вижда. Има много други неща, които може да предадете към аудиторията Ви, които са интересни и наистина ще вдигнат интелектуалното ниво на аудиторията Ви.
2020-12-05 16:46:40 +0000 UTCГн-Цанов,никакво спиране те,това искат да ни пречупят! Тук в Германия постоянно има протести заради тая лудост,и разбирасе всеки който не е съгласен го обявават за идиот мен ме пръскаха с вода,спрей и пак няма да се откажа! И вие не го правете! 😉😉😉
2020-12-05 15:50:26 +0000 UTCМАГАРЕТО И МОРКОВА ПРЕСКОЧИ КЛОПКАТА, в която се опитват да те вкарат. Когато се АНГАЖИРА СЪЗНАНИЕТО само в една област, човек изпуска важните неща. Който пише и диктува ПРАВИЛАТА (Ютюб/алгоритми/статукво....), той е винаги няколко крачки напред. Усещането, че можеш да ги пребориш на техен терен по техните правила е като морков пред магаре и така само ги захранваш с енергията си. Има много важни теми, които се избягват или отразяват по удобен за управляващите начин, като казуса с Македония, случващото се с кредитно/банковия сектор, задлъжняването на България с десетки милярди, което е замаскирано с изкривена статистика в комбинация с административни похвати и много, много други... Трябва многоканално да се разпространяват видео материалите ти чрез Youtube/FB/Vbox/altC/153news/СОБСТВЕНА ПЛАТФОРМА* и всички поддръжници заедно да ги разпространяват *уебсайт + собствен физически сървър
2020-12-05 14:59:36 +0000 UTCДори и да ти изтрият канала, няма да изтрият хората които те знаят и ще следват в каквато и да е платформа. Видеата винаги могат да бъдат качени на друг сайт. Продължавай само така!
Naiden Hadjiev
2020-12-05 14:22:15 +0000 UTCнай-сигурния път, ако не искаш да ти затрият канала е да спреш... "Меката" версия е доста рискована и надали ще сработи. Пример - рускоезичния канал на Пасков... Там той гледаше да пази поведение и да го кара "по-меко", но не стана, пак го затриха... Аз не искам да давам акъл - от една страна мисля, че тази позиция срещу нелепите мерки е от изключително обществено значение и важност, НО от друга страна - това може да означава унищожение на канала ти и на голяма част от труда ти в последните месеци. И колкото и егоистично да искам да продължиш и да го смятам за важно, не знам дали аз самия на твое място бих рискувал да ми унищожат труда и усилията, полагани месеци наред. По-скоро - остави тази тема засега. Ще и дойде времето пак, но не сега!
2020-12-05 12:41:58 +0000 UTCПродължавай независимо от всичко! Като те изтрият ще направиш нов канал. Като изтрият и него пак ще направиш нов. Не се отказвай! Ти си номер 1!
Biser Biserov
2020-12-05 11:47:57 +0000 UTCЗадаваш си отговор ..... "Истинска ли е ваксината" , която е за нещо , което несъществува ..... хм, какъв ли е отговора . С каква цел .... финансовата е последната причина. Някой да не си мисли, че тези които печатат парите искат да спечелят от някакви си ваксини ... доста ъпсурдно .
2020-12-05 11:20:43 +0000 UTCМисля, че всички будни граждани вече знаем колко голяма е измамата с вируса и няма нужда да се говори повече по темата. Единственото което би било интересно по темата, мисля, че е относно ваксината - истинска ли е? И ако не е, то с каква цел освен финансова се пуска на пазара? Благодаря предварително ако направите проучване на тази тема г-н Цанов! Успех!
2020-12-05 09:35:11 +0000 UTCПросто загатвай,няма нужда от пряко говорене за тази лъжа.Хората който те следваме сме наясно каква измама е това.За едно нещо Бойко Борисов е прав на прост човек Х...й се набива.
2020-12-05 08:52:32 +0000 UTCАми да трудно е но който го е страх от мечки да не ходи в гората иначе всичко губи смисъл те на това разчитат
2020-12-05 05:44:21 +0000 UTCСпри не си хаби силата , то е ясно че е лъжа или нещо от сорта , няма смисъл да си цапаш ръцете и ти , дай поне нещо полезно да направим каквото може , да не губим време и усилия в напразни / безсмислени битки
2020-12-05 04:47:59 +0000 UTCНе харесвам чуждицата индиректен и я заменям с не пряк начин. Който има ум ще разбере, какво казваш, а за останалите, и без това няма надежда. Но може и "Спирам изцяло и се съсредоточавам върху други важни теми." Мисля, че психопатите ползват ковида и за прикритие на много други изродщини, които вършат.
