I don`t know why but this is the 5rd or 6rd Ladybug in my room =_=)"
理由はわかりませんが、これは私の部屋の 5 番目または 6 番目のテントウムシです
And my Christmas cactus flower blooming again ^ w ^)/
(そして私のクリスマスサボテンの花がまた咲いています^ w ^)/)
GabrielNesylian
2022-11-25 15:06:36 +0000 UTCdonnyg
2022-11-24 23:54:19 +0000 UTCGabrielNesylian
2022-11-24 14:30:00 +0000 UTCdonnyg
2022-11-23 17:11:10 +0000 UTCGabrielNesylian
2022-11-23 04:10:24 +0000 UTCGabrielNesylian
2022-11-23 04:06:13 +0000 UTCOverFlo207
2022-11-23 02:28:45 +0000 UTC