Buen Jueves amigos, hoy les dejo adelanto del set de Tifa me gusto mucho! El viernes hago el de Asuka que recuerden es desde el Tier 3 en adelante como EXTRA pero les dejare un selfie set β€
Good Thursday friends, today I leave you a preview of Tifa's set I liked it a lot! On Friday I do the Asuka one that you remember is from Tier 3 onwards as EXTRA but I will leave you a selfie set β€