今月のご支援もありがとうございます! 今回は「鬼龍院皐月」となっております。 キルラキルは今でも大好きな作品で流子も皐月もどちらも好きなキャラクターです。 次回は出来たらアンケートのハンコックを更新したいと思っています!どんな絵になるのかお楽しみに! Thank you for your support this month! This time is "Kiryuin Satsuki". Kill la kill is still my favorite work, and both Ryuko and Satsuki are my favorite characters. I will update Hankook of the questionnaire next time if possible! Look forward to what the picture will look like!