NokiMo
naruhodo
naruhodo

fanbox


サンタヒナ2021

皆様のご支援のおかげでコミックマーケットに参加できなくてもなんとか創作活動を続ける事が出来ました。 本当にありがとうございます。 来年もまたサンタシリーズが描けるように活動続けていきたいと思います。 よろしければまた来年もご支援よろしくお願いします。 Thanks to your support, I managed to continue my creative activities even though I could not participate in the Comic Market. Thank you very much. I would like to continue so that I can draw the Santa series again next year. If you don't mind, I would appreciate your support again next year.

サンタヒナ2021 サンタヒナ2021 サンタヒナ2021

Comments

Excellent work on both Hinata and Tsunade! Hope you had a Merry Christmas and have a Happy New Year!

bookwormotaku

サンタヒナタ最高😍

トウデン

I think Tsunade and Hinata give the best works. Especially when paired with Naruto. ^^

lionsage

thank you!

smithy42

サンタツナデ最高です🤤😋

今年もお疲れ様でした!雪の中こんな恰好だと寒そうです😅

kankeinasi

Merry Christmas ⛄🎄 TsunaSanta is always a masterpiece 👍

moody49

サンタ最高!!

イニエスタ

Christmas picture is a surprise! The Namisaga will be updated next Thursday.

なるほど

where is nami saga?

smithy42

Beautiful, Merry Christmas!

MD9193

I will always support you love you my guy

William Bangar

Great work and merry xmas

Truth313


Related Creators