明けましておめでとうございます!
初めて試したファンボックスなので心配でしたが、多くの方に見ていただきありがとうございました。
皆さんのおかげで継続して作業することができました。
今年もよろしくお願いします。
-
Happy new year!!
I was worried because it was my first fanbox, but I was thankful that many people watched it.
Thanks to you, I was able to continue working.
Thank you!
Z-Lover
2025-01-01 16:16:36 +0000 UTChitsujhi
2025-01-01 04:56:50 +0000 UTCILike765Idols
2024-12-31 18:35:35 +0000 UTCfadotsu
2024-12-31 16:01:19 +0000 UTC