今月のご支援も本当にありがとうございます! 今回はブリーチの織姫になります。 ブリーチのキャラクターも最近結構描いたので今後掲載予定です。お楽しみに! 本当はクリスマスの絵にしたかったのですが先週一年振り位に風邪をひいてしまって、今はコロナも流行っているので無理せず安静にしていました。 今は全快したのでご安心ください!今バリバリイラストと来週のナミサガ描いてます!来週は月連載のナミサガカラー漫画の予定です! Thank you very much for your support this month! This time I will be Zhinü of Bleach. I've drawn quite a few Bleach characters recently, so I'll post them in the future. looking forward to! I really wanted to make a Christmas picture, but I caught a cold last week for the first time in a year, and now Corona is also popular, so I was able to rest comfortably. Rest assured that it has recovered completely now! I'm drawing an illustration and next week's Namisaga! Next week, we are planning a monthly serialized Namisaga color manga!
なるほど
2020-12-30 23:17:11 +0000 UTCなるほど
2020-12-30 23:16:19 +0000 UTCなるほど
2020-12-30 23:15:31 +0000 UTCなるほど
2020-12-30 23:14:47 +0000 UTCなるほど
2020-12-30 23:13:58 +0000 UTCbookwormotaku
2020-12-27 19:28:22 +0000 UTCjeffery10
2020-12-24 16:37:07 +0000 UTCleonparker434
2020-12-24 02:34:12 +0000 UTCkankeinasi
2020-12-23 23:33:01 +0000 UTCTOFUK
2020-12-23 23:05:00 +0000 UTCなるほど
2020-12-23 21:27:18 +0000 UTCなるほど
2020-12-23 21:26:33 +0000 UTCなるほど
2020-12-23 21:25:51 +0000 UTCなるほど
2020-12-23 21:24:51 +0000 UTCMD9193
2020-12-23 21:11:11 +0000 UTCkingquishomie
2020-12-23 20:24:48 +0000 UTCWJT
2020-12-23 20:06:36 +0000 UTCケンジ
2020-12-23 19:57:18 +0000 UTC