いつもご支援ありがとうございます! 今回はブリーチからルキアになります。 ブリーチの女性キャラクターは素敵ですよね。個人的にはハリベルとかめっちゃ好きです。 来週は今月分のナミサガになります!お楽しみに! Thank you for your support! This time it will be from Bleach to Rukia. The female character of Bleach is wonderful, isn't it? Personally, I really like Harribel. Next week will be this month's Namisaga! looking forward to!
Noro
2021-07-02 21:56:45 +0000 UTCbookwormotaku
2021-02-19 02:16:58 +0000 UTCmonhan24
2021-02-18 03:14:56 +0000 UTCTruth313
2021-02-17 18:10:25 +0000 UTCWJT
2021-02-17 18:02:16 +0000 UTCstrike84
2021-02-17 17:38:53 +0000 UTCjeffery10
2021-02-17 17:06:35 +0000 UTCphantomfox
2021-02-17 16:09:59 +0000 UTCbts5412
2021-02-17 16:03:08 +0000 UTCMD9193
2021-02-17 15:17:06 +0000 UTCTobi
2021-02-17 15:16:26 +0000 UTCkankeinasi
2021-02-17 15:15:47 +0000 UTC