レオで何か一枚描きたかったので描いたものです。
シチュエーションなどを考える前にポーズを決めてしまったので、描いた後にサウナ内ということにしました。
塗りにこだわったのですが、差分などが少なくなってしまったので後日追加差分を投稿する予定です。(ヒーロースーツなどを予定しています)
I wanted to draw an illustration of Leo, so I drew this one.
I decided on the pose before I thought about the situation, so I decided to draw him in the sauna afterwards.
I was very particular about the painting, but the diffs were too few, so I will post additional diffs later. I'm planning to use a hero suit.
非天丸(ひてん)
2021-12-06 14:20:04 +0000 UTCJoris
2021-12-05 10:38:08 +0000 UTC