いつもご支援ありがとうございます! アンケート特別枠の一枚目は「秋本・カトリーヌ・麗子」です! 一度は描いてみたいと思っていたので描けてありがたかったです。 まだ顔など似せ切れていないのでまた麗子は描きたいですね。 次回の特別枠もお楽しみに! 来週はナミサガの更新になります!ではまた来週! Thank you for your support! The first picture in the special survey frame is "Akimoto, Catherine, and Reiko"! I wanted to draw them at least once, so I was grateful to be able to do so. I'd like to draw Reiko again, as I haven't managed to make her look like her yet. Please look forward to the next special episode! Next week, I'll be updating the Namisaga! See you next week!
YAMATO
2021-12-23 04:43:10 +0000 UTCleonparker434
2021-12-23 01:38:46 +0000 UTCsmithy42
2021-12-22 23:12:41 +0000 UTCMoonMoon
2021-12-22 20:12:09 +0000 UTCTruth313
2021-12-22 17:47:42 +0000 UTCkankeinasi
2021-12-22 17:45:37 +0000 UTCRaz0rSab3r
2021-12-22 15:54:50 +0000 UTCkingquishomie
2021-12-22 15:30:30 +0000 UTC