NokiMo
naruhodo
naruhodo

fanbox


コミッション「ルキア」

いつもご支援ありがとうございます! 今回はブリーチからルキアになります。 ブリーチの女性キャラクターは素敵ですよね。個人的にはハリベルとかめっちゃ好きです。 来週は今月分のナミサガになります!お楽しみに! Thank you for your support! This time it will be from Bleach to Rukia. The female character of Bleach is wonderful, isn't it? Personally, I really like Harribel. Next week will be this month's Namisaga! looking forward to!

コミッション「ルキア」 コミッション「ルキア」

Comments

Please! draw something about Nemu

Noro

Harribel would be great to see.

Excellent and I eagerly await a Harribel drawing from you.

bookwormotaku

ハリベルに会いたいぜ

monhan24

Great work with the cute shinigami girl rukia chan hope to see more bleach in future

Truth313

Noice

WJT

Hope you do a Harribel pic in the future then

strike84

Nice!! And I like Harribel too.

jeffery10

I concur.

phantomfox

今度機会があれば四ゟ院夜一 会いたいですね。

bts5412

Second that.

MD9193

She looks good . Hope we see more of kushina tho

Tobi

他のキャラと比べると主におっぱい面で一歩下がりますが、見事に補ってあるのでナイスです!最高の誕生日プレゼントになりました!

kankeinasi


Related Creators