明けましておめでとうございます! 今年もどうぞよろしくお願いします。 ジャングルシリーズの一風景って感じのイラストになります。 去年作ったGT0も好評のようで良かったです。この調子で次のジャングルの話も作りたいですね。 構想はあるのですがなかなか発表する場が無かったですが今年はコミケもあるので何かしら作れるんじゃないかと思います。 その時はこちらでご報告させていただきますのでお楽しみに! では次の木曜の定期更新でまたお会いしましょう。 Happy New Year! I hope you will join me again this year. This illustration is a scene from the Jungle series. I'm glad to hear that the GT0 I made last year was well received. I'd like to make the next jungle story at this rate. I have an idea for the next jungle story, but I haven't had a chance to present it, but this year there's Comiket, so I think I'll be able to make something. I'll let you know here when I do, so please look forward to it! I'll see you again next Thursday for the regular update.
kankeinasi
2022-01-04 23:22:05 +0000 UTCkingquishomie
2022-01-04 20:50:37 +0000 UTCTruth313
2022-01-04 15:40:59 +0000 UTCjadejets3
2022-01-04 09:04:05 +0000 UTCjadejets3
2022-01-04 09:03:37 +0000 UTCTOFUK
2022-01-04 08:35:53 +0000 UTCRaz0rSab3r
2022-01-04 08:33:38 +0000 UTCMD9193
2022-01-04 08:33:33 +0000 UTC