NokiMo
akasi
akasi

patreon


sigara eşliğinde ismini fısıldıyorum ocak

sigara eşliğinde ismini fısıldıyorum ocak

Comments

Selam Akasii. İsmimi nerden yazmam gerekiyor?

Emine

şu ana kadar hiç almamışsınız. 6 dolarlık paketi almışsınız onun için bana ay sonları isminizi dm olarak atmanız gerekiyor 2 tier farklı çünkü 🫶🏻

Akasiya

akasii yine çok tetikleyicii aralık ve ocak ta almama rağmen 2 videoda ismim yok yapmam gereken bir şey mi var yapayımm.

Disaster nam


Related Creators