こんにちは!
いつもご支援ありがとうございます。
今回はご依頼頂いた夜一の絵になります。
やはり褐色のキャラクターは良いですね。
夜一さんは何度でも描きたいキャラクターの一人です。
そしてまた簡単な投票をしたいと思います。
今回のはもう完成している絵で更新待ちのものです。
いつもどれからお見せするか悩むのでみなさんで決めて頂こうかと思います。〆切は今月末までです。
Hello!
Thank you for your support.
This time it's a picture of Yoruichi that you requested.
After all, brown characters are good, aren't they?
Yoruichi is one of the characters I would like to draw again and again.
And I'd like to do a quick poll again.
This time, I've already finished the pictures and I'm waiting for them to be updated.
I always have trouble deciding which one to show you first, so I'll let you decide. The deadline is the end of this month.
Google Form: 1FAIpQLSf0IIdCZw4bkz3rnzygDQ3TprvBhOWmrYCP53nYokDWQH-mnw
なるほど
2021-07-30 06:03:50 +0000 UTCなるほど
2021-07-30 06:03:32 +0000 UTCなるほど
2021-07-30 06:02:46 +0000 UTCなるほど
2021-07-30 06:01:18 +0000 UTCなるほど
2021-07-30 06:00:41 +0000 UTCなるほど
2021-07-30 06:00:02 +0000 UTCなるほど
2021-07-30 05:59:35 +0000 UTCなるほど
2021-07-30 05:58:46 +0000 UTCなるほど
2021-07-30 05:57:07 +0000 UTCなるほど
2021-07-30 05:56:35 +0000 UTCjeffery10
2021-07-24 17:30:15 +0000 UTCダスティン
2021-07-22 08:48:02 +0000 UTCWilliam Bangar
2021-07-22 02:56:18 +0000 UTCbookwormotaku
2021-07-21 23:39:20 +0000 UTCNinjapro
2021-07-21 21:25:07 +0000 UTCbano295
2021-07-21 18:58:09 +0000 UTCTruth313
2021-07-21 16:18:36 +0000 UTCMD9193
2021-07-21 16:15:13 +0000 UTCWJT
2021-07-21 15:24:18 +0000 UTCCactus Punch
2021-07-21 15:09:14 +0000 UTC