Les gustaria un nuevo set de Jill? Con el traje de RE 3 o el Remake? Siento que este esta ya muy viejo y mejoramos mucho 👀🔥
Would you like a new set from Jill? With the RE 3 suit or the Remake? I feel that this one is already very old and we improved a lot 👀🔥