今月の限定公開はティファになります。 リメイクのゲームは良い出来でしたね!ティファすごい可愛かったですね。でも続編が何年後になるか分からないのが辛い・・・ 月姫リメイクも続編はかなり先みたいだし、あと10年は無事に生きていたいと思いました(;・∀・) This month's limited release will be Tifa. The remake of the game was a good one! Tifa was amazingly cute. But it's hard to know how long the sequel will be... It looks like the sequel to Tsukihime Remake is quite a ways off, and I was hoping to live another 10 years in one piece...
Roberto Treviño
2022-01-21 22:10:12 +0000 UTCなるほど
2021-10-07 18:52:51 +0000 UTCなるほど
2021-10-07 18:52:11 +0000 UTCなるほど
2021-10-07 18:51:13 +0000 UTCなるほど
2021-10-07 18:50:36 +0000 UTCなるほど
2021-10-07 18:49:36 +0000 UTCなるほど
2021-10-07 18:49:07 +0000 UTCなるほど
2021-10-07 18:48:30 +0000 UTC黒(爆乳支援)
2021-10-03 06:54:24 +0000 UTCleonparker434
2021-10-03 02:22:45 +0000 UTCkankeinasi
2021-10-02 23:54:42 +0000 UTCbookwormotaku
2021-10-02 22:58:11 +0000 UTCWJT
2021-10-02 20:38:46 +0000 UTCjeffery10
2021-10-02 17:56:24 +0000 UTCTOFUK
2021-10-02 17:09:55 +0000 UTCTruth313
2021-10-02 15:16:32 +0000 UTC