好多時,都會有啲girls inbox 問我點保養胸部、點豐胸、點令胸部shape靚啲。無奈地,其實我係冇辦法嘅。
我平時唯一做嘅嘢,就係着適合自己胸部形狀嘅內衣。至於豐胸、塑形,其實我係乜都冇做過嘅,唔同人天生會有唔同胸型,我只係咁啱生成咁。好似有啲人可以正常食量,但保持纖瘦,而我就好似飲啖水都會發脹咁,係基因問題。
而且,隨着年月過去,我都覺得我個胸型開始走樣,冇16/7歲咁圓渾堅挺。以前係警鐘咁,而家因為肥咗又大左又老左,開始變水滴型。
我已經漸漸唔係少女啦,所以覺得係時候要保養下,尋日我就買咗一部美容儀器,聲稱可以刺激膠原蛋白增生,咁我就即刻做咗塊面,今日又順便做埋空胸,過多一兩個月,睇下會唔會靚咗、緊緻咗囉,期待你哋同我一齊見證🤣
影片在 $40級別😉