Hi! I'm going to make another 2B set since it was one of the first sets I made a few months ago (when I started Patreon), and it wasn't very good. I hope you like the new one :P
----------------------------------
Hola! Voy a hacer otro set de 2B ya que fue de los primeros set que hice hace ya bastantes meses ( cuando empezaba el Patreon), y la verdad no era muy bueno. Espero que os guste el nuevo :P
Ralas
2025-07-08 23:07:09 +0000 UTC