NokiMo
ytringspligt
ytringspligt

patreon


LARS ER FRI

Lars er ude og er glad! I morgen optager vi et pre-recorded afsnit om Lars' 30 dage i brummen, som kommer ud dagen efter. Vi kommer kommer til at se bunden af nogle flasker undervejs og tænker i den forbindelse at lave et klassisk 'Shooting The Shit' Patreon afsnit i samme omgang.

Så spørgsmålet er... Hvad kunne du godt tænke dig at Lars og jeg svarer på, når vi først er blevet småfulde og har talt om fængsler i en time. Alt mellem himmel og jord. Golftips fra Lars? Hjælp til at vælge toiletklinker fra mig? Det bliver årets store Q&A-STS.

Fredagens afsnit bliver dermed et særafsnit og så er vi tilbage med ugentlige YP afsnit fra næste uge af.

Tak for at i er blevet hængende! Vi er åbenbart velsignet med verdens mest loyale Patreon venner. Tak fra os begge!


Related Creators