あけましておめでとうございます! NARUHO堂のなるほどです。 去年もご支援本当にありがとうございました。 おかげで新しくカラー漫画の連載を始める事が出来たり、コミケが無い中なんとか生き抜く事が出来ました。 それもすべて皆様のおかげです。 今年も去年以上に頑張って創作活動していこうと思っていますのでどうぞよろしくお願いします。 あと年賀状ありがとうございました!すべて読ませていただきました。 おかげでモチベーションめっゃ上がりました!この元気を創作にぶつけたいと思います! happy New Year! That's right for NARUHO-do. Thank you very much for your support last year. Thanks to that, I was able to start a new serialization of color manga, and managed to survive in the absence of Comiket. It's all thanks to everyone. I will do my best this year as well as last year, so I look forward to working with you. Thank you for the New Year's card! I read it all. Thanks to that, my motivation has increased! I want to put this energy into my creations!
ケンジ
2021-01-03 17:10:38 +0000 UTCClockBi
2021-01-03 12:04:24 +0000 UTCbookwormotaku
2021-01-03 08:09:28 +0000 UTCleonparker434
2021-01-03 03:52:04 +0000 UTCjeffery10
2021-01-03 03:04:07 +0000 UTCkankeinasi
2021-01-02 23:31:44 +0000 UTCMoonMoon
2021-01-02 21:56:23 +0000 UTCWJT
2021-01-02 21:08:10 +0000 UTCMD9193
2021-01-02 20:42:27 +0000 UTC