10月に描きますリクエスト募集(Request)
Added 2019-09-28 01:47:27 +0000 UTC支援者さま限定のリクエスト募集二回目です。
コミッションほど詳細には描けませんが、簡単なシチュとあまり複雑過ぎないキャラクター(FGOのキャラとかフォースインパルスガンダムとかきたらしんでしまう)をいただければ3件くらい描きます~FANBOXに載せる用のものを描きたいので基本的にR-18になります。
リクエスト期限は9/30までです。
もしたくさんいただいたらあみだくじします。
10月中には完成させる予定です。よろしくお願いします~
This is the second request solicitation for supporters only.
It's not as detailed as a commission, but if you get a simple situation and a character that isn't too complicated (FGO characters, Force Impulse Gundam, etc. are difficult), you can draw about 3 ~ I want to draw something for FANBOX So basically it will be R-18.
The deadline for requests is 9/30.
If you have a lot, you will get a lottery.
It will be completed in October. Thank you~
Comments
りょうかいです!
ささみの
2019-09-30 11:36:25 +0000 UTC了解です!
ささみの
2019-09-30 11:36:18 +0000 UTCむちむちな自前な耳の兎バニーガールが見たいです…!
2019-09-30 07:33:46 +0000 UTC久しぶりにまたいぬなりくんがみたいです。 いやいやしながらお尻をめちゃくちゃにされてるのとかお願いします❗
KK
2019-09-28 04:22:37 +0000 UTC