NokiMo
ロ黒
ロ黒

fanbox


ftnr描きません

私の想定よりも、ふたなりが苦手だという方が多かったので、FANBOX・Patreon等の有料記事ではふたなりは描きません! 不安にさせてしまい本当に申し訳ありません!


Since there were more people who said they were not comfortable with Futanari than I assumed, I will not draw Futanari in paid articles on Fanbox, Patreon, etc! I am really sorry for making you uneasy!


 ですが、Xやpixiv等の無料の場ではふたなりを描かせていただくことがあるかもしれません。その際、Xではセンシティブ設定をして投稿し、投稿の文章に、画像がふたなりであることを明記し、苦手な方が回避できるようにしたいと思います。


However, I may be allowed to draw Futanari in free venues such as X and pixiv. In that case, I would like to post the image with sensitive settings on X and clearly state in the text of the post that the image is a Futanari so that those who are not comfortable with it can avoid it.


 また、シリーズ作品の投稿を控えて、単発の作品を投稿するという方針に変わりはありません。


In addition, our policy of refraining from submitting series of works and submitting one-off works remains unchanged.



 お騒がせしてしまいすみませんでした!


 I apologize for the disturbance!




Comments

ふたなりはあまり好きじゃないから構わないんですけど、長編が消えるのはちょっと残念ですね。

tpcmsk00

I love futanari so I will be waiting for your works !

sơn

Thank you very much.

ロ黒

I enjoy Futanari myself, but I respect you being thorough and surveying the audience. Thanks!

sev565


Related Creators