2020-12-05 04:27:09 +0000 UTCСпоред мен трябва да продължиш, но имай План "Б" (back-up plan)! Рекламирай друг канал, друга платформа. Наливай и там последователи. Но не на едно място, а на няколко. Може би се и замисли за Peer to Peer (торентите) успех.
Божидар Пачовски
2020-12-05 04:08:01 +0000 UTCПродължавам, но по мек, индиректен начин. Това е най-правилното според мен, просто го прави заобиколно бъди хитър, умен и находчив.
Petya Petrova
2020-12-04 23:41:48 +0000 UTCАз съм за видеата против Ковид Но смятам че има и други теми с които да се говорят и да сте полезен господин Цанов. Киро Брейка също го натиснаха за това и той реши че само заради 'ковида' няма смисъл да не може да говори и за други неща. Видеата ви са интересни и ако има начин за по-мек подход и изразяване го препоръчвам за да ви гледаме и занапред. Гласувах за спиране по темата 'ковид' , но ако намерите по лек и заобиколен начин и да не ви закачат аз съм за. И бих искал да предложа да направите едно видео за Доцент Мангъров защото получавам различна информация за него след назначението му за шев на Ковид-отделение. Благодаря
Калоян Конов
2020-12-04 21:32:18 +0000 UTCНяма друго, по-важно от Ковида. Докато не спечелим войната срещу новия хилядолетен Райх, всичко друго е второстепенно. Т.е. всичко за фронта. Но засега сме много слаби, така че трябва да се действа потайно. Малка загадка в youtube + препратка насам или на друго сигурно място. Хората трябва да се образоват, умният и с достойнсто човек никога няма да си надене намордник.
Александър Стоименов
2020-12-04 21:06:59 +0000 UTCYup v taq platforma Mojesh da burkash do dunno. Uspehi Tuk te podkrepqme vupreki vsichko. Otvreme navreme puskai nqkoq bomba I tam. Ima I drugi temi bolezneni. Raznodrazqvaneto e Hubavo neshto. Ne se otkaizvai. " Borbata e bezmilosno epichna" Kakto e kazal NI Bapsarov
2020-12-04 20:39:50 +0000 UTCProdaljavai no po meko I inderekno v YouTube. Burkai ne dulboko. Ima tsenzora Veche.
2020-12-04 20:34:59 +0000 UTCЗнаеш какво ти бях споделил на лично. Според мен ще е по-добре да се коментират други теми, които са интересни на обществото. Алтернативните мнения извън "общоприетите" от "мислещите за нас" на тема Ковид поне според мен достатъчно дълго ги толелираха, за да може тези, които имат малко гънки в мозъка да си изградят свое мнение извън налаганото от СМРАД. Според мен няма смисъл, мащаба на манипулацията Ковид е огромен и световен. Не може да се пребори. Най-много да те цензурират като те изтрият. Което само по себе си не е окей за мен - разискваш много интересни други теми. Използвай други теми, за да набираш последователи и аудитория. Ковид цензурата смаза всички и ще смаже всички алтернативно мислещи, без изключения. Успех и не се отказвай да коментираш други наболяли въпроси и теми, които СМРАДовете няма да повдигнат.
2020-12-04 20:12:59 +0000 UTCГласувах с това да спреш, защото според мен си хабиш таланта с Ковид. Има всякакви други теми, където можеш да допринесеш. Не си струва да те баннат заради Ковид, по-добре заради други открития.
2020-12-04 18:26:36 +0000 UTCАнализите ти са много ценни, така че е хубаво да не се лишават хората от това. Моето мнение е да смениш малко фокусът засега, поне в ютуб. Те тепърва ще казват днес едно, утре друго, вдругиден трето и тн. по темата с ваксините (към която са много чувствителни). Друг вариант, за който си мисля е сам да пускаш видеа и да ги скриваш след няколко часа. Не знам дали изобщо има смисъл от такъв вариант и как ще се получи. Ужано е, че се налага дори да се обсъжда това.
2020-12-04 18:24:08 +0000 UTCА представяш ли си , че все още има хора, които вярват на дебилите в правителството. Понеже редовно споменавам на околните , че единствения начин да ме ваксинират е да ме застрелят първо. И те " споко казаха , че няма да е задължително!" хахаха викам няма такива будали като вас .... аз не знам нещо да са казали и после както казваш ти да не са обърнали палачинката ....
2020-12-04 18:11:45 +0000 UTCГласувах! Гласувах да продължиш въпреки риска! И какво бе, какво като изтрият канала!? Клиповете нямат оригинали, които се съхраняват на хард диск ли?! Не можеш да си направиш нов канал ли?! Да го духат боклуците от щаба!
