ひとつめ アヤ・ブラックポーさんです。描くの楽しかった…原作のはもっとブサかわいいのでそちらもぜひ。 リクエストありがとうございました! 2019/09/17 追記 モザイクが薄いとのお達しがあったので強めに修正しました。 at first This is Aya Blackpaw. It was fun to draw ... The original is more cute, so be sure to go there too. Thank you for your request! September 17, 2019 postscript Since there was a notice that the mosaic was thin, it was corrected strongly.
ささみの
2019-09-15 05:33:41 +0000 UTCKK
2019-09-13 18:51:58 +0000 UTC