遅くなってすみません。会社の仕事が今週はとても忙しくて、町外で用事もあったんですが、予定通りに終わらせることができました。それで、来週はもっと自由な時間が取れるようになりました。それをファンボックスのサポーターのために有効活用することをお約束します。 ---------------------------------------------------------------------------------------------- Sorry for the late update. It's been incredibly busy with work this week at the company. I had to run errands out of town, but I managed to finish them on schedule. Thankfully, this means I'll have more free time next week. I'll make sure to make the most of it for my fanbox supporter.