お世話になりました‼️
いつも皆様にサポートいただけてるお陰で絵を描き続けて行けていると思っております。
本当にありがとうございます‼️
今年も変わらず描きたいものを描いていきますが、少しでも画力を上げれるよう頑張ってまいります。
今年も何卒よろしくお願いします。
かん咲
I️ would like to thank you all for your support in the past year.
I think I am able to continue painting thanks to your support.
Thank you very much for your support.
This year I will continue to draw what I want to draw, but I will try my best to improve my drawing skills.
I'm looking forward to working with you again this year.
Kanzaki
alystaircat
2022-01-10 15:02:01 +0000 UTC