NokiMo
earthship
earthship

fanbox


WIP / love letter ラブレター

my gpu (GTX 570) died, so i started drawing! i also saw that i have new subscribers, thank you! - gpu(GTX 570)が死んで、絵を描き始めたんだ。 私はいくつかの新しい購読者を見ました、ありがとうございます!

WIP / love letter ラブレター WIP / love letter ラブレター

Comments

aw thank you so much!

I would not mind receiving the rewards, but I'm mostly here to support <3

♡ to hug navy chan

F to pay respect to your 570...


Related Creators