NokiMo
GabrielNesylian
GabrielNesylian

fanbox


Sorry for the long waitng ~ 長い間お待たせして申し訳ありません。投稿もできません。

Sorry for the no post i been fixing my PC has some issue with my painting software on Linux and pain in the butt to fix it for 2 week :P Will post soon ~ if not then probably gonna be delayed to next month ~ 投稿が滞ってすみません。Linuxのペイントソフトに問題があって、PCを修理していて、2週間も修理に追われていて大変でした :P 近いうちに投稿します。もし投稿できなければ、来月まで延期になるかもしれません。


Related Creators