Les dejo esta fotasa de Kitana. En los sets de este mes voy a implementar unas cositas nuevas con respecto a las poses π
Recuerden que con ayuda de todos podre cambiar el lente de la camara y comprarme una segunda luz para que todo quede bien lindo y de mejor calida. Ya mejoramos mucho pero creo que podemos aun mas π Sobre todo proque estoy usando un lente plastico que me vino con la compra de mi camara π
Asique necesito cambiarlo a uno mejor . Quiero que todo sea de la calidad mas alta que merecen β€
~
I leave you this photo of Kitana. In this month's sets I am going to implement some new little things regarding poses π₯
Remember that with everyone's help I will be able to change the camera lens and buy me a second light so that everything looks nice and of better quality. We have already improved a lot but I think we can do even more π Especially since I am using a plastic lens that came with the purchase of my camera π So I need to change it to a better one. I want everything to be of the highest quality they deserve β€
Guillermo Morales
2020-06-07 23:39:01 +0000 UTC