NokiMo
ytringspligt
ytringspligt

patreon


VI ER TILBAGE

Næh hov, hvad blev der egentligt af YP? Jo ser i, vi er tilbage og skruer godt op for tempoet den næste måned, med ekstra afsnit af podcasten. Lars har været i det store udland med begrænset internet - og jeg (Alex) har været travlt beskæftiget med afholdelse af workshops.

MEN NU ER VI TILBAGE! Vi går på kl 20:00 i morgen og sender på Patreon efterfølgende.

I den forbindelse tænker jeg at vi kører lidt Q&A. Du er meget velkommen til at være med i chatten når vi går på live efter dagens afsnit, men du er også meget velkommen til at smide en kommentar eller et spørgsmål herunder, så ser vi på det hele i morgen.

Tak for at i følger med! August bliver en måned med en masse sjov og ballade!

VI ER TILBAGE

Related Creators