I love dark mode. ^^
Megadrop is comin' apologies, I tried to upload it Wednesday and when i was double checking the download like half the files were messed up on re-download. So had to fix that before I sent it out so no one would be mad at me. ;-; Was just an issue with third party software I use for upscaling changing the file type for some awful reason.
Not too much to say! A little more of a chill week for me and I was able to relax a little. In my downtime I've been playing the Phantom liberty DLC for Cyberpunk and OH MY GOD why did I side with Songbird. ;-; I love horror games but I didn't sign up for it with cyberpunk! Stuck on the scary bot if anyone has advice. ^^;
The upscaled pack is ready to go and will shortly follow this post!
ダークモードが大好きです。^^
水曜日にアップロードしようとしたんだけど、再ダウンロード時にダウンロードをダブルチェックしていたら、ファイルの半分くらいがめちゃくちゃになってたんだ。僕がアップスケーリングに使っているサードパーティーのソフトが、ひどい理由でファイルタイプを変えてしまったんだ。
特に言うことはない!この1週間は、僕にとっては少し落ち着いた1週間だった。ホラーゲームは大好きなんだけど、サイバーパンクとは契約してなかったんだ!誰かアドバイスがあれば教えてください。^^;
アップスケーリングされたパックは準備が整いましたので、まもなくこの投稿に続きます!
Joseph
2024-01-15 19:44:46 +0000 UTCSK
2024-01-14 10:27:08 +0000 UTC