2020-12-04 17:44:46 +0000 UTCПродължавай с темите за Ковид, но чрез други платформи, ния ще разпрастраняваме видеата и ще помагаме на канала от новите патформи. Ковид темата може би точно сега достига своя връх - ваксините. Борисов и Ангелов се кънат, че ваксините ще са безплатни и доброволни, да видим кога ще обърнат палачинката (обикновенно 2 до 3 седмици грубо). Има много проблемни теми около ваксините и техните производители. В България има остра нужда от противоотрова към СМРАД-овете и вашите видеа предоставят такава и чрез тях все повече хора ще започнат да си задават въпроси и да мислят критично. Не си струва да губите постигнатото с ютюб канал, но не се орказвайте от Ковид темата само заради цензората. Аз гласувах за - "Продължавам, но по мек, индиректен начин" Благодаря!
2020-12-04 17:41:21 +0000 UTCАз лично не зная как да гласувам! разбрах за изтрития клип , но нищо повече не знам за въпросното предупреждение. От една страна щом е такъв проблем за "тях" явно си бръкнал в раната дълбоко и ги е заболяло. От друга страна , писнало ми е , бактисах , втръсна ми , не мога и не искам повече да слушам за тая глупост корона вирус!!! Наистина не мога повече! Следя твоя канал и този на брейка , но чуя ли че във видеото ще се говори за това, просто не го гледам! Новини не гледам окончателно от третата седмица може би след като започнаха сериозните мерки... може би съм гледал докато карах двете си карантини за да чуя полобителна новина, не помня. И да, мисля, че има и други важни и интересни теми за обсъждане. Но дали това няма да е подвиване на опашка...
2020-12-04 17:37:21 +0000 UTCОт видеата си личи, че си срещу "тях", бесен си им. Те са твърде голям противник, срещу който да се бориш. Съветът ми би бил не бъди срещу тях, бъди за народа. Да се бориш срещу войната и да се бориш за мира са две различни неща!
Мирослав Бъчев
2020-12-04 17:28:41 +0000 UTCЧовек трудно се отказва от собствените си убеждения само с анкета. Ти вече си решил как да продължиш с канала.
Мирослав Бъчев
2020-12-04 17:17:12 +0000 UTCИ аз съм на мнение видеата за Covid тук а не е YouTube. Нещата, които правиш нямат аналог в момента в България и си мисля, че целият ти труд не трябва до отива на вятъра.
2020-12-04 17:09:09 +0000 UTCНе е редно да се концентрираш само върху Кромид 19 ("грешката" е умишлена), но не може да се игнорира темата изобщо. Определено става въпрос за сериозна конспирация, поради което опасността от заглушаване и ако се наложи разправа е възможна. С каквато и значима тема да се захванеш най-вероятно ще имаш проблеми. Ако нямаш, то темите, с които се занимаваш, явно не са чак толкова значими. Пази си видеата с готовност да ги качваш и другаде. Тук в Patreon имаш моята морална и финансова подкрепа.
Unwise
2020-12-04 17:05:45 +0000 UTCХората трябва да знаят истината, въпреки че повечето са лумпени.Непрекъснато се сблъсквам с такива дето ме гледат накриво, че не нося маска.За съжаление тези дето могат да мислят са малко.
2020-12-04 17:01:47 +0000 UTCГовори за каквото искаш 👍
Borislava Vacheva
2020-12-04 16:47:43 +0000 UTCИ да ти изтрият канал може да се преместиш в друга платформа ;) Напред и нагоре!
Borislava Vacheva
2020-12-04 16:46:24 +0000 UTCПоздрави Станислав! Напред и нагоре!
2020-12-04 16:31:28 +0000 UTCВажните теми са много, а може би най-важната е какво предстои след ковид цирка, дали не предстои още някой грандиозен спектакъл. Да се говори за Ковид-а вече стана като вид тренд, по-добре средоточи усилията си и великолепните умения върху това Какво е ни очаква занапред? - финансов крах, нов световен ред и др. Успех!!!
yasen manin
2020-12-04 16:30:35 +0000 UTCТемите са интетесни, важни, но и неудобни, може би затова е добре с тях да продължиш тук, а в YouTube - неща, които (да се надяваме) няма да ти навличат излишни неприятности.
2020-12-04 16:24:52 +0000 UTCСъс сигурност без повече подобни теми YouTube. Много път има още! Много важни теми, от които ни разсеяха за 1 година...
2020-12-04 16:15:28 +0000 UTCНяма опцията която бих искал, затова гласувах за "Спирам изцяло и се съсредоточавам върху други важни теми." Ако имаш желание да правиш такъв content, най-добрия вариянт е да спреш в ютюб, но да продължиш тук в Patreon. Има и предимства, тук видеата може да не са толкова изпипани и да са raw вид. Бих се радвал ако споделяш интересни неща за ковид тук.
2020-12-04 16:14:57 +0000 UTCМисля че най-добрия вариант е да качваш клипове за ковид само в patreon, без youtube.
Димитър Димитров
2020-12-04 16:13:14 +0000 UTC