NokiMo
kdtwifi
kdtwifi

patreon


(I need your answer.)

I am thinking of lowering the subscription prices in order to attract more customers, the prices would be:

$3 for the second tier and $5 higher tier for now.

Are you ok with this?

(Notice that if I still can not attract more people I will have to withdraw from this, as it is not profitable for me now and more and more people unsubscribe instead of joining).

——-

Estoy pensando en bajar los precios de suscripción para atraer a más clientes, los precios serían:

$3 para el segundo nivel y $5 nivel superior por ahora.

¿Te parece bien?

(Ten en cuenta que si sigo sin poder atraer a más gente tendré que retirarme de esto, ya que ahora no me es rentable y cada vez más gente se da de baja en vez de apuntarse).

Comments

I’m fine with it as long as your doing okay

IvyNavi


Related Creators