「助けて!番長!!」よりワンシーンをボリュームアップしながら加筆修正、フルカラーにし、ついでに違う展開を差分にして作ってみました。あいかわらずローションって時間かかるから嫌い・・・でも好き!!w From "Help! Bancho !!", I increased the volume of that scene, made it full color while making corrections, and then made a difference with different developments. I hate it because it takes time to draw lotion as usual ... but I love it !!
ガンマカオス(GAMMACHAOS)
2021-05-03 03:54:42 +0000 UTCガンマカオス(GAMMACHAOS)
2021-05-03 03:54:14 +0000 UTCガンマカオス(GAMMACHAOS)
2021-05-03 03:53:42 +0000 UTCガンマカオス(GAMMACHAOS)
2021-05-03 03:53:08 +0000 UTCわらびもち
2021-05-02 15:48:12 +0000 UTCよーへい
2021-05-02 15:20:43 +0000 UTC戒厳(水)
2021-05-02 15:07:57 +0000 UTCbraford
2021-05-02 14:33:22 +0000 UTC