今年作った絵で自分で選ぶならこの辺りですかね。 また来年もこうしてベスト3とか選べると嬉しいな! こうして活動を続けられるのは支援者様の応援のおかげです。 本当にありがとうございます。是非来年も応援よろしくお願いします。 If I had to choose one of the pictures I made this year, it would be around here. I'd be happy if I could pick my top three again next year! It is thanks to the support of my supporters that I am able to continue my activities in this way. Thank you very much. Please support me again next year.
なるほど
2021-12-15 00:12:07 +0000 UTCなるほど
2021-12-15 00:11:28 +0000 UTCなるほど
2021-12-15 00:09:44 +0000 UTCなるほど
2021-12-15 00:09:27 +0000 UTCなるほど
2021-12-15 00:09:14 +0000 UTCなるほど
2021-12-15 00:08:22 +0000 UTCなるほど
2021-12-15 00:07:38 +0000 UTCbookwormotaku
2021-12-12 05:21:58 +0000 UTCWJT
2021-12-12 00:52:53 +0000 UTCMoonMoon
2021-12-11 14:25:29 +0000 UTCStit-Tony
2021-12-11 14:22:52 +0000 UTCtoker313027
2021-12-11 03:34:48 +0000 UTCトウデン
2021-12-11 02:48:49 +0000 UTCkrappleman
2021-12-10 19:51:29 +0000 UTC