For those who did not know I was nominated as cosplayer of the Year! Yes! Be second, and the truth not with much difference between the first place. It surprised me a lot! Thanks to all of you who contribute not only in a monetary way but also in spirit so that I can improve the quality of my work! Without you the artists we could not go far! So for me this is winning!
I adore you very much
PS: I leave you photo of my look <3
~
Para los que no sabian fui nominada como cosplayer del AΓ±o! Si! Quede segunda, y la verdad no con gran diferencia entre el primer puesto. Me sorprendiΓ³ muchisimo! Gracias a todos uds que aportan no solo de forma monetaria si no tambien en espiritu para que pueda mejorar en la calidad de mis trabajos! Sin uds los artistas no podrΓamos llegar lejos! Asi que para mi esto ya es haber ganado!
Los adoro mucho
PD: les dejo foto de mi look <3
Jay Richards
2018-12-20 05:17:44 +0000 UTCJesse
2018-12-18 15:49:36 +0000 UTC