こんにちは! 今回の更新はCCとカレンになります。コードギアスは本当に好きな作品で珍しく通しで2回見ました。 特にカレンがお気に入りです! 次回はナミサガの更新の予定です。まだ下書きしてますが頑張ります! ではまた来週! Hello! This update will be on CC and Karen. I really like Code Geass, and I watched it twice in a row, which is rare for me. Especially Karen is my favorite! Next time I'll be updating Namisaga. I'm still drafting, but I'll do my best! See you next week!
bookwormotaku
2022-02-17 07:11:27 +0000 UTCWJT
2022-02-16 16:42:51 +0000 UTCmau
2022-02-16 16:07:13 +0000 UTCTruth313
2022-02-16 15:16:28 +0000 UTC