Hola amigos, perdon mi ausencia, estuve con muchos eventos. Por suerte esta semana ya finaliza y estare con mas contenido por aqui :3
Me falta mostrarles el set extra de la categoria King pero que dejare algunas como pack por el muro ~
.
Hello friends, sorry for my absence, I was with many events. Luckily this week is over and I'll be with more content here: 3
I need to show you the extra set of the King category but I will leave some as a pack for the wall ~
mauricio glavovich
2019-11-19 01:00:45 +0000 UTC